דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעוניינים לשנות עיצוב בבית שלכם - קחו את סין בחשבון 

מאת    [ 08/08/2013 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2056 פעמים ]

כולנו לפעמים עוברים דירה או מחפשים עיצוב חדש ומעניין למתחם הבטוח שלנו שהוא למעשה הבית שלנו. חלק מאתנו לוקחים מקומות זולים למילוי תכולת הבית כמו איקאה. אך איקאה עם כל הכבוד ויש כבוד רבים ממוצריה מחזיקים מעמד בדיוק כמו שהם עולים. במדינות מתפחות בקצב הבזק כמו סין ייהבוא תכולת הבית יכולה לעתים להיות זולה כמו איקאה אך המוצר שונה ואיכותי יותר. למלא את תכולת הבית יכול להיות משימה לא פשוטה. וחלקנו חושבים – מה פתאום שנעשה זאת ממדינה שאנו לא מכירים, לא מכירים את השפה ולא את המוצר שאנו מקבלים כמו בחנויות בישראל?

אך אל תשללו כל כך מהר למלא את תכולת הבית שלכם ממדינה כמו סין. הסיבה היא שאם תעשו שיעורי בית נכונים לפני תוכלו למצוא תכולת בית שווב לא פחות מאיקאה ודומיה במחיר שווה ערך.

אז איך למעשה הסיפור הזה עובד?

השלב הראשוני במילוי תכולת הבית שלכם מסין הוא תיאום ציפיות עם נציג של חברה מקצועית המתמחה בתחום. הפגישה כוללת גם אדריכל נוכח שיעזור לכם בעיצוב תכולת הבית בצורה הטובה ביותר למתחם הבנוי שלכם. מטרת הפגישה לראות מהו התקציב שאתם רוצים, מה הציפיות שלכם ומהו העיצוב לתכולת הבית החדשה שלכם שעליו חלמתם . השלב השני בתחום הינו סידורי הטיסה שלכם לסין. החברה המקשרת בניכם לבין החברה הסינית תדאג לכם לכל אשר תצטרכו לפני שתגיעו לסין למילוי תכולת הבית שלכם. סידורי הטיסה , המלון, ההסעות וכל מה שבניהן.

השלב הבא אחרי הגעתכם לסין הוא פגישה עם נציגי החברה הסינית אשר איתה אתם הולכים לייבא את המוצרים שבחרתם כבר בישראל. עוברים מוצר מוצר, עוברים שוב על המידות של כל פריט חדש בתכולת הבית החדשה שלכם ומוודאים את פריטי ההזמנה, המידות והצבעים. זאת למעשה בקרת איכות ראשונית וחשובה ביותר לתכולת הבית החדשה שלכם מבין.

השלב הבא בתהליך ייתבצע ע"י החברה הסינית שאיתה אתם עובדים. החברה מבצעת בקרת איכות שנייה על כל המוצרים החדשים לתכולת הבית שלכם ועוברת במפעל מוצר מוצר לוודא שוב את המידות, את הצבע וכן שאין פגם שלא ראו באף מוצר על מנת שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר.

במדינות מתפתחות כמו סין וכן הודו שלבי בקרת האיכות חשובים ביותר שכן ישנם כל כך הרבה מפעלים לייצור פריטים שונים לתכולת הבית וכן בגדים, עורות , מוצרי חשמל ומה לא ועל מנת שתגיעו למוצר הטוב ביותר ובאמת ישתלם לכם כל התהליך חשוב להקפיד על בקרת איכות גבוהה.

השלב הבא בתהליך קליטת המוצרים לתכולת הבית החדשה שלכם הוא העמסת המוצרים למקום האיחסון לפני המשלוח לישראל ושוב, בקרת איכות נוספת ששום פריט לא נפגם בתהליך זה. התהליך מתבצע בבקרת אנשי מקצוע של החברה שחייבים לוודא העמסה של כל פריט ופריט בצורה הנכונה והטובה ביותר כך שלא ייפגעו ויועברו בצורה המקצועית ככל הניתן. השלב האחרון בתהליך הינו העברת המוצרים מהאיחסון לחברת שילוח אמינה ומוכרת ( חשוב מאוד !! ) אשר הולכת להעביר את המוצרים שבחרתם לתכולת הבית שלכם בצורה הטובה ביותר לישראל. השלב האחרון בהחלט הוא קבלת המוצרים ושחרורם כולל האישורים המתאימים מהנמל אליו הגיעו. בעיקרון על שלב זה אחראית חברת השילוח איתה עבדתם מסין והיא אשר אחראית להעביר את המוצרים ישר לבית שלכם. אולי כל זה נשמע לכם פרוייקט נרחב למילוי תכולת הבית שלכם אך לא כך המצב. אם תחשבו את העלות הכוללת ואת איכות המוצרים שתקבלו תוכלו לראות שאולי תשלמו קצת יותר מאיקאה, אך באיקאה כל שולחן מחזיק במקרה הטוב שנה וחצי ואם תבחרו במוצרים איכותיים מסין כולל המשלוח והכל עדיין ישתלם לכם כיוון שמדובר בהשקעה לטווח ארוך.

בהצלחה :)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב