דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי ילדים וטכנולוגיה 

מאת    [ 04/06/2013 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 1469 פעמים ]

חדרים מקוונים

הטכנולוגיה לא פוסחת גם על חדרי ילדים. ככל שהילד גדל גדלה כמות המכשירים החשמליים שנמצאים בו. תחילה נכנסת הטלוויזיה, לאחר מכן מגיע תורו של המחשב יחד עם DVD, טלפון ובסוף מגיע תורם של מכשירים ניידים אשר מסתובבים עם הילד כמו טאבלט או פלאפון שבלעדיהם הוא כבר מרגיש אבוד. ההמלצה היא את המכשירים למיניהם להכניס לאט לאט, כאשר לא מובן מאליו שכל המכשירים אכן צריכים להיות. המכשירים למיניהם פולטים קרינה ומוציאים ילדים מריכוז ומשלווה, כך שכל עוד ניתן להשאיר חדר ילדים נקי ממכשירים- כך טוב.

 

אם כבר מכשירים- עם פיקוח

שלא נחיה באשליות- ככל שהילדים גדלים, מיטות ילדים מעוצבות בחדר יחד עם קישוטים שהוא אוהב לרוב כבר אינם מספיקים. חלק גדול מהקשר בין הילדים היום הוא וירטואלי. לכן, כפי שהילד לא יעשה פעילות עם חברו שהגיע אליו ממש לנגד עיניהם של ההורים כך הוא ירצה לצ'וטט/ לדבר בכל אמצעי שהוא בחדרו בפרטיות. כדאי לתת לו את הפרטיות שלו. במיוחד ילדים שכבר מגיעים לשנות העשרה שלהם, צריכים אותה יותר מהכל והם יעריכו את מתן הפרטיות גם אם לא יראו זאת באופן גלוי. עם זאת, יש כמובן להציב גבולות. כדאי להכנס אל חדר הילדים מדי פעם בהתעניינות ולבדוק פה ושם לא ידיעתם מה קורה אצלם במחשב.

 

מעורבות מהתחלה

העולם היום מתנהל ככפר גלובלי. מעורבות ההורים חשובה פה יותר מכל. גם אם ילדנו ידוע לנו כילד נבון ואחראי, הפיתויים הם רבים. כל עוד אפשר, עדיף לתת לילד את הכוח בתחום חדרי ילדים לגבי  נושאים כמו בחירת מיטות ילדים, הצבעים בהם יצבע החדר, במה יקושט. אפשר לתת לילדים בוגרים יותר לבחור לעצמם את שולחן הכתיבה. כל מה שקשור בארגון החדר יכול להיות מוטל על כתפיהם של הילדים. את הטכנולוגיה ותוצריה ניתן לדחות עד לשלב בו כבר תרגישו כי אין ברירה. לא למהר להכניס אותה. האפשרויות הן רבות מדי. כדאי לחסום אתרים לא רצויים או ערוצים לא רצויים בטלוויזיה ולהתעקש עם הילד שישאר בעולם הילדים לזמן ארוך עד כמה שניתן.

רהיטי גבעת ברנר מצטיינים באיכותם, הנובעת מההקפדה המירבית על רמת הגימור ומהשימוש בחומרים המובחרים ביותר בשוק.השירות שלנו הינו אחד ממרכיבי המצויינות של רהיטי גבעת ברנר ובא לידי ביטוי החל מהשלב בו הייעוץ המקצועי הניתן בתכנון הסלון, חדר השינה ,חדרי ילדים, ובהמשך בשלב ייצור רהיטים איכותיים ללא פשרות, הובלתם והרכבתם בבית הלקוח, ובסיומו של התהליך אתם נהנים מהאחריות רבת השנים שאנו מעניקים למוצרינו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב