דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסוד מאחורי חודש לידתך 

מאת    [ 21/04/2013 ]

מילים במאמר: 623   [ נצפה 5045 פעמים ]

לפי היהדות החודש הראשון העברי הוא?.ניסן. למה ניסן? מקובל לחשוב כי בחודש ניסן יצאו בני ישראל ממצרים. כיום אנו חוגגים את ראש השנה בחודש תישרי על שום האמונה שבחודש זה השנה החקלאית וגם מתוך אמונה קדומה שבחודש תשרי בריאת העולם הושלמה.

נתחיל? אנשים אשר נולדו בחודש:

ניסן- תחום העיסוק חשוב להם מאד ויש להם יכולת ארגונית-ניהולית טובה, נטייה לביקורתיות וכל דבר לא מתחמק מעיניהם שמים לב לפרטים הקטנים. יודעים לנהל משא ומתן -עליהם להרגיש שהם מקבלים ערך למה שהם נותנים ולא לא יתנו. אוהבים לאכול, מעריכים אוכל משובח. במידה והם מתרגזים עלולים להיות גאוותנים ולעיתים יגידו דברים שלאחר מיכן יצטערו עלהם. בגדים כהים לא מומלצים להם.

אייר - אוהבים לצאת החוצה לטבע, יש לפנות אליכם רק בצורה נעימה ועדינה ואז אתם נדיבים ומתמסרים. אוהבים נוחות, לא משקרים כמעט אף פעם וסולדים משקרנים, אוהבים לעזור לזולת יודעים לשמור סוד. צבע חום לא מומלץ. יש עליו שמירה והגנה מלמעלה.

סיוון - יכולת שכלית גבוהה, רגישים מאד ויודעים למחול על כבודכם שצריך (לא מתנהלים מהאגו שלכם כמעט). הכסף יכול להגיע מבן/בת הזוג. במידה ואתם כועסים אתם לא מתביישים לפתוח את הפה ולהחזיר מלחמה. מתקשרים טוב עם אנשים, הרבה יכולות טובות ומידות טובות. כל הצבעים הצבעוניים טובים לכם.

תמוז - נטייה לשמור על הכסף שלכם- חסכנות ושמירה לעתיד שיבוא. יודעים לתת עצות טובות לאחרים (פחות לעצמכם), יכולת שכלית טובה, לאנשים יש נטייה לקנא בכם יש להשמר מעין הרע. יכולת טובה להקשיב לאנשים. נטייה לעזור לזולת לעיתים על חשבון משפחתו שלו, אוהבים להיות בתנועה ולזוז ממקום למקום. הצבעים הצבעוניים טובים לכם.

אב - אנשים עם לב טוב, עושים יותר משמדברים, שתקנים יותר, נטייה להוביל או לנהל בעמדות בכירות. עומדים במילה שלהם ? אם יבטיחו משהו יעשו כל שביכולתכם לקיים אותו. פוחדים מעין הרע או ממה יגידו / יחשבו עליהם. אפשרות למריבות או חיכוחים עם המשפחה בענייני ירושה או ממון. חשוב להם שבן/ת הזוג יפנקו אותם (גם במתנות יקרות ערך). צבעים ירוק, שחור, לבן לא טובים לכם.

אלול - רגישים, חשיבתם לוגית ושכלית, נטייה לוותר לסביבתכם על מנת לשמור על שלום בית או סביבה רגועה. ישרים ועדינים. נטייה להיות קשורים במיוחד להורים. נטייה לנאיביות, נראים שלוים ורגועים כלפי חוץ אך האמת שמבפנים אינכם רגועים כ"כ. הצבעים חום, ירוק, שחור מומלצים לכם.

תשרי ? צנועים במהות שלכם, חוש צדק מפותח-קושי בלשקר, יוצאים משלוותכם במהירה אך גם נרגעים מהר במידה ומבקשים מיכם סליחה גם לא תנטרו טינה, אוהבים את השקט והשלווה שלכם ומתרחקים ממריבות. אינטואיציות גבוהות וכדאי להקשיב לקול הפנימי שלכם. נטייה ללידת בנות, יכולה להיות רגישות בראש עם נטייה למיגרנות. הצבעים ירוק ואדום לא מומלצים לכם.

חשוון - קוצים בטוסיק, אקטיביים, חכמים, נטייה להיות גאוותן או יהיר ? בטוח בעצמו ורוצה להוביל. כאשר מתעצבן רצוי לא להימצא בקרבתו, אפשרות לקנאה מצד הסביבה בכם. יודעים לשמור סוד. נטייה שלו לחשוד באחרים ? לא סומך כ"כ על אחרים, עליו לשים לב לחלומות אותם הוא חולם. צבע אדום אינו טוב עבורו.

כסלו- לעיתים מתאפיין בחוסר טאקט ? מדבר בלי לחשוב קודם לכן ולמרות שעצותיכם טובות אנשים עלולים להפגע מיכם. לא נתקעים על העבר ומתקדמים תמיד קדימה.  הצבעים חום ולבן אינם מומלצים לו.

טבת - זוגי, עובד טוב בצוות, עלול להיות קושי להחליט החלטות משום הנטייה להתלבט או חוסר בטחון עצמי. רגשן, יש הגנה מלמעלה ששומרת עליו. זקוקים לחופש, שינויים ומרחב מחייה שלא יכבלו אותו, לעיתים יכולים להיות גאוותנים או יהירים ולהפסיד מכך. צבעים טובים עבורו שחור, אדום, כחול ולבן.

שבט - יכולת דיבור והעברת מסרים טובה מאד. נטייה לחפש את הדרך הקלה לעשות דברים - עצלות. מחפשים את הסמכותיות, חשוב לכם הכבוד שלכם ויודעים להילחם עליו שצריך. מקובלים חברתית מאד. הצבעים שחור, לבן, כחול לא מומלצים.

אדר- לוקחים ללב מהר, נטייה להתרגש מכל דבר ולנפח את מימדי הבעיה? בדקה ה90 הדברים תמיד מסתדרים לכם.
צריכים חיי חברה ואנשים סביבכם. מחפשים את השקט והשלום בחיים. נטייה להתחיל משימות ולסיים אותם.
בצד השלילי יכולים לנטור טינה ומרובעים בדעתם. צבע כחול אינם מומלצים לכם.

באהבה ענבל לוי

 

 

ענבל לוי יועצת נומרולוגית052-8705128


יעוץ | קורסים | ערבי חברה ומסיבות


הכנסו באהבה ללינק זה: http://www.inbal-levy.co.il/>

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב