דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום ממומן ברשת החברתית הגדולה בעולם - הפייסבוק 

מאת    [ 17/07/2013 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2201 פעמים ]

כולנו שמענו פה ושם על קידום ברשת. אך לא כולנו מבינים את משמעות הנושא. לאחרוהנ אנו נתקלים בהמון פניות להסברים בנושא שכן קמו להן בשנים האחרונות חברות אינטרנט כאלה ואחרות כמו פטריות  אחרי הגשם שמציעות שירותי קידום אתרים וקידום עמודים ולמעשה לא כולנו מבינים את הנושא. ברור היום לכל בעל אתר שהוא צריך לקמו בדרך ממומנת שיכולה לבוא בשתי צורות :

האחת היא לקדם את האתר בצורת לינק ממומן – הכוונה היא למעשה לשלם ע"פ תקציב שנבחר על מנת שכאשר ניכנס למנוע חיפוש כמו גוגל נראה את האתר עם הלינק הממומן בצד החיפוש. אופציה שניה היא קידום אתרים ע"י שתילת מאמרים בנושא האתר אשר נשתלים במיומנות ע"י אנשי מחשבים ולידם קישור לאתר שלך. ככל שיהיו יותר קישורים עם תוכן איכותי האתר יקודם בצורה טובה יותר ולאט לאט יעלה במיקום החיפוש בגוגל. האופציה השלישית תקפה למעשה רק למי שיש עמוד אוהדים בפייסבוק. ברגע שבחרנו לפתוח עמוד ואנו מתפעלים אותו בצורה מעניינת ונכונה העמוד שלנו יקודם גם ברשת הפייסבוק וגם בגוגל. יש הרבה בעלי אתרים שכשאר תחפשו אותם בגוגל, עמוד הפייסבוק שלהם יקפוץ לפני האתר שלהם. הסיבה היא שהעמוד מתופעל ביותר יעילות או לחלופין יותר תקציב בפייסבוק מאשר האתר אינטרנט.

גם בקידום הממומן בפייסבוק כיום ישנן שתי אופציות – הראשונה היא קמפיין ממומן לעמוד הפייסבוק שיצרנו והשנייה הינה אופציה שנבנתה לא מזמן והיא פוסטים ממומנים. הכוונה שאנו יכולים להעלות פוסט של סטטוס או תמונה ולקדם רק אותו באופן ספציפי מבלי לקדם את העמוד כולו.

היתרון של קידום ממומן ברשת החברתית הינו האפשרויות של סינון האוכלוסייה בצורה מאוד מדויקת כך שתתאים בדיוק לקהל שאותו אנו רוצים לעניין במוצר או במידע שאנו חולקים בעמוד. אם לדוגמא אני בעל חנות נעליי נשים קטנה בתל אביב אין סיבה שאעלה קמפיין לתושבי הגליל העליון שכן מה הסיכויים שהם יגיעו לחנות שלי? לכן פייסבוק מציעה פילוח אוכלוסייה – אתם יכולים לבחור מה האזור מגורים שיראה את הפרסומת שיצרתם, את המין של האדם, את רמת ההשכלה שלו ואפילו את תחומי העניין שהוא העלה לפרופיל האישי שלו. כך שאם אעלה קמפיין לחנות נעליים מהדוגמא הקודמת אוכל לבחור שרק נשים שגרות בתל אביב והתעניינו באופנה יוכלו לראות את הפרסומת שלי ואגדיל את הסיכויים למצוא לקוחות חדשים דרך הקמפיין שלי.

מקווים שעזרנו לכם לשפוך קצת אור על נושא הקידום הממומן בפייסבוק ומאחלים לכולם בהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב