דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספר טיפים ורעיונות מקוריים לבר ממתקים 

מאת    [ 13/05/2013 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 1771 פעמים ]

בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

רעיונות ושיגעונות של חתונות, כנסים וקבלות של אורחים באים והולכים כל כמה שנים, אבל השיגעון האחרון – דוכני ממתקים ומפלי שוקולד כנראה יישארו אתנו עוד כמה שנים טובות. מי שעדיין לא יודע , או לא חווה בר ממתקים, מדובר ב"בופה" שולחן של כל הממתקים וכל הטוב שאתם יכולים רק לדמיין, לעיתים פירות, ממתקים, סוכריות מתוקות וחמוצות, והכי טוב – שילוב של כל הממתקים יחד עם מפלי שוקולד משגעים. בר ממתקים "טיפוסי" יכלול לפחות חמש סוגים שונים של צנצנות או כלים של ממתקים: סוכריות, עוגיות, ממתקים, מסטיקים או שוקולדים למיניהם. בדרך כלל בר הממתקים יהיה עם מאפיינים זהים מבחינת מראה וצבע לאירוע. כלומר, בחתונות לבנות למשל, הבעלים של בר הממתקים בדרך כלל יתאים לא רק את העיצוב הכללי של דוכן הממתקים, אלא גם את השוקולד, ואפילו הממתקים שבבר הממתקים עצמו.

האורחים יכולים לגשת באופן עצמאי לדוכן, ולקחת שיפוד של פירות או ממתקים ולטבול במפל השוקולד או לבחור את הממתקים שהם רוצים בעזרת כלים מיוחדים לקופסת או שקית אישית. השירות העצמי שעומד בפני קהל האורחים מאפשר לכל אחד לבחור את הממתקים והכמויות בדיוק כפי שכל אחד רוצה, ולכך יתרונות רבים. כל דוכן מתוקים בדרך כלל יכלול כלים נוחים שיאפשרו לאורחים להינות מהממתקים באופן הטוב ביותר והנוח ביותר.

בר ממתקים איכותי, הוא לא משהו שאנחנו ממליצים לנסות ולעשות בעצמכם. יש מספיק בעלי עסקים שמציעים שירותי בר ממתקים ומפלי שוקולד, והם יספקו את הסחורה והחוויה בצורה איכותית ובדרך כלל מספקת. אנחנו לא ממליצים על בניית או תכנון בר ממתקים בעצמכם בגלל העלויות הרבות עליהם לא חושבים בדרך כלל – כלי הגשה שעלותם לבד יכולה להסתפק במאות שקלים, עליות על ממתקים שונים, שמירה על טריות הממתקים, והתפעול הכללי של הדוכן במהלך האירוע יכול לעלות לא מעט עצבים. שלא לדבר על העובדה שאתם נשארים עם כלים שרוב הסיכויים לא תשתמשו בהם בזמן הקרוב, אם בכלל.

בדיוק בגלל הסיבות הללו, אנחנו, כמו רבים ממליצים לפנות לחברה שמציעה שירותי בר מתוק. מעצב, ידע וניסיון בהתעסקות עם הממתקים, וחשוב לא פחות עם קהל האורחים חשובים מאוד בבחירת הספק המתאים לאירוע שלכם. רוב הספקים מאוד משקיעים ויהיו שמחים לספק לכם ולאורחים שלכם חוויה מיוחדת שלא תוכלו לשכוח. תשוחחו עם בעלי המקצוע ותבדקו מה הם מציעים, תלמדו ותקשיבו לניסיון שלהם, וכמובן, אל תשכחו להגיד על מה אתם חולמים באירוע שלכם.

בחירת הספק הנכון של בר הממתקים לאירוע שלכם, יכולה להיות לא קלה, אבל כיום, קבלה של חוות דעת כנה, השוואה של ספקים שונים או קבלת הצעת מחיר מיוחדת בהתאם לכמות האורחים שיהיו באירוע שלכם יעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ולבחור את החברה הנכונה.

היתרון של ספק בר ממתקים איכותי הוא בניסיון ובידע של ההתאמה של הרצון שלכם למציאות. כלומר, בחירת הממתקים המתאימים ביותר לאירוע יחד אתכם, התאמה של כמויות של ממתקים שיספקו למהלך כל הערב / היום ולספק לאורחים שלכם חוויה ייחודית. ההתאמה והחשיבה "בראש אחד" עם הספק של השירות יבטיחו את ההנאה שלכם ושל האורחים שלכם. הדבר האחרון שאנחנו כספקים של שירותי בר ממתקים רוצים שיקרה הוא אכזבה של הלקוחות שלנו. ואנחנו עושים הכל בשביל לתת לכם בדיוק מה שחלמתם עליו כשפנטזתם על בר ממתקים ומפלי שוקולד משגעים!

המפל של ענבל http://www.hamapal.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב