הדרך היחידה להגיע לריבוי לקוחות במכירת נכס או כל מוצר אחר הינה חשיפה מקסימלית.
תשווקו את הנכס שלכם בכל אפיק אפשרי. ממודעה ביד 2 באינטרנט ועד לעיתונות הכתובה....
חלק מאפיקי השיווק האלה חינמיים לחלוטין אך חשוב מאוד להשתמש בהם נכון.
רוב המועדות באתרים השונים כיום אינם "מודעות שיווק "אלא "מודעות נתונים" ללא כל מסר שיווקי. וכאן הפספוס הגדול.
חשוב לזכור שמודעת שיווק נועדה לגרום ללקוח להתקשר אליכם.
אנחנו רוצים לשווק את הנכס, למכור אותו, לחשוף בפני אנשים את התועלות של אותו נכס.
במקום לרשום:
"למכירה, דירת 4 חד' 114 מ"ר קומה 4 ללא מעלית בביאליק 17" מודעת נתונים לא מזמינה במיוחד.
תחשבו יותר על
"למכירה דירת 4 חד' גדולה ומשופצת בקומה 4 , עם נוף לפארק, במרחק הליכה ממרכז המסחרי"
תסכימו איתי שהאפשרות השנייה תמשוך הרבה יותר לקוחות מאשר חשיפת נתוני נכס. יחד עם זאת חשוב להשתמש בנתונים אמתיים בלבד.
בנוסף לכך, יש לצלם את הנכס בזוויות שונות ואפילו לערוך סרטון וידאו קצר ולצרף את הקבצים למודעה.
לסיכום, מודעה מנוסחת נכון עם מסרים שיווקים ותמונות באיכות טובה יזמינו את הלקוחות הפוטנציאלים לביקור בנכס.
קדימה לעבודה......
בדרך לשינוי בחיים? קריירה בנדל"ן מעניינת אותך? אשמח לפגוש אותך ולתת לך את כל הכלים בכדי להתחיל נכון ולהצליח.
אם יש לכם שאלה, צרו איתי קשר במייל shlomo.ruimy@gmail.com או בטל: 0504625611
להגשת מועמדות לסוכן נדל"ן, לחץ כאן: http://rem.ax/13KZham
להרשמה לקורס הכחה לרישיון תיווך: http://rem.ax/1aDC3ko
שלמה רוימי מומחה לפיתוח קריירות נדל"ן