דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך היעילה למיתוג אישי ומקצועי אפקטיבי. 

מאת    [ 08/04/2013 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1811 פעמים ]

 

 

האמרה הוותיקה האומרת כי "שם טוב" טוב יותר משמן טוב נכונה גם למאה ה- 21. מתברר כי "שם טוב" יעשה מיתוג טוב לכל אחד הן ברמה האישית והן ברמה העסקית.  השאלה הנשאלת הכיצד אפשר לקחת "השם הטוב" בשוק שלכם. את האמינות והמקצועיות שנבנתה לאורך שנים ולמנף אותם אל מול הלקוחות המתחרים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. ברמה העסקית והניהולית היה נכון כי תכירו ולימדו טוב יותר את הלקוחות ואת העובדים והעובדות שלו שאיתם אתם באים במגע שוטף. שרות מכירות בכל תחום ובכל עולם מדומה לחיזור. ככל שתדעו יותר על הלקוח -  ועליו עובדיו הבכירים - מה הם אוהבים, מה הם מחפשים וצריכים, וממה הם נהנים - כך תוכלו להגיע אליהם ביתר קלות ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם איתם ולאורך זמן.

 

בניית מותג חזק היא כמו "תימני" צעד קדימה ושתים לאחור.. אבל תמיד בהתאמה לבין הזוג. מותג חזק זקוק לפרטנרים המאמינים כי באמצעותו הם יזכו לתועלות מוחשיות ומדידות. מומלץ כי תמיד תמצאו את הדרך ליצור תועלות מוחשיות ללקוחות שלכם. היה נכון כי תגרמו להם להבין עד כמה התמורה שהם מקבלים יוצרת ערך גדול יותר מההשקעה הנדרשת מהם. בעולם המושלם היה נכון כי הלקוחות שלכם יבינו ולא ירצו לוותר על מערכת היחסים שיש להם אתכם.  בכדי לתת למותג חיים עליכם להשקיע משאבים ולהקפיד על נראות עקבית לאורך זמן בעולם המותגים לשעבר אפשר למצוא רבים שכשלו ביצירת הקשר בין רעיון המותג, ערכיו, מרכיביו והיכולת לזהות אותו מבין מותגים אחרים ולהעדיפו על פניהם. להמשך התובנות

 

מתברר כי המצב האופטימלי מדבר על כך שמותגים לא פעם מדומים לבני אדם. חלק מותגים "שמחים" חלקם מותגים "כבדים" חלקם "ילדותיים" וחלקם משדרים "כיף וקלילות". בו זמנית עם העבודה לבנות ערך למותג שלך. יצרנית הבלוקים "איטונג" בנתה לעצמה ערך בעצם יצירת הסלוגן שעסק ברכישת בית חדש האומר: "לא איטונג לא קונה"! תייצרו למותג שלכם נכסים כאלה. תכונות אופי ואמיתות שילכו אתכם וישרתו אותכם לאורך זמן.. לסיכום, יש תיאוריה הטוענת כי כלבים דומים לבעליהם. כי לכל סיר יש את המכסה שלו לפעמים גם בני-זוג נוטים להפוך דומים זה לזו אחרי שנות זוגיות רבות. הכיצד זה משפיע על המותג שלך? דאגו גם אתם ליצור זהות בינכם לבין המותג שלכם. צרו זהות ביניכם לבין המותג שלכם. הדוגמא הטובה ביותר המסבירה זאת תמונה בסטיב ג'ובס ז"ל שבדמותו יצר מגה אימפריה של 400 מיליארד דולר באפל. הכיצד אנו יכולים לבנות ולטפח טוב יותר את המותג שלנו?

 

משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים, עוסק בייעוץ ארגוני, בהנחיה, בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי. החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה. כתובת דוא"ל: abc@nihul4u.co.il משה גרימברג-ניהול אפקטיבי- nihul4u טלפון: 054-4814332 פקס: 04-8262876 אתר הבית החדש שלנו http://www.nihul4u.co.il/       www.nihul4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב