דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש בברצלונה 

מאת    [ 23/07/2013 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 5956 פעמים ]

אם תשאלו ישראלים רבים מהו היעד האחרון בו הם ביקרו, מרביתם יגידו לכם שזוהי ברצלונה. גם אלו שיענו אחרת, כנראה שבשנים האחרונות היו שם ואפילו יותר מפעם אחת. הסיבה העיקרית היא כמובן מועדון הכדורגל של ברצלונה וכוכבם ליאו מסי, המנקז אל העיר מיליוני תיירים מכל העולם ובהם אלפי ואפילו עשרות אלפי ישראלים מדי שנה. חלקם מגיעים עם החברים, חלקם עם הילדים בטיול בר מצווה וחלק לוקחים את האישה לחופשה רומנטית, כזו שהיא מגלה בסופו של דבר שהייתה רק תירוץ כדי להגיע למגרש הכדורגל.

דיל לברצלונה אל הקאמפ נואו

אצטדיון הכדורגל הקאמפ נואו הפך להיות מוקד לעלייה לרגל עבור ישראלים ותיירים רבים. כל משחק של קבוצת הכדורגל המקומית, ובעיקר אלו שמשוחקים מול היריבה העיקרית ריאל מדריד במשחק שמפגיש את שני הכדורגלנים הגדולים בעולם, מסי ורונאלדו, מושך אליו עשרות אלפי צופים לאצטדיון. רובם המכריע של הצופים משלמים סכומים לא הגיוניים עבור משחק כדורגל, ומעט מאוד מן הצופים הינם אוהדים מקומיים. דיל לברצלונה שמשלב בתוכו משחק כדורגל בדרך כלל מצרף אליו גם סיור במוזיאון הכדורגל של ברצלונה וביקור על הדשא של קאמפ נואו, נוסף לרכישת חולצה של הקבוצה המקומית בחנות המזכרות.

נופש בברצלונה במרכז שדרות הראמבלס

אבל ברצלונה היא מן הסתם הרבה יותר מכדורגל וכל מי שמגיע למשחק נהנה ממנה מאוד גם בשאר הימים. המקום המרכזי ביותר בעיר מלבד האצטדיון הוא שדרות הרמבלס. המדרחוב המרכזי של העיר נמשך קילומטר שלם עם שפע של מסעדות, בתי קפה ודוכני רחוב. כמובן שכל ישיבה בבית קפה באזור מצריכה מכם מחשבה מיוחדת שהרי למרות שהעיר הקטלונית לא זולה בכלל, בשדרות הראמבלס המחירים מאמירים אפילו יותר. משדרות הראמבלס מומלץ להגיע לאתר התיירותי המפורסם ביותר בעיר, שכל נופש בברצלונה לא שלם בלעדיו, והוא כנסיית הסגרדה פמיליה. בברצלונה הדת חזקה מאוד ולכן גם תזכו לראות ציורים ופסלים רבים של צלב. הסגרדה פמיליה תוכננה על ידי האמן הנודע גאודי שהחל בבנייתה עוד במאה ה-18, והבנייה עדיין נמשכת. מעל שני מיליון תיירים בשנה, מכל הדתות, מגיעים כדי לחזות בשמונת הצריחים שיהפכו בסופו של דבר לשנים עשר, כמספר שליחיו של ישו.

נופש בברצלונה במונז'ואיק

כנציגי ישראל, שרוב האזרחים בה יהודים, לא נוכל להתעלם מהמקום המכונה הר היהודים, ה- מונז'ואיק. אזור זה הינו ירוק ומרשים מאוד ומכיל גנים יפהפיים בהם ניתן לצאת לטיול של בני הזוג או עם המשפחה. מאחר והעליות לגבעה מעט תלולות, ישנה אלטרנטיבה בדמות רכבל המחבר את הגבעה עם הנמל, כך תזכו לחוויה נוספת של מבט מלמעלה על כמה מהנופים היפים שיגרמו לכם לשמוח שבחרתם לקחת דיל לברצלונה. מסמל היהודים בברצלונה נעבור אל משהו שאינו מתקשר לדת- המאכלים המייצגים את העיר ואת מחוז קטלוניה, הלא הם פירות הים. בברצלונה פאייה של פירות ים הינה מאכל חובה בכל מסעדה שמכבדת את עצמה ובטיולכם תוכלו לראות מאיפה היא באה, דרך סיור בשוק האוכל בעיר. בשוק פרט למאכלי הים תמצאו פירות וירקות, מגוון רחב של תבלינים ותריחו את הניחוחות של מאפים ושקדים קלויים.

דיל לברצלונה אל מוזיאון פיקאסו

וכעיר מלאת תרבות, לא ניתן לקנח נופש בברצלונה מבלי להתייחס למוזיאון הראשי בעיר, המוזיאון על שם האמן הגאון פבלו פיקאסו. פיקסו אמנם נולד במלאגה, אך כתושב ברצלונה מתגאה העיר באמן הנודע כאחד משלהם. לכן, תוכלו לחזות בכמה מהיצירות הפחות מוכרות אך לא פחות מרשימות שלו, במוזיאון הנהדר השוכן בבית יפהפה בסגנון גותי, סגנון די שולט במספר מבנים בעיר, בעיקר ברובע בו הגותי בו נמצא המוזיאון.

שלום, שמי אבנר כהן. חובב כתיבה וטיולים ברחבי העולם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב