דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג בחיפה - מלחמות בין מסעדות 

מאת    [ 29/05/2013 ]

מילים במאמר: 323   [ נצפה 1505 פעמים ]

עולם ההסעדה בעיר הצפונית של ישראל רועש: מספר מסעדות יצאו בחודשים האחרונים למלחמה על הקהל כאשר ברקע מנות קייטרינג בחיפה שגורמות למלחמת מחירים. יצאנו לבדוק מה גרם לירידת המחירים בין המקומות דווקא בימים שכולם מתלוננים על עלייה במחירי חומרי הגלם.

קייטרינג בחיפה הוא אולי אחד המונחים המבוקשים יותר בגוגל, אומר לנו י' מסעדן מוכר בעיר שבחודשים האחרונים יצא למלחמת מחירים עם הקולגות והעמיתים שסביבו. המלחמה על עולם ההסעדה היא לא פשוטה, אנו סובלים מעליות מחירים מתמידות וברקע הצרכן העסקי והביתי שמחפש את האיכות במחיר הטוב ביותר.

לא מזמן, כך דווח במספר מהדורות חדשות, קיבלו מספר מסעדנים בעיר איומים על חייהם ודרישה להפסיק לתפעל את העסק. י' מספר כי בקרב המסעדנים בעיר ישנו שיח שמרכזו קשרים שאינם ראויים עם גורמים שונים המקורבים למקבלי ההחלטות. יש דיבור בעיר על הקלות למסעדנים שמוציאים מהמסעדה מנות קייטרינג בחיפה וקשיים לאלו שאין להם קשרים במקומות הנכונים.

המשותף לכלל המסעדנים שקיבלו איומים והטרדות הוא כאמור הפסקת הפעילות של מנות קייטרינג בחיפה. ז', ממסעדה מוכרת בעיר, טוענת כי הבעלים של המקום בו היא משמשת כמנהלת החליט בימים האחרונים על שינוי כיוון: אנחנו כבר לא מוציאים מנות קייטרינג בחיפה אלא מתרכזים יותר באורחי המקום.

אך האם האיומים מצליחים להפחיד את כולם? א', מסעדן וותיק בעיר טוען כי הוא עצמו אינו נכנע לדרישות. מסעדה שמפסיקה את הפעילות, כלומר שאינה מוכנה עוד להוציא מנות קייטרינג בחיפה חופרת לעצמה בור. לא ניתן להפעיל מקום רק על סמך כניסה למקום. מנות קייטרינג בחיפה הן אולי חבל הצלה לחלקנו. אני עצמי מספק מנות כבר למעלה מ-17 שנים, ואין לי שום כוונה להפסיק את הטרנד.

בתוך כך מסעדנים שונים שאיתם שוחחנו ושביקשו לטשטש את זהותם טוענים כי העירייה והמשטרה פועלים בכיוון הנכון: כולם יודעים על בעיה, ולדעתי השוטרים עושים עבודה יפה. אנחנו רואים את זה. יש יותר נוכחות של שוטרים בעיר והמשטרה עצמה מודעת למצב. נראה כי מנות של קייטרינג בחיפה הפכו למלחמה חדשה שעלולה להצית את האיזון העדין של עיר הסטודנטים הצפונית של ישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב