דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מוכר שיווק 

מאת    [ 23/04/2013 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1906 פעמים ]

 

כיצד מתחבר עולם העיצוב עם עולם השיווק הנוכחי.

עיצוב הוא "משהו" ויזואלי שאנו כבני אנוש מתרשמים, מתרגשים, דוחים אוהבים.

עוד שהיינו בגן הילדים ואפילו לפני לקחנו עטים, טושים, עפרונות וציירנו, ציירנו על הקירות, ציירנו על דפים, ציירנו בכול מקום שהיה ניתן לנו כילדים, והכי חשוב התפעלנו מהציורים שלנו, ועוד יותר קיבלנו בטחון כאשר ההורים, הגננת, הסבא והסבתא התפעלו והתרגשו מקבלת הציור של הילד.

 הדבר הזה נשאר בזיכרוננו, הדבר הזה יצר אצלנו קטע רגשי, החזותיות של הציר אז היא זאת שמקרבת אותנו אל עולם הדימוי, הדמיון והמסתוריות שאחרי הציור המצויר.

 כ-יועץ שיווק, למדתי כי המוח ההישרדותי שלנו למד לתרגם את החזותיות שביצענו (הציורים והקשקושים שציירנו) אל הרגש, הטפיחה על השכם, האהבה שקיבלנו, והוא זה ששולט באחוזים גבוהים משאר הקולטנים שלנו שהם ארבעת החושים ראייה, מישוש, שמיעה, מגע,

 כ-יועץ עסקי  אני יכול לתרגם את הצורך האנושי של אז למערכת השיווקית של היום, היכולת ליצור אצל הלקוח אסוציאציה שתקרב אותו אל הרגש כפי שהרגיש בהיותו ילד הוא המכנה המשותף של הצלחת הוויזואליות והעיצוב מול הלקוח לרצון להביט ובחיבור להניע אותו לפעולת השיווק.

 כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי בפרט היום, כאשר הפרסום והמדיה מלאים, כאשר אנו מהבוקר קמים לתוך מציאות ויזואלית, לתוך עולם של דימוי, עולם של דמויות, מצגות, אלמנטים גרפיים, צבעיים. אם זה במדיה האלקטרונית או במדיה הבידורית, אם זה במובייל שלנו, בעיתון שאנו קוראים, אפילו פרסומות וכרזות בשירותים, בקרנות רחוב והיכן לא עדיין אנו נמשכים לעולם הוויז'ואל הפרסומי כפי שהוא בא לידי ביטוי בתחום השיווק.  

 

אני יודע שבעולם השיווק, בעולם שכולם רוצים לשווק משהו, בעולם של המותגים הקטנים והמותגים הגדולים, בתי המסחר ברחובות והחנויות והרשתות במרכזי המסחר והקניונים, המטרה תמיד היא למשוך את עינו של הלקוח דווקא למותג הזה, דווקא לשירות הזה, ודווקא  לרשת הזאת.

 

לגרפיקה ולעיצוב כוח "מאגי" לתפוש את עינו של המתבונן במקרה שלנו את עינו של הלקוח,

 

יש ימים שצוות השיווק שלנו ביחד עם המעצבים שוברים את הראש על מנת למצוא את "הציור" הנכון שימשוך את עינו של הלקוח, כאשר תהליך החשיבה שלנו היא בראש ובראשונה המטרה לרגש את הלקוח, להפעיל את כול מערכת הרגשות שלו, אלה שמקרבות את הוויז'ואל ל"אני" שלו על מנת שנוכל להצליח ולתפוס את עינו ותוך כדי כך להציע לו את מרכולתנו.

 

היום אנו צריכים לעשות זאת דרך הוויז'ואל באינטרנט, בסמארטפון, ודרך מערכות השיווק והפרסום היותר מתחדשות העומדות לנגד עיני של הלקוח.

דורון עמית יזם, מקים, מנהל עסקים בתחומים שונים, ידע וניסיון עצום בתחום העסקים והחברות, ידע וניסיון אישי בקריסה של חברות, בהקמה של חברות ובהישרדות אישית ועסקית 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב