דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם שיווק במייל עובד? 

מאת    [ 09/08/2013 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1875 פעמים ]

האם השיווק בניוז לטר דרך המייל האישי שלנו תופס תאוצה

האם השיווק המסיבי הנעשה היום במיילים, הוא אכן שופר הפרסום האישי והמודרני ביותר.

יש הטוענים כי 40% מתמהיל השיווק שלהם הם הודעות המייל הנשלחות ישירות לתיבות הדואר האלקטרוני של לקוחות מה שמחליף  את הרשימות של דפי זהב או DB שם היינו רוכשים רשימות תפוצה ושולחים עלונים לכתובת הדואר.

 

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני מסתכל על השינוי שעשה האתר הגדול ביותר לתעבורת דואר "גי'ימייל" כאשר שינתה בחודשיים האחרונים את ה"אינבוקס" כתחילת החיסול של פרסום דרך הודעות הדואר האלקטרוני.

 

בכלל כ יועץ עסקי עדיין לא ברור איך מגיעים הרבה מאד משווקים אל תיבות הדואר עם פרסומות הספאם בלי שבכלל אישרו או נתנו רשות למפרסמים לעדכן אותם בפרסומות או במבצעים, או יותר נכון איך נמכרות עדיין רשימות של כתובות דואר המופצות לכול קהל פוטנציאלי כזה או אחר מבלי שנשמע על תביעות כאלה ואחרות כנגד אותם מפרסמים המצליחים להגיע אל תיבות המייל שלנו.

 

כמי שעוסק ב ייעוץ אסטרטגי נראה כי ה"אינבוקס" החדש של גי'מייל מצליח לסנן דילים, הצעות, ומסרים שיווקיים בדואר הנכנס של המשתמש, אומנם הוא לא מוחק אותם אלא מעביר אותם למקום יותר מוחבא בתיבה אבל עדיין המסר לא מתפרץ אל תוך הדואר השוטף של המשתמש.

 

נתון מעניין שמפרסמת MAILCHIMP  מציינת כי כמות המשתמשים הפותחים את הודעות המייל ירדה במיליונים (יש לזכור כי סך כול המשתמשים בתיבת הדואר של גיי'מייל עומד על 425 מיליון משתמשים (בשוק הישראלי לכול הפחות יש עוד פורטלים בהם משתמשים אנשים כדואר האלקטרוני שלהם כמו WALLA-NANA ואחרים כמו גם המיילים הארגוניים)

 

למעשה אנו מציינים כאן קצהו שלקרחון המתחיל להתמוסס והחשיבה האסטרטגית לשיווק מוצרים באמצעות מיילים שיווקיים לא יכולה לתפוס אחוזים גבוהים בתמהיל השיווק אותה מריצה חברה או משרד פרסום.

 

בכנס השיווק האחרון שנערך ע"י גלובס נאמרו הרבה דברים הנוגעים לנושא השיווק במייל, וכבר שם התחלתי לשמוע ניצוצות של אנשי שיווק אשר ממעיטים להכליל את נושא המיילים בתמהיל השיווק שלהם מפחד כי אכן החברות המנהלות את הפורטלים המיילים הגדולים בעולם באמת ישימו מסננים לתכנים של שיווק ודואר ספאם.

 

כמי שעוקב אחרי המסרים המגיעים בעיקר מאלה שכן נרשמים לרשימת התפוצה של חלק מהחברות או היזמים, או אלה המבטיחים לתת משהו בתמורה עם רק תלחץ על הקישור ותאשר אותו במייל חוזר, התחושה היא תחושה של "שוק" ומשהו ממש לא רציני שכדאי לתת עליו את הדעת. לפעמים יש התחושה אצל כאלה הזורקים מיילים ללקוחות פוטנציאלים כי עצם שליחת המיילים הופכת אותם ללידרים הכי גדולים בתחום עיסוקם.

 

כדאי להתחיל לחשוב על תמהיל שיווקי שונה ואחר  

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב