חברת מרקדו, המתמחה בפתרונות חיפוש מידע וסחר למסחר המקוון, פיתחה כלי חדש עבור אתרי מכירה ברשת, שנועד לשפר באופן משמעותי את חוויית הלקוח, את יכולתו לאתר את המוצרים שהוא מעוניין לקנות, וכך להעלות את כמות המכירות באופן משמעותי.
הפיתוח החדש, Mercado Ignition, שפותח במרכז הפיתוח של מרקדו בהרצליה, הוא מנוע חיפוש ש"מתלבש" על כל אתר מכירות מקוון, ומאפשר ללקוחות לבצע חיפוש מוצרים סמנטי ואינטואיטיבי, המקל עליהם למצוא מוצרים מתאימים יותר לדרישותיהם, ולעיתים אף זולים יותר או כאלו, שיגיעו מהר יותר לביתם.
ל- Mercado Ignition ביצועי מהירות תגובה, למידה ודיוק גבוהים מאוד, והוא מסוגל לטפל ולכסות מצאי גדול מאוד של מוצרים, בכמויות של מעל מיליון פריטים בודדים. מטרת הפיתוח החדש, היא להגדיל באופן מהיר ומשמעותי את יחס ההמרה (conversion rate), היחס בין כמות הלקוחות שרכשו מוצר מסויים, לבין סך כמות הגולשים שנחשפו למוצר הזה באתר.
"מרקדו, כחברה שמבינה את השוק ואת צרכי לקוחות הקצה, שואפת להתאים בכל חיפוש בין לקוח למוצר המדוייק שאותו הוא מחפש", אומר עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל. "Mercado Ignition יאפשר לאתרי המכירות ברשת, לשפר את חוויית המשתמש, להקל עליהם למצוא את המוצר שהם חיפשו, ולהפוך אותם מלקוחות חדשים ללקוחות חוזרים".
מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, ביניהן Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
הפיתוח החדש, Mercado Ignition, שפותח במרכז הפיתוח של מרקדו בהרצליה, הוא מנוע חיפוש ש"מתלבש" על כל אתר מכירות מקוון, ומאפשר ללקוחות לבצע חיפוש מוצרים סמנטי ואינטואיטיבי, המקל עליהם למצוא מוצרים מתאימים יותר לדרישותיהם, ולעיתים אף זולים יותר או כאלו, שיגיעו מהר יותר לביתם.
ל- Mercado Ignition ביצועי מהירות תגובה, למידה ודיוק גבוהים מאוד, והוא מסוגל לטפל ולכסות מצאי גדול מאוד של מוצרים, בכמויות של מעל מיליון פריטים בודדים. מטרת הפיתוח החדש, היא להגדיל באופן מהיר ומשמעותי את יחס ההמרה (conversion rate), היחס בין כמות הלקוחות שרכשו מוצר מסויים, לבין סך כמות הגולשים שנחשפו למוצר הזה באתר.
"מרקדו, כחברה שמבינה את השוק ואת צרכי לקוחות הקצה, שואפת להתאים בכל חיפוש בין לקוח למוצר המדוייק שאותו הוא מחפש", אומר עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל. "Mercado Ignition יאפשר לאתרי המכירות ברשת, לשפר את חוויית המשתמש, להקל עליהם למצוא את המוצר שהם חיפשו, ולהפוך אותם מלקוחות חדשים ללקוחות חוזרים".
מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, ביניהן Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il