דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורסים מקצועיים למשרות מתכנת 

מאת    [ 22/04/2013 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2648 פעמים ]

הדרכים להשתלב בעולם ההייטק, עולם מלהיב שכולל בתוכו מגוון תפקידי פיתוח ותכנות, יכולות להיות מסוגים שונים. יש אנשים שבוחרים בדרך הארוכה של לימודים אקדמאיים לתואר במערכות מידע, במתמטיקה שימושית, או בהנדסה, לפני שהם נכנסים לתפקידם הראשון בהייטק. לעומתם, אנשים רבים אחרים בוחרים בדרך קצרה יותר, שמאפשרת לרכוש את המקצוע הנכון לאחד מתוך מגוון משרות של מתכנת. ההיצע של קורסים מקצועיים כאלה הוא גדול, ויש אומרים אפילו גדול מאוד. מה שבטוח הוא שרבים מבין הבוגרים של הקורסים הללו מצליחים להשתלב בתפקידים מרתקים ומעניינים, ולטפס בסולם התפקידים וכמובן גם השכר.

תכנות אתרים דינאמיים

בין קורסי התכנות המובילים, אי אפשר בלי להזכיר את אלה שפותחים את הדלת למשרות php. משרות php הן כאלה שפונות למתכנתים שמעוניינים לעסוק בבניית יישומי אינטרנט בצד השרת. בין הנרשמים לקורסים כאלה, לפיתוח מערכות ווב ופיתוח אתרי אינטרנט דינמיים, ניתן למצוא אנשים חסרי רקע בתכנות לצד כאלה בעלי רקע בשפות תכנות נוספות. מכיוון ששפת  php מתבססת על שפת התכנות c, אנשים בעלי רקע קודם בתכנות ישתלטו על החומר בצורה קלה ומהירה יותר. יחד עם זאת, חשוב לציין ששפת php  נחשבת לשפה קלה יחסית, ולכן רבים מאלה שמבקשים להשתלב בתחום ההייטק בקלות עושים זאת דרך אחד מהקורסים שמענקים הכשרה בשפת תכנות זאת.

גם מסלולים מקוצרים

בין הקורסים למתכנתים שמוצעים למבקשים להשתלב בהייטק, ישנם כאלה שפונים לבעלי רקע קודם בתכנות ואחרים שפונים לאנשים חסרי רקע כלל. חלק מבתי הספר הטכנולוגיים והמכללות שמציעים קורסי תכנות למחוסרי ניסיון ידרשו בכל זאת מהמועמד להוכיח ידע מסוים, למשל ידע בסיסי באנגלית, או להראות נטייה לחשיבה לוגית. ראוי לציין שאנשים בעלי ניסיון או רקע טכני יכולים לבחור בקורסים והשתלמויות שמעניקים הכשרות ממוקדות וקצרות שפותחים את הדלת למשרות נחשקות. ישנם קורסי תכנות שאורכם פחות מחצי שנה, ואחרים שדורשים השקעה של שנה וחצי ואפילו שנתיים.

מסלול לימודים מוכוון מקצוע

למרות שקורס יחיד איננו בא להתחרות באקדמיה, שמציעה מגוון רחב של קורסים, הרי שלקורסים מקצועיים בתכנות יתרונות משלהם.


    • מיקוד – קורסים בתכנות יכולים להיות ממוקדי מטרה ולאפשר לתלמיד ללמוד בדיוק את מה שהוא צריך כדי להתחיל לעבוד.
    • מרצים מהתעשייה - חלק מהקורסים הללו נלמדים על ידי מרצים מהשורה הראשונה, שנמצאים בלב העשייה בתחום ההייטק בארץ. בדובר באנשים שחיים תחומים כמו פיתוח אפליקציות, פיתוח ווב, וכמובן שפות התכנות השונות וביניהן c, c++,java, oop (תכנות מונחה עצמים) וכן הלאה.
    • מסלולי לימוד מדורגים – חלק מהקורסים מורכבים מכמה שלבים, בשיטת "מהקל אל הכבד". בצורה כזאת ניתן להיכנס במהירות לעניינים. מסלולי לימוד כאלה יכולים להיות ארוכים, יחסית, אבל ארגז הכלים שהם מספקים גדול במיוחד.
    • המילה האחרונה – לעומת קורסים באוניברסיטה, שתהליך פיתחם ואישורם כרוך בביורוקרטיה רבה, קורסי תכנות רבים יכולים לגלות גמישות מרשימה. בכך הופכים חלק מהקורסים למעודכנים יותר מהאקדמיה, ומתאימים יותר לצרכי התלמידים ולצרכי שוק העבודה כאחד. 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב