דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד גיטרה לילדים 

מאת    [ 05/04/2013 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 3171 פעמים ]

הורים רבים מופתעים לטובה כאשר הם שומעים את כל היתרונות אשר ילדיהם יכולים לקבל מאותם שיעורי גיטרה. החלטתי לכתוב כמה מיתרונות אלו:

  • לימוד ופיתוח יכולות מוזיקליות – זהו היתרון הברור והמובן ביותר, אשר ילדכם יותר להפיק מאותם שיעורי גיטרה למתחילים. ילדים אשר רכשו גישה בסיסית למוזיקה ותיאוריות מוזיקליות, יוכלו לנגן בשלב מאוחר יותר גם בכלי נגינה נוספים, מלבד גיטרה. מעבר לכך, ברגע שהילדים ילמדו את הבסיס, הם אף יצליחו לכתוב ולקרוא מוסיקה בעצמם.  שיעורי גיטרה יקנו לילדים את הדרך הנכונה להחזיק ולפרוט על הגיטרה. ככל שהשיעורים יימשכו, הילד יוכל להתקדם ולנגן אף שירים מלאים.
  • פיתוח והעלאת הביטחון העצמי – אחד מהיתרונות היפים ביותר הטמונים באותם שיעורי גיטרה הוא הרגשת הילדים והעלאת ביטחונם העצמי כאשר הם לומדים משהו חדש ומתנסים בטכניקות הנגינה. כאשר הילד לומד אקורד חדש או שורה משיר, הוא או היא יהיו מאד גאים בעצמם בהבנת מידע חדש זה. הילדים הצעירים יבטאו את ההנאה, ההתרגשות ואת ביטחונם העצמי באמצעות נגינה מולכם. גאווה עצמית זו תבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים בחייו של הילד כמו למשל בעבודות בית הספר או בסיטואציות חברתיות.
  • פיתוח יכולות לימודיות – תהליך הנגינה במהלך שיעורי גיטרה כוללים שיפור יכולת הזיכרון, אקורדים, שירים ועוד. על בסיס יכולות זיכרון אלו הכוללות מידע רב, מוחו של הילד המתפתח ימשיך לעבוד ולהיבחן ויפתח יכולות לימודיות נוספות.
  • סביבה מהנה – כאשר התלמידים מתפתחים במהלך השיעורים, הם יפתחו קשר עם המורה וכך יוכלו להתפתח באופן מהיר וטוב יותר. בניית יחסים אשר מתבססים על הצלחה ייצרו אווירה מהנה וכיפית לילד. היא או הוא יתחילו לחכות ולרצות את השיעור הבא. כישורים חדשים אלה יוכלו אף להתבטא ביכולת תקשורתיות מול החברים וקבוצת השווים.

אם ילדך ממש מבקש לחוות שיעורי גיטרה, אך אתה הודף בקשות אלו, זה הזמן לחשוב שנית על החלטתך. זכור כי ילדך עשוי לזכות בכל כך הרבה יתרונות, מעבר ללימודי הגיטרה והמוסיקה. שיעורי גיטרה למתחילים בונים את הכוח להתמיד, להיות יצירתי, לעלות את הביטחון העצמי ופיתוח יכולות הלמידה אשר יידרשו לילד לתחומים אחרים בחייו. יתרונות אלו לטווח הארוך יבטיחו כי השקעתך לא הייתה לשווא.

הוצאת הילדים והזזתם מכורסת הנוחות אל מול הטלוויזיה, יכולה לתת להם את האמונה בעצמם וביכולתם להשתתף בפעילות חוץ לימודית, כחלק חשוב מתהליך התפתחותם וגדילתם. לימוד גיטרה לילדים יכולה להיות פעילות מהנה, מועילה ומפתחת עבורם, כך שהן ההורים והן הילדים ירגישו כי הם מורווחים. ההמלצה להורים היא, עוד היום, למצוא מורה גיטרה למתחילים, אשר אתם יכולים לסמוך עליו שיהיה אחראי על תחום הלימוד. מורה טוב יידע לכוון את הילדים לכיוונים מהנים, אשר ייטיבו עימם. בדרך כלל, חברים או מכרים יידעו לתת חוות דעת על מורה גיטרה באזור המגורים הקרוב. 

מוש שי מורה לגיטרה www.guitarlesson.co.il          




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב