דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לסחור בשוק ההון מהבית לצורך הכנסה 

מאת    [ 23/06/2013 ]

מילים במאמר: 755   [ נצפה 2110 פעמים ]

הסוחרים הגדולים לא אוהבים שמתערבים להם בעניינים ושלוקחים להם כסף מהשולחן.

הם גם לא אוהבים תחרות, כאשר מתחרה חדש נכנס לשוק הם דואגים לחסל אותו פיננסית.

ממש לפני כמה שנים בלבד חל שינוי בשוק ההון. שיטות מסחר, דרכי מסחר ובתי השקעות נחשפו לציבור והיום הכול נגיש וזמין לכולם. האינטרנט המהיר יצר מהפכה של ממש בכמות המידע. נכון שהאינטרנט קיים משנות ה- 80, אך לא היה מספיק מהיר בשביל להעביר כמות מידע ענקית ובקצב מהיר.

רק בתחילת שנות ה- 2000 המהירות עלתה והיא ממשכה לעלות עד היום. השינוי באינטרנט והטכנולוגיה הקיימת מאפשרים להביא את המידע לכף היד שלנו. מידע שהיה שמור לבתי השקעות ולקרנות גידור נחשף לכולם. הזמינות של הנתונים והמידע שמגיע אלינו מאפשר לנו ליצור כסף.

למעשה צריך ממש מעט בשביל להתחיל לעבוד מהבית ולסחור בשוק ההון.

בעבר היה צורך באנשים רבים, אנליסטים, במערכות מידע ומחשבים מסובכים. היום הכול מתנקז למכשיר אחד ולכף היד. היום התשתיות שונות וזולות, אלו הדברים שצריך בשביל להתחיל לסחור:

  1. כסף, החל מ- 2000$ בארה"ב והחל מ- 10000 ש"ח למסחר בישראל.
  2. מחשב נייד או נייח
  3. סמארטפון או אייפד
  4. חיבור לאינטרנט
  5. חשבון מסחר בישראל או ארה"ב או שניהם
  6. שיטות מסחר

מהרשימה ניתן להבין במהירות שהחלק הבעייתי הוא שיטות המסחר.

למעשה שיטות המסחר הן העבודה עצמה. כמו שהולכים לכל מקום עבודה ועושים XYZ גם במסחר מבצעים הוראות שחוזרות על עצמן. כאן בא לידי ביטוי הניסיון. כמו שרוכשים ניסיון בעבודה כך רוכשים ניסיון בשוק ההון. שיטות מסחר שהיו נחלת הפרט הפכו להיות של כולם. ניתן ללמוד שיטות מסחר בסיסיות ע"י לימוד ניתוח טכני לדוגמא. ניתן לפתח שיטות מסחר לבד על סמך נתונים של נ"ע ונתונים סטטיסטים. צריך להבין שהמסחר הוא כמו מפעל שבו יש מוצרים טובים ולא טובים- אלו מוצרים שיש בגללם הפסד. החוכמה היא לייצר יותר מוצרים תקינים ולמכור אותם ולהפסיד ממש מעט.

יש במסחר רעיונות דומים לתעשייה כמו חדשנות, התייעלות, ניהול סיכונים ופיזור.

 

המסחר מהבית הוא מקור פרנסה שניתן לשלב עם עבודה קבועה, מלאה או חלקית, לסטודנטים, לחיילים בצבא וכדומה. בשביל להגיע למצב של רווחים קבועים צריך לעבור תהליך דיי מורכב.

השלב הראשון הוא למידה עצמית, ספרים, מחקר באינטרנט, כנסים וכדומה. המטרה היא לצבור מספיק ידע בשביל להבין שזהו הכיוון הנכון בשבילך. במידה וכן, מומלץ לרכוש כמה ספרים בנושאים שונים, שוק ההון, ניתוח טכני, אופציות, מסחר יומי עם עדיפות ברורה לשפה האנגלית לאלו שיכולים.

 

השלב הבא הוא ללמוד שיטות מסחר מאנשי מקצוע, כמו שלומדים באוניברסיטה או קורס מקצועי. בדיוק אותו הדבר. הדגש בלימוד הוא לימוד היסודות והרבה פראקטיקה. מומלץ שיהיו חשבונות מסחר או סימולציה לצורך תרגול השיטות. במהלך הלימוד מגלים אלו שיטות הכי טובות והכי מתאימות לסוחר.

יש סוחרים שמעדיפים השקעות ולא מסחר יומי וההפך. יש כאלו שמעדיפים אסטרטגיות באופציות מעוף בגלל חוסר זמן. יש סוחרים שיש להם הרבה זמן פנוי ומתעניינים יותר במסחר היומי.

 

בהתחלה התהליך מורכב, כמו שמוצאים עבודה חדשה, יש את החודשים הראשונים שיכולים להזיז את הסוחרים הפוטנציאלים מהכיוון שבחרו. לכן צריך אמונה חזקה בדרך שנבחרה ולא להתייאש ולהמשיך לסחור כל הזמן.

אני מוצא את המסחר בשוק ההון מהבית כקסם. אני יושב מול עמדת המסחר ומחובר לבורסות בארה"ב, קונה חוזים עתידיים בסדר גדול של דירות ומוכר אחרי כמה דקות ברווח מדהים. זה אפשרי רק בשוק ההון. אבל, בשביל להגיע לרמה שכזאת צריך לעבור הרבה וליפול לפחות פעמיים ולצאת ממנו מחוזקים.

מי שעובד לפי השיטות ייפול ויקום מחדש עם הבנה וניסיון, מי שמנסה כל הזמן להרוויח ומשתמש בכוח במקום במוח, יפסיד הכול. זה תהליך שבו החזקים שורדים והם ימשיכו להרוויח.

הסטטיסטיקה טוענת שבאופן כללי 90% מהסוחרים מפסידים הכול. אלו החלשים, המהמרים.

לסוחר מהבית יש אחריות, לנתח את השווקים כל הזמן, לעקוב אחרי האירועים ואחרי השינויים מאקרו כלכליים, ללמוד כל הזמן ולהפיק לקחים. לעצור ולחשוב לפני העסקה ולהימנע מרגשות.

אם 90% מפסידים השאלה הבאה היא איפה הכסף? הכסף אצל הסוחרים החזקים. אם שוק ההון מעניין אותך, והמסחר מהבית קוסם לך. אז זה הזמן להתחיל בתהליך. ככול שמתחילים מוקדם יותר,יותר טוב.

אני מחפש את האנשים החזקים המעוניינים לעשות שינוי בחיים או להתמסר למסחר בבורסה.

אנשים שכל מה שמעניין אותם זה כמה סגרו המדדים בארה"ב וכמה היה המחזור מסחר בבורסה במעוף.

אנשים שרואים את הפוטנציאל ולא חוששים להפסיד כסף כל שנייה. אנשים שמוכנים לעשות שינוי בחיים ולמלא את חשבון הבנק שלהם. אני מחפש אנשים שיצליחו מתוך עשייה ומתוך מחשבה ורצון להגיע ליעדים שלהם ולשאוף לעצמאות כלכלית.

באופן אישי, בחודש הקרוב מסתיימים הקורסים ואני יוצא לחופש קצר ומתפנה לפרויקטים חדשים ורעננים וגם לקורס שיפתח לקראת ספטמבר/אוקטובר 2013. כדאי לעקוב אחרי ההודעות שאני שולח מכוון שאם המסחר בשוק ההון מעניין אותך אז הגעת למקום הנכון.

 

הצטרף/י בחינם ללא פרסומות לקבלת מידע מקצועי על שוק ההון העולמי: http://eyalcarmi.com/  הדרכות בחינם ומידע על ניהול עצמאי של קרנות השתלמות IRA   http://mrtradesafe.com/lunch/index.html    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב