דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח ישראלי של מרקדו: כלי חדש לאתרי המכירות באינטרנט המגדיל משמעותית את כמות המכירות וחוויית הלקוח 

מאת    [ 19/02/2008 ]

מילים במאמר: 254   [ נצפה 2035 פעמים ]

חברת מרקדו, המתמחה בפתרונות חיפוש מידע וסחר למסחר המקוון, פיתחה כלי חדש עבור אתרי מכירה ברשת, שנועד לשפר באופן משמעותי את חוויית הלקוח, את יכולתו לאתר את המוצרים שהוא מעוניין לקנות, וכך להעלות את כמות המכירות באופן משמעותי.

הפיתוח החדש, Mercado Ignition, שפותח במרכז הפיתוח של מרקדו בהרצליה, הוא מנוע חיפוש ש"מתלבש" על כל אתר מכירות מקוון, ומאפשר ללקוחות לבצע חיפוש מוצרים סמנטי ואינטואיטיבי, המקל עליהם למצוא מוצרים מתאימים יותר לדרישותיהם, ולעיתים אף זולים יותר או כאלו, שיגיעו מהר יותר לביתם.

ל- Mercado Ignition ביצועי מהירות תגובה, למידה ודיוק גבוהים מאוד, והוא מסוגל לטפל ולכסות מצאי גדול מאוד של מוצרים, בכמויות של מעל מיליון פריטים בודדים. מטרת הפיתוח החדש, היא להגדיל באופן מהיר ומשמעותי את יחס ההמרה (conversion rate), היחס בין כמות הלקוחות שרכשו מוצר מסויים, לבין סך כמות הגולשים שנחשפו למוצר הזה באתר.

"מרקדו, כחברה שמבינה את השוק ואת צרכי לקוחות הקצה, שואפת להתאים בכל חיפוש בין לקוח למוצר המדוייק שאותו הוא מחפש", אומר עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל. "Mercado Ignition יאפשר לאתרי המכירות ברשת, לשפר את חוויית המשתמש, להקל עליהם למצוא את המוצר שהם חיפשו, ולהפוך אותם מלקוחות חדשים ללקוחות חוזרים".


מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, ביניהן Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב