דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משמעותן של עמותות לילדים 

מאת    [ 18/07/2013 ]

מילים במאמר: 345   [ נצפה 2432 פעמים ]

מה לעשות שלא מעט אנשים וילדים חולים במחלות חשוכות מרפא, שכל ילד שלישי חי מתחת לקו העוני ויש אין ספור בני נוער במצב סיכון ומצוקה, נכים, יתומים ועוד לא מעט זוועות שאיננו מאחלים אפילו לאויבים שלנו. ברוב המצבים מקרים של ילדים עם בעיה כלשהו, נופלים בין כיסאות הבירוקרטיה. המדינה שאמורה לדאוג לילדים במצבים בעייתיים אלה מתקשה לעזור ולסייע ולמעשה ללא פעילותן הקדושה של העמותות השונות, הילדים האלה פשוט לא יוכלו להתקיים.

 

עמותה היא למעשה אירגון המוכר על ידי המדינה ומתנהל כמו כמו חברה או עסק לכל דבר. ההבדל היחידי בין עמותה לבית עסק רגיל, הוא כי העמותה איננה נועדה לצורך מטרות רווח אלה היא חורטת על דגלה שיפור תחום חיים מסויים. זאת הסיבה כי מקורות המימון היחידיים של העמותות הינן תרומות מאנשים טובי לב, שרוצים לעזור בתחום הספציפי בו העמותה מעוניינת לטפל. קיימות לא מעט עמותות באופן כללי וגם לא מעט עמותות שפועלות אך ורק לרווחת ילדים. כל עמותה זקוקה למשאבים רבים בכדי שתוכל להמשיך ולפעול כסדרה. העמותה זקוקה לזמן, כוח אדם, משאבים כלכליים וחומריים ועוד. בכדי שתוכל לממן את פועלה, היא מתבססת על תרומות של אנשים שבסך הכל רוצים ליצור עולם טוב יותר עבור ילדיהם ושאר ילדי המדינה.

 

ישנן מעל למאה עמותות למען ילדים. החל מעלם למען ילדים בסיכון, כנ"ל לגביי בית השאנטי שנועד להוות בית לנערים שנזרקו לרחוב, עמותת אקי"ם שבין השאר דואגת לילדים עם פיגור שכלי, או עמותת אלו"ט למען ילדים אוטיסטים. מרבית העמותות הן הדרך היחידה של הילדים הללו לחיות, או אפילו רק לחוות קצת ילדות בתוך כל הכאוס הזה שנקרא החיים שלהם. חלק מהעמותות מגשימות לילדים הקטנים האלה, שחוו לא מעט קושי בחייהם, חלום גדול. זאת הסיבה כי חשוב לפתוח את הלב ואת הכיס ולתרום למען העמותות הללו. ללא התרומות שלנו העמותות האלה לא יוכלו להתקיים ולא יהיה מי שידאג לילדים שלנו. אז נכון שאין מקומם מהתחושה שאני כאדם פרטי צריך לדאוג לילדים שהמדינה נכשלת בטיפול בהם, אך המצב הוא קיים והרשות נתונה. הרשות שלנו לעזור בקצת ולקבל הרבה יותר. חשוב לזכור כי תרומות לעמותה מוכרת מוכרות באופן מלא במס כך שלמעשה תוכלו לעשות מעשה טוב, ואפילו להזדכות עליו באופן מוחלט.

 

 נאמני מרכז שניידר 


כנסו לקבלת מידע נוסף על עמותה לילדים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב