דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור רעיון ליום הולדת 

מאת    [ 29/06/2013 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 1564 פעמים ]

במאמר הזה אני רוצה לתת לכם כמה טיפים איך לארגן לילדנו אירוע יום הולדת לפי תקציב.

רעיונות לימי הולדת לילדים:

מיקום האירוע

לבחור מקום לחגוג בו זו משימה דיי קשה, רוב ההורים בעלי תקציב נמוך יחסית  יעדיפו לעשות את האירוע בבית. לא חייבים לחגוג בתוך הבית בשביל לחסוך, אפשר גם לחגוג בחוץ ללא תשלום נוסף, ניתן לעשות את האירוע, ביער, בפארק וגם בגן ציבורי, להביא שולחנות פלסטיק , קישוטים, אוכל שלא צריך קירור, צידניות, עם שתייה קרה ופירות, בורקסים, מאפים, עוגת יום הולדת.. ולחגוג בחוץ (פחות בלגאן בבית..).

לבעלי תקציב יחסית יותר גבוה, ניתן לחגוג במקומות כגון: באולינג, אולם משחקי וידאו, ג'ימבורי,  ספא, בריכה.. אפילו ישנן מסעדות מסוימות המציעות מגוון של הפעלות לימי הולדת לילדים.

אוכל לימי הולדת-  אנחנו גדלנו על חצי פיתה עם חומוס או עם שוקולד חטיפים עוגת שוקולד ובסוף האירוע שקיות הפתעה. היום כבר הורים לא עושים זאת, וחבל כי בסופו של דבר, זה מה שילדים אוהבים.. חטיפים, עוגת שוקולד, וכמה ממתקים עטופים לקחת הביתה. היום יש בורקסים, פיצות, המבורגרים, נקניקיות.. ועוד דברים שילדים אוהבים.

הטרנד חדש וסוחף באוכל לימי הולדת הינם דוכני מזון: דוכנים של מזון אשר מצעים את כל אותם מאכלים אהובים, הילדים מסתובבים בין דוכני מזון ובוחרים לעצמם מה בא להם לאכול.

פעילויות והפעלות לימי הולדת-

גם כאן, אנחנו כילדים היינו משחקים בהפעלות לימי הולדת שההורים שלנו עשו, החבילה עוברת, משחקי תחרות ועוד.. כיום בנישה של מפעילים לימי הולדת יש מגוון גדול של הפעלות לימי הולדת, רק לבחור מפעיל ליום הולדת זאת משיפה לא פשוטה בכלל יש היום ליצנים לימי הולדת, קוסמים לימי הולדת, השכרת מתנפחים לימי הולדת, כוכבי ילדים לימי הולדת מתוך עולם הקלטות לילדים, ועוד כהנה וכהנה..

עוגת יום ההולדת:

אנחנו רגילים לעוגת שוקולד, עם סוכריות צבעוניות, או עוגת שוקולד בצורות כגון: קטר, רכבת, מספר הגיל של החוגג, דובי ועוד ועוד..

היום יש עוגות מעוצבות, עוגות מצופות בצק סוכר במגוון עיצובים, ציורים והדפסים. עוגות מעוצבות היה שייך פעם לשוק האירועים בלבד, חתונות ובר מצוות, כיום עוגות מעוצבות יש לכל אירוע החל מיום הולדת, יום נישואין, בריתות, מסיבות רווקים וכו'.. גם לאירועי ימי הולדת לילדים יש מגוון גדול של עוגות מעוצבות.

לסיכום: רוב הרעיונות לימי הולדת לילדים מתבסס על כך שלנו כהורים אין הזמן לעשות לבד הכל, לכן יש מגוון רחב של הפעלות לימי הולדת, מפעילים לימי הולדת, דוכני מזון, מקומות  לאירועי יום הולדת לילדים, הכל כדי להקל עלינו את העבודה והמאמץ, והאמת הכל גם בעלות נמוכה יחסית ככה שניתן ליהנות מאירוע בתקציב נמוך יחסית אבל מושקע.

 

מברוק ימי הולדת הפעלות לילדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב