דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האפליקציות שיסייעו לכם להתקשר מחול בזול 

מאת    [ 25/07/2013 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2592 פעמים ]

אחרי שנים שבהן שילמנו מחירי עתק על שיחות מהארץ לחו"ל ומחירים אפילו גבוהים יותר על שיחות מהסלולרי לארץ בזמן שהות בחו"ל, נפרץ הסטטוס קוו בתחום. זה קרה הרבה בזכות הצלחתן של אפליקציות תקשורת מבוססות פרוטוקול אינטרנט, שעקפו את הצורך בהסתמכות על חברת טלפוניה. הסנונית הראשונה הייתה כנראה ICQ  הישראלית, אבל היום השוק מוצף באפליקציות כאלה – רובן חינמיות לחלוטין, שכל מה שהן מצריכות הוא הרשמה וחיבור לרשת. אחד החסרונות הגדולים הוא שהאדם שאתם רוצים לשוחח איתו חייב להיות רשום גם הוא לאותו שירות. לחברות הטלפוניה הישראליות יש מענה משלהן על אתגר השיחות מחו"ל וגם לו יש יתרונות וחסרונות משלו.

אפליקציות בינלאומיות

השימוש ברשת לתקשורת של שיחה קולית או  שיחת וידאו איננה מוצר חדש – השירותים הותיקים יותר כמו סקייפ ווייבר קיימים ומושכים עיניים כבר כמה שנים טובות. סקייפ מאפשרת גם שיחות וידאו אטרקטיביות, אבל היא חינמית לשירותים הבסיסיים ממחשב למחשב ודורשת תשלום  (כ – 40 אגורות לדקה) לשיחות סלולריות. האפליקציה ווטסאפ (What's-App) היא אולי המצליחה ביותר היום ורכישתה על ידי מייקרוסופט מבטיחה לה עתיד מזהיר : אבל היא מאפשרת קשר מגוון מבוסס אס. אם. אס ללא שיחה חיה בינתיים. אפליקציות כמו TANGO וגוגל טאק, לעומת זאת מאפשרות שיחה חיה וחינמית מסמרטפון לסמרטפון, אך גם הן סובלות מהמגבלות של אפליקציות כאלה : הן אפשריות רק מול מי שרשום גם הוא לאותו שירות ורק בנוכחות חיבור לרשת האינטרנט. חשוב לדעת, חבילות הגלישה בסמרטפונים שלנו לא פעילות מעבר לים, מי שנוסע לחו"ל ומנסה לבצע שיחה צריך למצוא חיבור Wi-Fi וזה לא תמיד בנמצא. האלטרנטיבה היא לקנות כרטיס סים מקומי בינלאומי. משתי הסיבות הללו האפליקציות לתקשורת מוגבלות ולא נותנות מענה של מאה אחוז.

ישומיים ישראלים

שתי ספקיות טלפוניה ישראליות נענו לאתגר לאפשר שיחות מחו"ל בתעריף מוזל באמצעות תקשורת אינטרנט. 012 סמייל מציעה את 012 Phone לסמרטפונים בעלות של 7 שקלים לחודש ו – 12 אגורות לדקת שיחה. האפליקציה עובדת טוב באייפונים ופחות טוב באנדרואיד ומערכות הפעלה אחרות. ה – Bphone של בזק היא אפליקציה מעניינת, המבוססת על הטלפון הביתי ב – IP, והיא מאפשרת העברת קו הטלפון לסלולרי והמשך תשלום רגיל על שיחות גם כשאנחנו בחו"ל. היא מאפשרת שיחות ל-4 מכשירים במקביל (כשמטיילים עם המשפחה) בעלות של בין 5 ל – 15 אגורות לדקה ללא דמי מנוי. האפליקציה תומכת באנדרואיד כמו באייפון ובלבד שאתם לקוחות בזק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב