דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום 

מאת    [ 02/06/2013 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2841 פעמים ]

המילה "מיתוג", הפכה להיות מונח שגור שלא לומר, נדוש, בקרב מרבית בעלי העסקים של היום. אך חשוב לציין שמאחורי המילה הזו חבוי עולם ומלואו כאשר מוצרי פרסום נחשבים כיום לאחד מן העזרים המשמעותיים ביותר במסגרת שיווק עצמי ומיתוג. ראשית ברצוננו לבאר את הפירוש של המונח "מיתוג" כדי להבין טוב יותר את תפקידם של מוצרי הפרסום ביחס לתחום. מיתוג מיועד למען חשיפה של חברת וקישורן עם מונח ספציפי. מיתוג מתבצע בשני מישורים, הראשון מול קהל הלקוחות והשני מול עובדי החברה, כאשר מטרתו העיקרית באה לידי ביטוי במיתוג חיצוני מול קהל לקוחות.

מה הקשר בין מיתוג למוצרי פרסום?

כל בית עסק נדרש לייצר אווירה מסוימת סביב שם העסק שלו וזאת נעשה כיום על ידי יצירה של לוגו ובפרט הדפסתו על גבי מוצרי פרסום שונים. באיזה אופן בדיוק מוצרי הפרסום הללו מסייעים לתהליכי מיתוג חברות ובתי עסק? כדי להבין זאת ניקח שני מותגים מוכרים מאד מענף המשקאות, הראשון קוקה קולה והשני טמפו. חשבו רגע, אלו מבין המותגים הללו מצלצל לכם בצורה מוכרת יותר? אחת מן הסיבות שקוקה קולה נחשבת כיום למותג הרבה יותר מוכר לא נובעת רק מאיכותו של המשקה וטעמו הייחודי, אלא נובעת מהסיבה הפשוטה שהחברה דאגה למתג את עצמה בצורה רצינית ויסודית. זה אומר השקעה גדולה מאד בכל עניין הפרסום והמיתוג, במשך שנים כדי שהמותג ייכנס לראש ולבית של אנשים רבים ברחבי העולם כולו.

מיתוג חזק ואפקטיבי

אנו מבחינים בלוגו של קוקה קולה על לא מעט אביזרי אופנה, דוגמת חולצות וכובעים ועוד מוצרי פרסום רבים. הימצאותו של הלוגו על מוצרים אלו, תורם בצורה משמעותית למיתוג של חברות ויוצר אימפקט חזק ויעיל, המסייע לבעלי חברות ועסקים להגיע אל נתח הרבה יותר גדול של לקוחות פוטנציאליים, בצורה מהירה ופשוטה. להבדיל מפרסום ישיר שיכול להסתכם בעלויות של מיליוני דולרים, ואף יותר, תהליכי מיתוג יכולים להיעשות בעלויות נמוכות יחסית ולהחשף לכמות הרבה יותר גדולה של אנשים.

הדפסת הלוגו על מוצרי פרסום יכולה לסייע לא מעט לעסקים וחברות ליצור חשיפה בלעדית, אולם חשוב לשים לב לאיכות של ההדפסה על אותם המוצרים, על העיצוב והמראה של הלוגו כך שיוכל להתבלט ממרחקים, ושמוצר הפרסום עליו מודפס הלוגו, יהיה מרשים ואטרקטיבי. סה"כ הלוגו נשמר בראש, וכך כמה שהוא יותר ירשים, יותר ישכנע את האנשים לצרוך אותו ולפרסם אותו למכרים שלהם.

 

next design- מוצרי פרסום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב