דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתופפים לבר מצווה - השוני בין אירוע או מסיבה לחגיגה 

מאת    [ 07/05/2013 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1734 פעמים ]

מתופפים לבר מצווה – השוני בין אירוע או מסיבה לחגיגה 
הם ברוב המקרים יכולים לסחוף את כולנו בריקודים ואושר. הם מכניסים קצב בכל רגע נתון. הם מקפיצים את כל המאורע ומעלים חיוכים אצל ראשון עד אחרון האורחים. מתופפים לבר מצווה – מה אפשר לספר לגבי הלהיט שעושה הכי כיף שרק אפשר? הדבר שהחל בשבטים אפריקאים נידחים ולהקות סמבה ברזילאיות, כבש בסערה את ארצנו הקדושה. תחילה בשוק החתונות, ובימינו, הרבה יותר מאי פעם, אפילו בימי הולדת וחגיגות בר / בת מצווה. הרבה הרכבי מתופפים לאירועים ניתן למצוא בארץ ישראל, לכל אחת מהן אופי ספציפי משלה, אוקי, אז בואו נראה מה הן מספקות בשבילכם, חתני השמחה. 

המטרה של כל להקת מתופפים לבר מצווה היא ללא שום ספק לעשות שמח! וכמה שהם עושים את כל זה טוב. חברי הלהקה סוחפים את כל האנשים במקצב מטורף, מעגל מתופפים בשיתוף פעולה המאפשר לכולם לבדוק מקרוב את כל התופים הנדירים, והכל בחיוך, אווירה שמחה ותחושה שבלעדיהם זה ללא כל ספק לא היה אותו הכיף. רוב הלהקות בנויות מ-שלוש-שש בנים בלבוש אותנטי, אשר מצוידים בתופים איכותיים (יש קבוצות המונות כמות מכופלת של משתתפים). החבורה הצוהלת מופיעה ו"נעלמת" במשך החגיגה ברגעים שהינכם בוחרים – כניסת חתן בר המצווה לאולם, הריקודים, עם תום נאומי התודה וכו. 

כשמזמינים מתופפים לבר מצווה, קיימת אופציה בקרב פירמות שונות להעברת סדנת תיפוף קצרה, הנעשית במרבית המקרים על תוף הג'מבה האפריקאי הפופולארי. בסדנה, שאורכת באזור ה 30 דקות, לומדים הצעירים מתודות תיפוף בסיסיות. מדובר באטרקציה משעשעת, אשר יוצרת הפוגה מבורכת ממהלך הערב הבסיסי. הדבר מומלץ בחום. 

אז באיזה אופן נבחר להקה ראויה? פשוט מאוד. רואים אותה בעיניים. מתרשמים מהמקצועיות של סגל המתופפים, משמחת הסביבה, מהיכולת שיש ברשותם להניע, לסחוף, להרקיד, לשמח. בודקים האם הם עוסקים בתחום בר המצוות, מוודאים שיש להם ניסיון רב – עניין מהותי מאין כמוהו בחגיגת בת מצווה שמלאה בצעירים שנוטים להשתעמם בזמן קצר, ובעיקר הולכים יחד עם הרגשת הבטן שלהם... המחירים של אטרקציית מתופפים לבר מצווה, למקרה ש תהיתם, נעות בדרך כלל באזור ה הציר של אלפיים שקלים חדשים, למרות ש דבר זה מותנה בפרמטרים מגוונים, ובראשם כמות חברי הלהקה. 

בר מצווה יש אך ורק פעם אחת בחיים, אז אם כבר חגיגה, שתהיה הכי שמחה שאפשר יחד עם להקת מתופפים לבר מצווה שתעשה את זה מכל הלב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב