דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים את הוילון המתאים מבין מגוון הסוגים הפופולאריים? 

מאת    [ 06/08/2013 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 3051 פעמים ]

 

לקוחות המעוניינים בפתרונות הצללה מתקדמים יכולים לבחור כיום מבין מגוון של סוגי וילונות. הוילונות משנים לחלוטין את המראה של הבית, הם מתאימים לחדרים ולסלון ויכולים להשתלב בעיצוב הכללי. בנוסף, אפשר למצוא שימוש נרחב בוילונות גם במשרדים, בתי מלון, חנויות ועוד.

על מנת לבחור את הוילון המושלם יש להתחיל בהבנת ההבדלים בין הסוגים:

א. וילונות גלילה – אלו וילונות קלילים המיועדים להצללת חדרים. הם מתאימים לבית ולמשרד, נגללים לכל גובה, מיוצרים מבדים דוחי אבק, עמידים לאורך שנים ומגיעים בצבעים והדפסים רבים. הוילונות עשויים מבד המגולגל על צינור, ולכן העלאתם והורדתם מתבצעים באמצעות שרשרת משיכה. הם נחשבים אמינים במיוחד, ואפשר לקשט אותם עם אלמנטים ייחודיים.

ב. וילון ונציאני – זהו וילון המיועד להוספת אלמנט דקורטיבי אל חלל הבית או המשרד. אי אפשר להתעלם מהמראה של הוילון הונציאני, בעיקר כאשר הוא ממוקם בחדרי השינה. הוילון מציע בחירה בין סגנון קלאסי, כפרי או מודרני. אפשר גם לבקש וילון בהתאמה אישית, ולהזמין אנשי מקצוע לצורך מדידות, הרכבה והתקנה בבית הלקוח.

ג. וילון רומאי – הוילון המודרני והנוח שהצליח לשנות לחלוטין את תחום עיצוב הבית. הוילון הרומאי נפתח לרצועת בד שלמה ואחידה, ולכן יכול לכסות את החלון כולו. הוא נחשב אידיאלי עבור יציאה למרפסת או לחצר, וזאת בשל כושר כיסוי ויכולת הצללה. הוילון מסנן את קרני השמש ומתאים למשפחות עם ילדים. אפשר לתפור את הוילון מכל סוגי הבדים, וזאת על פי בחירת הלקוח וההעדפות האישיות.

ד. וילונות חשמליים – אי אפשר לדבר על וילונות חדשים מבלי להזכיר את האופציה החשמלית. אלו וילונות מושלמים עבור משרדים, מוסדות ציבור ובתים פרטיים של בני גיל הזהב, ואפשר למצוא אותם בחדרי ילדים והורים. אלו וילונות חכמים במיוחד, אשר לא דורשים תפעול ידני. מצד שני, אין צורך בידע מקצועי מסוים על מנת להשתמש בהם. התפעול שלהם פשוט ונוח, והמערכת החשמלית מותאמת גם לצרכי הציבור המסורתי והדתי.

וילון לכל לקוח

לאחר שמבינים מה מאפיין כל סוג וילון קל יותר לבצע סינון והשוואה. באופן כללי, יש לזכור כי הוילון צריך להתאים לצרכי הלקוח. במשרדים זמניים או בדירות שכורות עדיף לרכוש וילונות גלילה אשר לא דורשים השקעה מיוחדת. לעומת זאת, בבתים גדולים עם משפחות מומלץ לשלב בין וילונות חשמליים עבור הסלון לבין וילון רומאי בחדרי השינה. את הוילון הונציאני אפשר למקם במטבח, וכך ליצור גיוון במראה של הבית. יחד עם זאת, כאן המקום להוסיף הסתייגות ולציין, כי התייעצות עם אנשי מקצוע עשויה לשנות את ההחלטה הסופית.

המידע באדיבות וילונות סנרול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב