דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רהיטי יוקרה- לא רק לאריסטוקרטים 

מאת    [ 22/04/2013 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1720 פעמים ]

רהיטי יוקרה- לא רק לאריסטוקרטים

רבים שוגים בשעה שהם חושבים שרהיטי יוקרה מיועדים רק ללקוחות מבוגרים בעלי סגנון חיים מתון ומבוקר, הנוהגים לארח אורחים מכובדים, לקיים ארוחות רשמיות וכדומה. זוהי טעות מיסודה: רהיטי יוקרה מיועדים למגוון רחב של לקוחות ללא קשר לגילם או לסגנון החיים שלהם. כך למשל, גם זוגות צעירים המטופלים בילדים קטנים או מגדלים חיות מחמד יכולים ליהנות מבית נעים, אסתטי ומטופח, המרוהט בטוב עם בעזרת ריהוט יוקרתי ואיכותי. ריהוט יוקרתי הוא ריהוט עמיד ואיכותי, שמעוצב באופן כזה שגם ישרת אתכם לאורך זמן וגם יתאים פונקציונאלית לצרכים שלכם. כך למשל, גם אם אתם מגדלים ילדים קטנים אין כל סיבה שמערכת השינה שלכם תהיה זולה ובאיכות נמוכה. ריהוט יוקרתי כולל גם חדרי שינה לילדים, ואנשי המקצוע המעצבים אותם לוקחים בחשבון כי על חדרי שינה אלו להיות מותאמים לילדים ולטמפרמנט שלהם. במילים אחרות, על העץ להיות משובח ואיכותי, הבדים חייבים להיות כביסים ובעלי עמידות גבוהה, עיצוב הריהוט חייב להיות מותאם לילדים שישתמשו בו, ולכן מקובל להקפיד על עיגול הזוויות בשביל למנוע חבלות או פציעות מיותרות ועוד.

ריהוט מעוצב הוא מרכיב משמעותי באווירת הבית:

כאשר אתם נכנסים לבתים של מכרים, גם אם אינכם ערים לכך, אתם מיד מבחינים בריהוט ובעיצוב הבית. כמה פעמים מצאתם את עצמכם "נמשכים" לעבר רהיט או פריט מסוים שתפס לכם את העין? הסתכלתם עליו ממושכות? הרגשתם שאתם חייבם לגעת בו? להרגיש אותו? וכמובן החמאתם לבעלי הבית על טעמם המשובח ומצאתם את עצמכם שואלים אותם איפה רכשו אותו וכו' וכו'? זה בעצם הסוד של רהיטי יוקרה. רהיטים מעוצבים מושכים את העין, מושכים את תשומת הלב וגורמים לנו להרגיש טוב, לרצות להיות בבית ולהרגיש בו נעים ונוח. רהיטים הם מרכיב חשוב מאוד באווירת הבית , ואיפה נרגיש הכי טוב אם לא בבית שלנו?

ריהוט מעוצב – כמו כפפה ליד:

מטרתו של ריהוט מעוצב הוא להיות מותאם עבורכם כמו כפפה ליד, כמו חליפה שנתפרה לפי מידותיכם האישיות, שאם לא כן, למה לכם לרכוש ריהוט יוקרתי ויקר יותר, בשעה אתם יכולים להיכנס לאחת הרשתות הנפוצות והעממיות ולרכוש "את מה שכולם רוכשים"? הרעיון של ריהוט מעוצב הוא לגרום לכם להרגיש, שלו הייתם נגרים ואנשי מקצוע בעצכם, ככה בדיוק הייתם מעצבים ובונים את הריהוט שלכם. ריהוט מעוצב משקף את מה שאתם, את סגנון החיים שלכם, את הטעם האישי שלכם, והוא זה שגורם לכם לרצות לחזור הביתה בסופו של יום, לבית הפרטי והאישי שלכם, לטריטוריה שלכם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב