דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכשיר מלח טיפולי - כבר נושמים יותר טוב 

מאת    [ 05/07/2013 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 3230 פעמים ]

מכשיר מלח טיפולי – כבר נושמים יותר טוב

על מנת להיות מוגדר כאדם הסובל מבעיות בדרכי הנשימה העליונות אדם לא חייבים להיות חולה אסתמה. יש הרבה מאוד מחלות שנכללות תחת קטגוריה זו, ואנשים רבים סובלים מהן לא מעט. אצל חלק מהאנשים דלקת ריאות, דלקת אוזניים, ברונכיטיס, נחירות, קשיי נשימה ומצבים בריאותיים נוספים אינם רק מצב רפואי לא נעים שקורה פעם או פעמיים בחורף, אלא מצב שחוזר על עצמו מספר פעמים בשנה. לפעמים זה קורה בגלל אלרגיה ולפעמים לא מוצאים את הסיבה, והרבה פעמים לא יודעים שיכול להיות פתרון לבעיה.

נעים להכיר – מכשיר מלח טיפולי

אם אתם משתייכים לקבוצת האנשים שהוזכרה לעיל, בוודאי כבר שמעתם על סגולותיו הנפלאות של המלח בכל הנוגע לבעיות נשימתיות ולמצבים רפואיים אחרים. עבור מי מכם שלא שמע, וגם עבור מי שצריך תזכורת נציין, כי המלח מכיל בתוכו חלקיקי נתרן כלורי וכרום. כאשר חלקיקים אלה נפלטים אל חלל האוויר, הם עושים נפלאות, וזאת בזכות תכונה נפלאה שיש להם: ספיחת נוזלים. ולמה אנחנו מתכוונים? לכך שאם אתם סובלים מבעיות בדרכי הנשוימה העליונות ותימצאו בקרבת מכשיר מלח טיפולי, שהוא מכשיר הפולט החוצה את אותם חלקיקים מדוברים בעזרת מאוורר הנמצא בתוכו – סביר להניח שבתוך זמן קצר תרגישו הרבה יותר טוב.

תנשמו עמוק

אחד הדברים שמציקים מאוד כאשר תוקפת אותנו אלרגיה או כל מחלה אחרת המערבת את הריאות ואת דרכי הנשימה הנמצאות בחלקו העליון של הגוף, הוא כמובן הליחה. כשזה קורה, אין כמו מינרלים סופחי נוזלים כדי לעזור. כפי האמור לעיל, הנתרן והכרום המשתחררים מהמלח יכולים לעשות את העבודה כמו שצריך, אבל בשביל זה אנחנו צריכים להימצא בסביבתם לא מעט שעות. אחד הפתרונות הוא להגיע לחדרי מלח ייעודיים ולשהות בהם מספר שעות על פי הצורך וההנחיות, אולם פתרון זה אינו ישים עבור אלה מאיתנו שזמן פנוי הוא מצרך נדיר מאוד בסדר יומם. בדיוק עבור אלה, שמאוד יכול להיות שאתם נמנים עליהם גם כן, פותח מכשיר מלח טיפולי, שמביא את חדר הטיפולים המלוח אליכם הביתה.

זה לא מסובך זה פשוט כל כך

כל מה שאתם צריכים לעשות לאחר רכישת מכשיר מלח טיפולי הוא פשוט להפעיל אותו, והוא כבר יעשה את העבודה. במכשיר יש מלח ומאוורר, שגורם למרכיביו להתפזר בחלל האוויר. כך אתם יכולים לשהות בביתכם או במשרד, להפעיל את המכשיר וליהנות מספיחת נוזלי הגוף שמפריעים לכם לנשום, תוך שאתם ממשיכים בשגרת יומכם. אם תעשו זאת תגלו עד מהירה, שאתם נהנים לא רק מנשימה הרבה יותר טובה, אלא גם מכך שהאוויר בחדר כולו יהיה נקי יותר ונעים יותר לנשימה. המכשיר יסייע בסילוק ריחות לא נעימים (גם של סיגריות) מחלל האוויר, ובטיהורו מחיידקים, מווירוסים ומכל מזהם אפשרי אחר. התוצאה תהיה, הרבה פעמים, שיפור משמעותי באיכות החיים שלכם, בכל אחד מהתחומים הבאים:


    • שיפור נשימתי – אין ספק שתתחילו לנשום הרבה יותר טוב. הרבה יותר אוויר ייכנס לריאות ותרגישו את השינוי די מהר.

    • הפחתת נחירות – סביר מאוד להניח, כי מי שסובל מנחירות כתוצאה מהבעיות בדרכי הנשימה ירגיש שיפור ניכר במצב וכי מי שישן לידו ייהנה מאוד מהתוצאות. 

    • פחות מחלות – סילוק הווירוסים והחיידקים מהאוויר יאפשר לכם להיות בריאים יותר ביחס למצב הקודם.

אז אם אתם רוצים לשפר משמעותית את איכות החיים שלכם או של ילדיכם, רכשו מכשיר מלח טיפולי ודאגו לשהות בקרבתו כמה שיותר. התוצאות, כנראה, לא יאחרו להגיע. 

כתבה שיר שמולביץ.

הקניון הוירטואלי  "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאות, הספורט, איכות החיים והסיעוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב