דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירות למכירה בחולון 

מאת    [ 04/06/2013 ]

מילים במאמר: 635   [ נצפה 1814 פעמים ]

 

 

אם הצלחתם לחסוך סכום כסף ראוי לרכישת דירה בחולון, שפר עליכם מזלכם ולאור מחאת הדיור, אתם בין אלו שכן תצליחו להשיג את הנכס שישמש אתכם לשנים הבאות. זה שאכן הצלחתם להשיג את סכום הכסף, אינו אומר שבנקודת זמן זו הינכם יכולים לארוז את הדברים ולבצע את המעבר, אלא הדרך עוד ארוכה ומלאה בתהפוכות.

 

הסיכוי שתמצאו דירה תוך זמן קצר (בדיוק בהתאם לסכום שצברתם ובהתאמה מלאה לדרישותיכם), הוא קלוש אך אפשרי, תלויי במזל שיאיר לכם פנים, אך באופן גורף ישנה דרך אותה כולם עוברים במהלך חיפוש דירות למכירה בחולון.

 

כמו בכל מדינה על פני הגלובוס, קיימים נוכלים ורמאים, מהם חשוב להיזהר במהלך החיפושים, משום שאם תרכשו נכס באופן לא כשיר, אתם עלולים להפסיד את כל כספכם וספק אם תצליחו להשיגו בשנית תוך זמן קצר.

במאמר זה ננסה להדריך אתכם שלב אחר שלב עד מציאת הנכס בו תתגוררו בהמשך חייכם.

 

השלבים בתהליך רכישת הדירה הבאה שלכם

מהרגע בו הצלחתם לגבש ולהשיג סכום הגיוני לרכישת דירה בעיר חולון (בין אם גייסתם כסף מההורים בשילוב משכנתא ובין אם ירשתם סכום נכבד), זה הזמן להתחיל בתהליך החיפוש.

 

כיצד מחפשים דירה- את הדירה הינכם יכולים למצוא בשתי דרכים, האחת היא חיפוש עצמאי אחר מודעות המתפרסמות ואילו דרך שנייה היא באמצעות מתווך דירות. לכל אחת מהדרכים יש את היתרונות והחסרונות המאפיינים אותה ואתם תבחרו במה שמתאים ליכולתכם הכלכליות ולדרישותיכם מתהליך החיפוש.

 

כיצד קובעים את מחיר הנכס – שוק הנדל"ן מופרז ואף על פי שישנם מחירים ידועים לכל דירה, בעל הנכס יכול לדרוש את הסכום בו הוא מעוניין, מבלי להתחשב בסטנדרטים המקובלים. כדי לאמת את המחיר הראוי אל מול דרישות בעל הנכס, זה הזמן להזמין שמאי לדירה שישערך את עלות הנכס. השמאי הוא זה שייעץ לכם באשר לסכום אותו נכון להשקיע בדירה המדוברת וזאת לאחר שבחן את טיבה ואת התשתיות שלה.

 

ביצוע בדיקות תקינות הנכס- ישנן חברות רבות המציעות בדיקות שונות כמו רטיבות שלא ניתן לגלות בעין בלתי מזוינת, אלא באמצעות מכשירים מתקדמים, בדיקות לתשתית החשמל ועוד. על מנת שלא תכנסו לדירה ותגלו בהמשך כי יש להפוך את כל מרצפות הדירה כדי לטפל בבעיית נזילות, הזמינו את בעלי המקצוע ובצעו בדיקות מקיפות, גם אם זה דורש מכם עוד השקעה כספית.

 

כיצד מאבטחים את כשרות העסקה – כדי שלא תמצאו בסיטואציה בה העברתם את הכסף ורק לאחר מכן גיליתם כי "עקצו" אתכם, פנו לרישום המקרקעין ובדקו על שם מי רשום הנכס ומהי כתובת המגורים הנוכחית של בעל הנכס. לאחר שמצאתם את שמו צלצלו אליו ובקשו להיפגש איתו. עד כמה שזה נשמע מופרך, ישנם נוכלים המציגים עצמם כבעלי הנכס ורק לאחר שתשלמו את הסכום המבוקש יעלם הנוכל ותגלו כי איתו נעלם גם כספכם והדירה תישאר של בעל הנכס המקורי.

 

מתי נכון לשלב עורך דין מטעמכם- שילוב עורך דין במהלך עסקת הרכישה חשוב לאין שיעור. על מנת שלא תסתמכו על חוזה הרכישה אותו הכין עורך הדין של בעל הנכס, חשוב שתרכשו לעצמכם את שרותיו של עורך דין מקרקעין, אשר יפקח על הליך חתימה החוזה ויבחן כי הסעיפים המגנים עליכם אכן מופיעים בחוזה. שימו לב כי העורך דין לא אמון על בדיקת הנכס וכשירות העסקה, אלא רק על החוזה הכתוב, כך שאם לא תבצעו את בדיקות השמאי ואת בדיקות הטאבו, לא ייקח עורך הדין אחריות על תקלות הקשורות לתחומים אלו בעתיד.

 

ביצוע בדיקות תקינות הנכס- ישנן חברות רבות המציעות בדיקות שונות כמו רטיבות שלא ניתן לגלות בעין בלתי מזוינת, אלא באמצעות מכשירים מתקדמים, בדיקות לתשתית החשמל ועוד. על מנת שלא תכנסו לדירה ותגלו בהמשך כי יש להפוך את כל מרצפות הדירה כדי לטפל בבעיית נזילות, הזמינו את בעלי המקצוע ובצעו בדיקות מקיפות גם אם זה דורש מכם עוד השקעה כספית.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב