דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צריך לבדוק לפני שרוכשים קופונים 

מאת    [ 14/04/2013 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1939 פעמים ]

בין אם אתם הורים לילדים קטנים שמחפשים מבצעים לרכישת המוצרים שאתם חייבים בבית, חובבי נסיעות ובילויים שמשתמשים באתרי קופונים כדי לזכות בהנחות משמעותיות בכל נופש, טיול או יציאה מחוץ לבית או פשוט אוהבים לעקוב ולמצוא מבצעים שווים בכל תחום ובכל נושא, אתרי הקופונים הם כבר מזמן מקום למפגש עם אנשים שונים ורבים מכל סוג שהוא.

כולנו אוהבים להנות מהמבצעים הכי שווים וההנחות הכי משתלמות, שלא נדבר על מתנות ופינוקים, אבל גם כאשר רוכשים קופונים באופן קבוע, חשוב מאד להקפיד ולקרוא את האותיות הקטנות ולהכיר את אופן השימוש בקופונים כך שנרוויח כמה שיותר מכל קופון שאנחנו רוכשים.

בחירת האתרים הנכונים

היום ישנם אינספור אתרי קופונים שונים וכולם מציעים מבצעים אטרקטיביים. למרות שנדמה לנו שככל שנהיה חברים ביותר אתרי קופונים נכיר ונדע על המבצעים והמחירים הטובים ביותר, לא תמיד יש בכך יתרונות. ישנם אתרי קופונים שהם לא מקצועיים ושלא נותנים לנו את כל האינפורמציה בזמן רכישת הקופון. חשוב מאד לבדוק שאנחנו נרשמים רק לאתרי קופונים מהימנים, שיש להם כבר שם בתחום זה ושמוכרים ברשת.  

מומלץ לעקוב היטב אחרי כל אתרי הקופונים הגדולים ולא לרכוש קופונים באתרים שאתם לא מכירים או שלא נרשמתם אליהם בעבר. אתרים אמינים, הוגנים ומוכרים ככל האפשר הם אלו ששווה לסמוך עליהם בטווח הארוך ואלו שבדרך כלל יציעו לכם את ההנחות הטובות והגדולות ביותר בחברות המובילות במשק.

לקרוא את כל פרטי הקופון

הרבה מאד אנשים רוכשים קופונים שונים אבל לא בודקים את האותיות הקטנות. בדרך כלל מתחת לתנאי הקופון אפשר למצוא את כל הפרטים הקטנים – שם החברה, היצרן או נותן השירות, תאריכי השימוש בקופון, הגבלות על המבצע, תנאים מיוחדים ועוד. את כל הפרטים האלו מומלץ לחפש לפני שרוכשים את הקופון כדי שנדע שאנחנו באמת מרוויחים את המבצע הטוב ביותר מהדיל הזה.

האותיות הקטנות יגלו לנו למשל שכדי לרכוש את המצלמה המושלמת בהנחת הקופון אנחנו צריכים להוסיף עוד כסף שיאפשר לנו להנות מהעדשה הטובה יותר או מתיק למצלמה בתוספת מחיר, הן יגלו לנו שהקופון לפארק השעשועים מוגבל לחודש הקרוב ושהנופש המושלם בבית המלון יהיה קצת יותר מושלם אם נזמין את טיפולי הספא מראש.

כדי שלא תפסידו את הכסף ששילמתם על הקופון ותצטרכו לרכוש את המוצר במחיר מלא או להוסיף למחיר הסופי לאחר ההנחה, קיראו היטב את כל הפרטים ורק אחר כך תחליטו האם אתם רוצים לקנות את הקופון או לא.

אל תתמכרו!

קופונים הם עניין ממכר. בארצות הברית למשל אפשר למצוא אנשים שרוכשים מוצרים אך ורק בקופונים ולא מוכנים להוסיף או לשלם מחיר מלא גם כשמדובר בפיקוח נפש. הקפידו לרכוש באמצעות קופונים רק מוצרים או הצעות שאתם באמת מתכוונים לממש ואל תצברו סתם קופונים ללא כל צורך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב