דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עלילות בראכ חוסיין אובמה בבית הלבן - מרץ 2012 

מאת    [ 16/07/2013 ]

מילים במאמר: 1209   [ נצפה 2193 פעמים ]

מה הסיכוי שבר-מינן, עד ראיה למותו ופתולוג שבדק אותו ימותו / יעלמו בתוך זמן קצר?

אני מניח שרוב הישראלים מעולם לא ראו או שמעו את אנדרו ברייטברט (Andrew Breitbart) האמריקאי, וגם לא יודעים עליו דבר. אני גם מניח שאנשי תקשורת ישראלים, ובפרט מומחים מטעם עצמם לארה"ב כן שמעו עליו, אך חשבו שהוא מספיק מאיים כדי שיהנה מהאפלה תקשורתית מושלמת. אנשי התקשורת בארץ באמת לא רוצים שיקום כאן אחד כמוהו.

אנדרו היה תוצר ביולוגי בלתי רצוי של מפגש בין זכר לנקבה אי שם באמריקה המתירנית שייצאה את הערך הזה גם למחוזותינו בהצלחה רבה. כך הוא הגיע בזחילה כעולל רך לביתם של זוג חשוך ילדים שאימצו אותו ועוד ילדה. האב יהודי, האם התגיירה למען שלום בית והחמות (אני מניח). הילד אנדרו גדל בבית יהודי ובגיל 43 נקבר בבית קברות יהודי בלוס אנג'לס. זה היה ב- 2012. עכשיו, שברור שהוא "אחד משלנו", כולנו מרגישים אליו חיבה מיוחדת, כמקובל במחוזותינו. כי את השמץ האחרון של רגשות ערבות הדדית בין יהודים, הסוציאליזם לא הצליח לגמרי למחוק בארץ, למרות מאמצים כבירים שהשקיע בהחלפת הערבות ההדדית היהודית בערבות הדדית סוציאליסטית. נשמע מוזר? נו טוב, כל ענין הסוציאליזם הוא די מוזר. תשאלו את הקיבוצניקים בני השמונים ומעלה שמצאו את עצמם בלי קיבוץ ובלי פנסיה. זו ערבות הדדית סוציאליסטית.

ובכן, בחזרה לענין תורת הסיכויים שבכותרת. כדי לפתור את השאלה אתם צריכים נתונים, אלא אם אתם אנשי תקשורת. אנדרו הנ"ל הפך להיות בלוגר מן השורה הראשונה בארה"ב באמצעות עבודה עיתונאית אמתית – עיתונות חוקרת, ובזכות ערוצי תקשורת אינטרנטיים שאיפשרו לו להגיע לציבור רחב תוך עקיפת האיפול והצנזורה שהטילו עליו הגופים הכי מאויימים: רשתות הטלויזיה בארה"ב, פוליטיקאים מן השמאל ובפרט אחד בשם בראכ חוסיין אובמה. אזכיר רק שלוש חשיפות עיתונאיות ידועות (בארה"ב) שהפילו פוליטיקאים, ועוד אחת שיתכן שהביאה למותו בגיל 43. מטרתן להכיר לכם את עבודתו, ולהבין שלא מדובר בשרלטן. לאחר מכן אביא כמה עובדות קצרצרות מאוגדות יחדיו, שמהוות רצף אירועים שיש מקום לתהות על ההסתברות שלהם לקרות באופן טבעי.

חשיפה א: עמותה בשם "אצטרובל" (Association of Community Organizations for Reform Now -  Acorn) שקיבלה מיליוני דולרים כדי לעודד שחורים והיספנים בארה"ב לצאת לקלפי ולבחור התגלתה כמבצעת בפועל זיופים בבחירות לנשיאות ארה"ב. באירוע אחד, פעילים שלה מסבירים לסטודנטית צעירה (שמקליטה במצלמה נסתרת) כיצד להצביע מספר פעמים בקלפיות שונות במחוזות סמוכים. באירוע אחר רואים את פעילי העמותה מסיעים מצביעים לקלפי בחמישה אוטובוסים. סיימו לבחור בקלפי המסויימת, מעמיסים את הבוחרים הנלהבים ונוסעים לקלפי נוספת להצביע, כך ארבע פעמים, אבל רק במדינות שבהם היה ספק שהמפלגה הדמוקרטית (בראכ אובמה) תנצח, כמו למשל, מדינת ויסקונסין (Wisconsin) או מדינת איוווה (Iowa). אתם אולי מכירים אותה מן הספר הנפלא "הגשרים במחוז מדיסון" והאינדיאנים משבט הסיו (Sioux) מכירים את המילה בשפתם – זהו שם הנהר הגדול העובר בה. פעילי עמותת איצטרובל הכירו את המדינה דרך הקלפיות שם. אגב, למרות שאת הזיוף הקליטו בוידאו ואפילו ראיינו כמה מנוסעי האוטובוס שהתגאו ביכולתם לבחור מספר פעמים תוך זמן קצר (שיא גיניס?), אף אחת מן הקלפיות לא נפסלה ואיש לא הועמד לדין על זיוף בחירות. הועמדו לדין שמונה איש על אישומים של זיוף ספרי בוחרים, בהקשר הזה. החשיפה  העיתונאית הזו, שנעשתה עם הרבה יושר ותקציב דל מאד, הועלה לאויר האינטרנט והיכתה גלים שהתנפצו מול השתיקה של הממסד והתקשורת האמריקאית מסורתית. סתם כך, עוד נתון שמן הראוי להכיר: עמותת איצטרובל נוסדה בתחילת שנות השבעים על ידי יוצאי קבוצת שמאל ראדיקלית (Revolutionary Youth Movement) שממנה התפצלה קבוצה קטנה של פעילים שרצו לשנות את המקרם החברתי של ארה"ב על ידי פיצוץ מוסדות שלטון (Weather Underground Organization). ראש החבורה, ביל איירס (Bill Ayers), הפך לימים לפטרון של בארי סואטרו, פעיל שכונות בדרום שיקגו. אתם מכירים את בארי בשמו האחר – בראכ חוסיין אובמה.

חשיפה ב: היהודי הניו-יורקי (חסר הזיקה למורשתו, כמו הרבה יהודים במדינת תל-אביב ובנותיה) אנתוני דוד ווינר (Anthony Wiener) הפך להיות נציג המחוז התשיעי של מדינת ניו יורק בבית הנבחרים האמריקאי ב- 1999 ונבחר כל שנתיים מחדש, עד 2011.  הוא התפטר אחרי שאנדרו ברייטברט חשף שהוד נבחרותו שלח דרך טוייטר ודרך פייסבוק קישורים לתמונות עירום שלו לבחורה בת עשרים ואחת מסיאטל שבמדינת וושינגטון ולעשרות בנות חמד אחרות ברחבי ארה"ב. אחרי הכחשות רבות שלו הוא הודה, התפטר מן המשרה הנחשקת, התגרש, ויצא לתקופת צינון. לידיעת היושבים בציון – הבוחרים האמריקאים סובלים מאמנזיה אפילו יותר מעמיתיהם בארץ. זו הסיבה שהאיש חסר הבושה ונטול הערכים הזה (לדעתי) רץ עכשיו לבחירות לראשות עיריית ניו יורק, מטעם המפלגה הדמוקרטית שמחבקת אותו באהבה רבה.

חשיפה ג: אנדרו ברייטברד העלה לאתרי אינטרנט שלו קטע וידאו מאירוע סגור לקהל שבו בכירה במשרד החקלאות, שחורה שמינה אובמה העונה לשם Shirley Sherrod השולטת על תקציב שנתי של כמיליארד דולר ארה"ב, אומרת לקהל של NAACP (חפשו לבד) כי אין צורך לסייע כספית לחקלאים לבנים במצוקה. הקהל השחור פרץ בתשואות וטשטש את שאר דבריה שהראו שעדיין נותרה בגברת הגזענית הזו שמץ של אנושיות כי היא בסופו של ענין כן עזרה לחקלאי לבן אחד ממדינת ג'ורג'יה שפנה לקבל עזרה. חשיפת פרצופו האמתי של אחד מארגוני השחורים הגדולים בארה"ב, שיש לו נציג קבוע בבית הלבן, מאד הביכה את השמאל האמריקאי ואת שופרי התעמולה שלו (התקשורת) כי זה עומד בניגוד לאמת האבסולוטית האחת והיחידה שאסור להטיל בה ספק והיא – שרק לבנים הם גזענים. 

עוד חשיפה מענינת הייתה הסיבות, התכנון המימון והישום של הפגנות ספונטניות נגד וול-סטריט ועשיריה (קבוצת occupy)  אך בגלל שזו מצדיקה מייל בפני עצמו נניח לה כרגע.

ובכן, הבנו על סמך דוגמאות פרטניות שמצביעות על הכלל כי אנדרו ברייטברט אכן היה עיתונאי חוקר שהעלה בחכתו ובאתרי האינטרנט שלו חשיפות שהביכו מאד את המפלגה הדמוקרטית ואת ממשל אובמה. רשתות התקשורת והעיתונות הישנה תייגו אותו כ"ימני", "גזען" ו- "הומופוב". מכאן צא ולמד שהמילה "פאשיסט" אינה כל כך פופולרית שם כמו שהיא בפי אצולת השמאל אצלנו. עכשיו נעבור לרצף עובדות קצר שמתקשר ישירות לשאלה שלעיל:


    • ב- 10 בפברואר 2012, כאשר שתי המפלגות מחממות מנועים לקראת הבחירות הבאות לנשיאות, אנדרו הודיע קבל עם ועדה שיש לו וידאו על בראכ אובמה מן המכללה שבה למד, וכי הוידאו הזה יש בכוחו למנוע מן הנשיא המכהן להבחר לכהונה שניה.
    • ב- 01 מרץ 2012 אנדרו ברייטברט התמוטט ברחוב בצאתו מבר-מסעדה בלוס-אנג'לס. הוא הובהל לבית החולים הקרוב. הסיבה  שנרשמה בתעודת המוות על ידי חוקר מקרי מוות בשם Michael Cormier: התקף לב. לאירוע היה אדם אחד שהפך עד ראיה: Christopher Lasseter בן 26 שטייל עם כלבו, ראה את ברייטברד יוצא מן הבר, חוצה את הכביש ומתמוטט. בעדותו לטלויזיה אמר שעורו של המנוח היה "אדום בוהק בצורה לא שגרתית". עוד נתון: תעודת המוות פורסמה פומבית ב- 19 באפריל 2012
    • ב- 20 באפריל 2012 חוקר מקרי המוות בן ה- 61, Michael Cormier, נמצא מת, מהרעלה לכאורה.
    • ב- 02 מאי 2012 ניסו מספר עיתונאים וחוקר פרטי ליצור קשר עם העד בן ה- 26. אך מסתבר שהוא והכלב שעימו עזבו את ביתו במהירות ולא השאיר כתובת חלופית. הסברה היא שהוא לא רוצה להיות מעורב בפרשה הזו והוא מצטער שבכלל נתן עדות. לא ידוע אם הוא עדיין בין החיים.
    • אה, עוד משהו: מספרי רפואה עולה כי מי שמת מהתקפת לב עורו הופך להיות כחול, לא אדום בוהק.

עכשיו, שהבנתם במי מדובר, אני חוזר לשאלה המקורית: מה הסיכוי שבר-מינן, עד למותו ופתולוג שבדק אותו ימותו או יעלמו אחד אחרי השני בתוך זמן קצר?

אם הסיכוי הוא גדול, אזי ברור שמדובר במקרה טבעי. אבל מי שסבור שהסיכוי הוא קטן, אומר למעשה שיותר סביר שהייתה כאן יד מכוונת.

זהו חלק מפרצופה האמתי ארה"ב בתחילת העשור השני של המאה עשרים ואחת.

אנדרו ברייטברט השאיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

מקורות מומלצים:

יש לי 7 מקורות שאיני יכול לכלול כאן בגלל באג בתוכנה של אתר אינטרנט זה

פרופ' אליהו בן-חנן: ציוני, קצין במיל' מומחה למערכות מחשב מרוכבות. אזרח ישראל ותושב בה. היה תושב ארה"ב במשך כשני עשורים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב