דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית בדרך אחרת- כיצד? 

מאת    [ 02/08/2013 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 1789 פעמים ]

עיצוב הבית בדרך אחרת- כיצד?

ראיתם בית יפה בתמונה, בז'ורנל או במציאות ואתם רוצים לעצב את בתיכם בסגנון שלו? כיצד לעצב את בתיכם כך שלא יראה כאילו לקוח מז'ורנל ? איך לתת לו את הטאצ' האישי כך שיעיד על אופיים של הדיירים?

בעיצוב בתים פרטיים וב עיצוב דירות ישנם סגנונות רבים ומגוונים, שמאוד שונים אחד מהשני. כאשר מסתכלים על ספרי עיצוב לפעמים נדמה שסגנון עיצובי אחד שנבחר לבתים מאוד שונים ואחרים יכול להיות כל כך דומה שלא ברור איזה מהם הוא הבית של בעליו, והסגנון ממש לא מצביע על אופי דייריו.

אז כיצד נעצב את הבית בסגנון שיעיד על אופיינו ועל סגנונו בלי להתחקות אחר אופנות?

תחילה חשוב להדגיש שיש לשמור על המעטפת הסגנונית של הבית. אם מדובר בבית בסגנון מודרני נדאג לשמור על קווים נקיים ובהירים, אם מדובר על בית בסגנון כפרי נדאג לשמר את אלמנט העץ. כאשר סגנון הבית מאוד ברור חשוב לקחת אלמנטים שבהם ניתן להכניס את הביטוי האישי שלכם, לדוגמא:

חיפויי קרמיקה, את החיפויים הדקורטיביים ניתן לרכוש מקרמיקאיות שיכינו עבורכם אריחים בהתאמה אישית המיועדים עבורכם בלבד. יותר מזה, ניתן להירשם לחוג קרמיקה בן תוכלו להביא לביטוי ,באופן חופשי, את הפרשנות שלכם לחיפויים. אריחים אלו יכולים לשדרג משמעותית כל חדר רחצה, שירותי אורחים ואפילו מטבחים. ללא ספק מטבח שכזה  לא תראו בשום מקום, על אף ארונות המטבח שיכולים להיות מאוד דומים לתצוגה של חברות המטבחים.

כיורים לחדרי רחצה- כמו באריחי קרמיקה גם כאן ניתן להזמין באופן אישי מקרמיקאית, או להכין בעצמכם. כיור מונח בשירותי אורחים מעשה ידיכם יהיה ללא ספק מקור לגאווה.

פריטי ריהוט- מרבית האנשים קונים את הרהיטים מחנויות ומאולמות התצוגה, אולם ישנם נגריות שיכולות לעשות עבודת אומנות עבור פריטים שימושיים. קונסולה לכניסה, השולחן הסלוני, שידת הטלוויזיה ועוד. נכון זה לפעמים יכול לעלות לא מעט כסף, אך כאשר מדובר בפריט אחד או שניים זה יכול לשדרג משמעותית את המראה והתוצאה ללא ספק שווה.

חיפויי קיר מיוחדים- תחשבו מחוץ לקופסא בכל הנושא של חיפויי קיר. ניתן כיום להזמין טפטים או מדבקות קיר בהזמנה אישית. אם התקציב מועט השתמשו בחומרים שבנמצא ועשו בהם שימוש אחר לדוגמא: ליצור מראה של עץ באחד מקירות הבית באמצעות גזע עץ אמיתי ושילוב של שבלונות לענפים.

שימוש אחר בפריטים- זה יגרום לאנשים להשתהות וללא ספק ייתן את גורם ההפתעה. לדוגמא: לקחת ארגזי עץ לצבוע אותם בצבעים שונים ולתלות אותם ככוורות לספרים בחדר ילדים. סלסילות נצרים תלויות במקבץ שישמשו כמדפים שונים. מטף כיבוי איש שישמש כתיבת מכתבים ועוד, האפשרויות הן אין סופיות צריך רק להעז ולחשוב בצורה אחרת ויצירתית.

רהיטים ישנים- אל תמהרו לזרוק רהיטים ישנים שעברו אליכם עוד מהחיים הסטודנטיילים שלכם. הרבה פעמים ניתן לתקן ולצבוע את הרהיט והרי לכם רהיט חדש, מסוגנן עפ"י טעמכם וייחודי לביתכם.

לסיכום הדברים, כאשר מדובר ב עיצוב בתים פרטיים או ב עיצוב דירות נסו לחשוב מחוץ לקופסא על מנת ליצור מראה אחר, שונה וייחודי לביתכם. אם אתם מתקשים במשימה זו היעזרו ב שירותיו של מעצב פנים על מנת שהתוצאה הסופית תהיה בית מסוגנן, מעוצב, הרמוני וייחודי לבעליו.

נמאס לך לחפש מעצבת פנים בדרום? התקשר/י עכשיו : 052-8287245

 

ליעד רוזנברג, מעצבת פנים - 052-8287245


www.home-designer.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב