דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיקור המונים למוצרי העתיד 

מאת    [ 05/04/2013 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2058 פעמים ]

 

כיום מיקור המונים הוא נכס צאן ברזל עבור הרבה חברות קטנות ואף חברות ענק אשר מתקדמות בתחום רכישת ידע מירבי עבור יתרון תחרותי בעולם הגלובלי.

מיקור המונים כמובן בשמו Crowdsourcing הוא הינו הפניית מיקור הדעות והתשומות ההמוני אל קהל היעד, עובדים, או אוכלוסייה.
מבנה פתוח של מאגר דעות ופניות מבעלי כישורים מסויימים כל אחד בתחומו יביאו למיקסום התועלת עבור המטרה בכל תהליך של הפעלת מיקור המונים.
תהליך מיקור המונים ושיתוף ידע מקצועי בעולם הטכנולוגי הוא בלתי מוגבל כאשר הנגישות היא כל כך זמינה, מבוסס על אינטרסים אישיים, חברתיים, מקצועיים או אחרים לכל הנוגע בדבר.

משימות ומטלות של ארגון מסויים עלולת להיות כבדות משקל מבחינה כלכלית מבחינה יישומית ועשויות להיות בעלות סיכון רב באופן מיוחד לגביי חברות קטנות, אשר התחום במשימה מסויימת לא גובל בתחום בה היא עוסקת או שיש בה את הידע הנרכש המספיק בשביל לספק להגיע למטרה מסויימת.

יתרון לפרסום ולהקמת יעדים

בתחום הסלולר, גאדג'טים, מתנות ועוד חברות משתמשות בחופש הדעות של הצרכנים לגביי הצעות לפרסום, רעיון לשיפור החוייה של המוצר, שינוי שם מותג, שינוי שם מוצר, שינוי צבע ועוד. מתנה מקורית חדשה מפורסמת באמצעי התקשורת בו הקהל יכול להכניס למאגר את הצעותיו לשיפור, שינוי, יצור,עזרה. השגת החברה בעניין רמת ההתעניינות, דרוג המוצר לפיתוחו או שינוי על ידי מתמחים בעניין מהווה גורם רציני להקמת יעד מסויים לסיכון כלכלי מינימלי.
בתהליך פיתוח של מוצר מסויים למיקור המונים יש חלק גדול בהרבה מאוד חברות, מתהליך העלאת רעיון מסויים עד שלבי סיום של יצור המוצר ועד שיווקו.
מהלך של מיקור המונים נעשה גם בחברות ענק והוא מהווה יתרון משמעותי על פני המתחרים, כאמור שיתוף קהל או אוכלוסייה מסויימת בבניית משימות מסוימות, מטלות, דעות מהווה פרסום בלתי מוגבל עבור החברה.

תחומים בלתי מוגבלים קיימים בעולם הזה, חברות קטנות או גדולות, מאירופה ומהמזרח, מפעילות משאבים רבים לכך. חברת אמאזון החברה כמוכרת למכירות מוצרים ומתנות, הציעה שירות מסחרי לרישום של מי שמעוניין לבצע משימות מסויימות עבור תשלום. ויקיפדיה פרויקט ענק של כתיבת תוכן על ידי קהל רחב. בעולם הטכנולוגיה קיימת חברת waze אשר הינה חברה ישראלית המשתמשת במיקור המונים ניצול ושיתוף אנשים אשר נעזרים בתוכנה.

כיום חברת אמאזון שוקלת התרחבות למקומות גלובליים שונים ושוקלת כניסה לשוק הישראלי שיכול לשנות את כל חוקי המשחק. כל השינויים וההשפעות של מהלך זה במאמר הבא.

מחוץ לקופסא חברה המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים קמעונאים ייחודים תוך שימוש בתהליכים אסטרטגיים, מערכות לניהול ומיקור המונים לצורך יצירת מוצרי עיצוב חדשניים הפותרים בעיות יום-יומיות.
http://www.out-of-the-box.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב