דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים בעידן המודרני 

מאת    [ 02/06/2013 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 4208 פעמים ]

בעידן של היום, המטבח הביתי איננו עוד סתם חלל בבית המיועד לארוחות ולבישולים בלבד. להבדיל ממטבחים שיוצרו לפני עשרות שנים אשר התאפיינו במראה מצועצע ועמוס, המטבחים של היום ידועים בזכות המראה החד הנקי והחלק שלהם. המון מטבחים כיום מיוצרים על פי מגמות עיצוב מתקדמות המזוהות לרוב עם קו עיצוב הייטקיסטי, חד חלק וקולע.  מטבח בעיצוב שכזה מציע לא רק מראה מודרני ועכשווי אלא גם שפע של פתרונות פונקציונאליים מתקדמים שיהפכו את ההתנהלות במטבח לנוחה מהירה ופשוטה.

מאפיינים של מטבח איכותי

קו העיצוב המודרני שמתאפיין במראה מינימליסטי החל לתת את אותותיו גם על ענף המטבחים, כאשר אלו מיוצרים בשילוב של טכנולוגיות חדשניות ויעילות, המבטיחות נוחות מקסימאלית. כיום כל חברה שמתמחה בייצור מטבחים נמדדת ראשית לפי איכות חומרי הגלם שבהם היא עושה שימוש. חשוב לציין שלא כל מעצב פנים יכול לעצב מטבח בצורה נכונה, שכן על מנת לעשות זאת ישנו צורך בהכשרה והסמכה נקודתית ומקצועית. מטבח איכותי הוא מטבח שיכול לעמוד בלחצים של משקלים כבדים, בפני תנאי לחות שוחקים ועוד.

עמידות בתווי תקן נדרשים

בבואנו לרכוש מטבח עלינו לתת את הדעת למספר פרמטרים. ראשית ישנו צורך לוודא שהמטבח עומד בכל התקנים המבטיחים עמידות לטווח הארוך, מטעם מכון התקנים הישראלי. בדיקת עמידות בתקנים תיעשה על ידי בירור מעמיק של הפריטים במטבח כמו למשל, בדיקת עומק הארונות וזוויות בולטות במסגרת עיצוב הפריטים במטבח. מכון התקנים הישראלי, במטרה להבטיח לצרכן הישראלי את המוצר האיכותי והמובטח ביותר, עורך בדיקות קפדניות במיוחד עבור כל מטבח ומטבח שמשווק על ידי חברות או יבואניות.

מטבחים בסגנון היי טק

חשוב אם כן לוודא שהמטבח אותו אתם מעוניינים לרכוש עומד בתווי התקן על מנת ליהנות בעתיד ממטבח בטיחותי תקין ונוח לשימוש. בשוק ישנו מגוון רחב של מטבחים בעיצובים שונים כאשר הסגנון המוביל הוא הסגנון המודרני שתפס את מקומו של העיצוב הכפרי המסיבי שבעבר אפיין את מרבית מטבחי היוקרה. הסגנון המודרני מתאפיין בצבעים בולטים לעין, משלב בתוכו חומרי זכוכית וטכנולוגיות מתקדמות לפתיחה וסגירה נוחה של ארונות ומגירות המטבח. 

קמילה עיצוב מטבחים, בקמילה שמים דגש על שימוש בחומרים איכותיים, פרזוול יוקרתי, רמת שרות גבוהה ויחס אישי. משחק של עץ וצבע, שילוב של אלמנטים עכשווים, נירוסטה, זכוכית, אלומיניום, עץ פראי, מטבחים העומדים על רגליים וכל דבר שיגרום למטבח שלכם להיראות מעניין ולא בנאלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב