דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלבשת בובת 

מאת    [ 28/06/2013 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 5910 פעמים ]

משחקי הלבשת בובות הינם הטרנד הלוהט ביותר בעולם הבנות בשנים האחרונות, כשהם הנושא המדובר ביותר ותחום העיסוק בו מבלות מרבית הבנות בגילאי 5 – 12 את עיקר שעות הפנאי שלהן. משחקי ההלבשה מפתחים את הנטייה האסטטית של הבנות ומעצבים, כמו בדרך אגב, את תפיסתן העיצובית ואת טעמן האישי בכל הנוגע לאופנה.

משחקי הלבשה לשלל אירועים

מגוון משחקי ההלבשה הקיים ברשת הינו אין סופי. כל אחד מהמשחקים מציג בובה שונה, במצב שונה, באירוע שונה ובסגנון מסוים. ובקיצור, משחקי ההלבשה העבירו מהעולם את המשפט האלמותי "אמא, משעמם לי!", בכל הנוגע לבנות, בכל אופן. כל בת תוכל לבחור בכל רגע נתון בובות להלבשה למגוון אירועים, כשהיא יכולה להתאים את הבחירה למצב הרוח ולקריזה הרגעית שלה. אם היא רעננה ומצב הרוח שלה בהיי, תיטה המשחקת לבחירת הלבשת בובות באירועים נוצצים כמו מסיבות, הופעות וחתונות. בת עייפה או ממהרת, תעדיף להלביש נערה לבית ספר או בלבוש ספורטיבי. הרשת מוצפת במשחקי הלבשה לדייט, לים, לבית הספר, למסיבה ולעוד אין סוף אירועים שונים ומגוונים. השלמת ההופעה תופסת גם הוא חלק בלתי מבוטל בהלבשת הבובה, כשאיפור מתאים, גבות מעוצבות, ציפורניים מקושטות, שיער מעוצב ואפילו תכשיטים מתאימים יותאמו לאירוע אליו "יוצאת" הבובה היפהפייה שהלבישה המשחקת במו ידיה.

הלבשה בהתאם לעונות השנה

משחקי הלבשה רבים ברשת מאפשרים את התאמתה של הבובה לעונות השנה בעזרת בגדים שונים ואקססוריז מגוונים, ממגף ועד צעיף, חולצה קלילה או כובע שמש. לילדות הקטנות יותר בארצנו מרובת העונות המלבישות בובות ברשת, משחקי ההלבשה תואמי העונה עשויים להוות אמצעי למידה מושלם לכל הנוגע לשינויי מזג האוויר והביגוד המתאים להם. הוויכוחים הנצחיים על מעיל בחורף או על כובע שמש בקיץ יהפכו לבלתי רלוונטיים לאחר שהילדה תצייד את בובותיה הווירטואליות באבזור המתאים לשינויי האקלים, וזהו רווח נקי להורים, שיחסכו מספר דקות של ויכוח מתיש בעיצומה של שגרת הבוקר הלחוצה תמיד.

משחק לכל גיל

טווח הגילאים של הבנות המשחקות במשחקי בנות ברשת נרחב יחסית ונע בין גיל 5, שיהיו מי שיראו בו ילדות, אבל עדיין קצת תינוקות, ועד לגיל 12, שנחשב לסף גיל הנערות. צרכיהן של הבנות במשחקי המחשב ובכלל, משתנים, כמובן, בהתאם לגילן, ומרבית האתרים ברשת משתדלים לתת מענה לבנות כל הגילאים, כשהם מציעים, מחד, משחקי הלבשת תינוקות ובובות, ומאידך, משחקי הלבשת נערות, כלות, זמרות ושחקניות מפורסמות.

הלבשת בובות מכל רחבי העולם

משחקי הלבשת בובות בהם נדרשות המשחקות להלביש בובות יפניות, מקסיקניות, ברזילאיות וכו', הופכים את המשחק למרתק, כשהבנות נחשפות לטרנדים המקובלים באופנה במקומות אחרים על פני הגלובוס. שפעמים רבות המשחק כולל הלבשת בובות בלבושים מסורתיים כדוגמת הקימונו היפני ודומיו, ובכך מפתח את האינטליגנציה הגיאוגרפית של הבנות המשחקות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב