דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האתר שלך מפנה להזמנת מוצר בטלפון? הפסדת לקוחות ברגע! 

מאת    [ 14/06/2013 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2052 פעמים ]

אתה בעל עסק שמוכר מוצר או שירות. הקמת אתר מעוצב לתפארת , מושך את העיין ונותן תחושה רצינית של עסק מצליח. תמונות המוצרים או השירותים שאתה מוכר נראים מצויין ובהחלט נותנים מידע אמין וטוב לגבי המוצר ותכונותיו .

מה נותר ללקוח שמחפש דווקא את המוצר שלך? להגיע לדף המכירה , ללחוץ על "הוסף לסל" או "קנה עכשיו" ולסיים את העסקה ברגע.

אבל שוד ושבר! ליד המוצר כתוב המשפט המעצבן כל לקוח "לפרטים והזמנה נא התקשר לטלפון...."

טעות חמורה! למה? הנה ההסבר:

הקונה הפוטנציאלי הממוצע בימים אלו של עידן האינטרנט והמסחר האלקטרוני הינו אדם המחפש את הסיפוקים המיידיים וזמינות מוצר מהירה ככל שניתן. הוא השקיע הרבה מאד זמן חיפוש של המוצר, ולאחר שמצא אותו הוא מרוצה ומאושר , ומוכן לרכוש אותו ולדעת – זה שלי!  לפיכך מקפידים מוכרים על סל קניות ודף רכישה אמין ומהיר בקליקים מועטים ככל שניתן שכן התהליך צריך להיות מהיר , קצר וסופי.

לכן ומסיבה זו הולך וגדל מספרן של המכירות הפומביות למיניהן המספקות מידע מיידי לגבי מוצר ורכישתו בתוך שניות.

פרסום מידע המפנה לקבלת פרטים , בעיקר מחיר בטלפון הינו הפסד בטוח של הלקוח המעוניין כאמור לרכוש את המוצר. במרבית המקרים תפסידו את הלקוח ברגע זה ממש שכן הוא לא יטרח להרים את הטלפון ולבזבז זמן יקר כדי לדעת מחיר שאינו לרוחו. אגב, יש מוכרים מתוחכמים מעט יותר המפרסמים את המחיר ובכל זאת מבקשים להתקשר להזמנה על מנת שלא להפסיד בדרך מסיבות של מלאי או עדכון עלויות.

סיבה נוספת לכך שתפסידו את הלקוח היא הזמינות שלכם. לא כל עסק עובד 24/7 ולפיכך גם אם יתקשר ולא תהיה תשובה באותו רגע , הוא לא יתקשר שנית ויחפש את המוצר במקום/אתר אחר. במסגרת התחרות והזמינות של מוצרים הקיימת היום אי העמדת הכילים והאפשרות ללקוח לרכוש ישירות ומיד מהאתר תגרום לו לא לחזור אליכם בעתיד ואפילו אם תתקנו זאת בעתיד הוא כבר לא יהיה בין לקוחותיכם.

הלקוחות מחפשים היום יותר מתמיד את השקיפות והאמינות ואי פרסום מחיר ויכולת רכישה באמצעות האתר מעידים על כי הינכם מסתירים ממנו משהו או "עובדים עליו" ולכן ימשיך הלאה למוכר הבא.

לפיכך הקפידו על הכלל הזה ולעולם אל תבקשו מלקוח באמצעות האתר להתקשר לקבלת מחיר או הצעת מחיר או פרטים אחרים (למעט אם מדובר על הזמנה פרטנית המחייבת התאמה ללקוח אבל גם אז תנו לו מידע מפורט על העלויות עלך מנת לגרום לו לרצות להתקשר).

פרסמו תמיד את מירב המידע על המוצר או השירות, המחיר, זמן ועלות המשלוח, אחריות וכו' כך שמידע זה יהיה גלוי ונגיש ויאפשר רכישה מיידית ולקוח מרוצה נוסף לעסק שלכם.

בעל תואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק וסחר בינלאומי.יועץ בנושא מסחר אלקטרוני ,חנויות ותוכניות שותפים באינטרנט. ממקימי האתר "דרופ שיפינג" מסחר אלקטרוני ברשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב