דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבחר רעיונות של משחקי חברה למסיבות ואירועים חברתיים 

מאת    [ 03/04/2013 ]

מילים במאמר: 650   [ נצפה 8382 פעמים ]

משחקי חברה הם חלק בלתי נפרד מערב חברתי, מסיבה או אירוע בו אנו רוצים להפעיל קצת את המשתתפים האורחים בנוסף לחלק המסורתי שכולל אוכל בצורות שונות. כמובן, שהצלחת משחקי חברה תלויים בגיל המשתתפים, עד כמה הם מכירים אחד את השני או השניה ובעיקר ברצון שלהם קצת פתוחים לחוויות, ליהנות ולהשתעשע.

הפסיכולוג:
חברי הקבוצה יושבים במעגל, כאשר אחד המשתתפים נבחר להיות "הפסיכולוג". אותו אדם יוצא מהחדר. בזמן זה קובעים שאר המשתתפים חוקיות מסויימת לפיה יתנהלו. לדוגמה: כל אחד עונה תשובות במקום המשתתף שיושב לימינו, כל אחד עונה כאילו היה דו בן גוריון וכו'. על הפסיכולוג מוטלת המשימה לגלות את החוקיות תוך כדי שאילת שאלות את חברי הקבוצה. ככל שהחוקיות תהיה הזויה יותר כך גם המשחק יהפוך מצחיק ומאתגר יותר.


הסיפור של כולם:
הכנה: דף נייר וכלי כתיבה. כל המשתתפים יושבים במעגל, הראשון כותב בראש הדף משפט ראשון כתחילתו של סיפור, לאחר מכן מקפל את הדף כך שרק החלק שכתב מוסתר, ולבסוף רושם את המילה האחרונה במשפט שלו בשורה חדשה. המשתתף הבא אמור להמשיך את הסיפור ולהתחבר מהמילה האחרונה שנכתבה. גם הוא מסתיר את המשפט וכותב את המילה האחרונה גלויה, מעביר לאדם השלישי וכן הלאה. למרות שהמשחק יכול להיות קצת איטי, התוצאה לרוב מציקה ומבדרת כאשר האחרון פותח את כל קיפולי הדף ומקריא בקול את כל הסיפור.
שרשרת בגדים:
משחק שתלוי בפתיחות המשתתפים. המשתתפים מחולקים לשתי קבוצות (יש להקפיד על שיווין של המינים בשתי הקבוצות) המטרה פשוטה: כל קבוצה צריכה ליצור את שרשרת הבגדים הכי ארוכה שאפשר. זה אומר, שכל חבר מהקבוצה צריך להוריד כמה שיותר בגדים מעצמו ולתרום שלשרת.

משחק תחרות בלונים:
המשתתפים מחולקים לזוגות ונעמדים על קו הזינוק בצורת גב אל גב. המארגן מניח בין כל שני בני זוג בלון אותו הם תופסים בעזרת הגב בלבד. על המשתתפים להגיע ראשונים לקו הסיום מבלי שהבלון ייפול ומבלי שהשתמשו בידיים לתפוס אותו.

כיסאות מוסיקליים:
משחק חברה הישן, והטוב. תמיד עובד, מזיז קצת את הגוף ומציף אותנו באדרנלין בריא. החוקים פשוטים: מסדרים שורה של כסאות כמספר המשתתפים פחות אחד. כלומר לא לכולם יש כיסא. כשהמוסיקה מתחילה מסתובבת הקבוצה סביב הכיסאות, כשהמוסיקה פוסקת על כל משתתף להתיישב כמה שיותר מהר על כיסא פנוי. זה שלא מצא אף כיסא פנוי יוצא מהמשחק. מורידים כיסא אחד מהשורה ומתחילים לשחק שוב עד שנותר משתתף אחד בלבד שהוא המנצח.

אמת ושקר:
כל אחד מהמשתתפים והמשתתפות מקבל נייר וכלי כתיבה. על המשתתפים לרשום שלושה עובדות על עצמם. 2 מהעובדות צריכות להיות אמיתיות ועובדה אחת שקרית, בדויה על פי יכולתו היצירתית של המשתתף. לאחר שכולם סיימו לכתוב, כל אחד בתורו מקריא את שלושת העובדות. על המשתתפים האחרים לנחש מהי העובדה המומצאת ומהן העובדות האמיתיות.

20 שאלות
משחק שדורש קצת הפעלה של הראש. כל משתתף אחד בוחר דמות מפורסמת שכולם מכירים. על המשתתפים לגלות מי הדמות בעזרת שאלות של כן ולא. למשתתפים מוקצבים 21 שאלות. אם גילו – ניצחו, אם לא הצליחו לגלות תוך 21 שאלות – ניצח המשתתף.

זהה את השיר
הכנה: בחירת 20 שירים כאות עיניך, ערוך על דיסק הקלטה של 10 שניות ראשונות של כל שיר. כעת כל מה שנותר לך לחלק את המשתתפות לשתי קבוצות. עכשיו, השמע את התחלת כל שיר, על הקבוצות לזהות ראשונות באיזה שיר מדובר. זיהוי השיר ראשון מזכה בנקודה אחת, זיהוי המבצעים מזכה בעוד נקודה. המנצחת היא הקבוצה עם הניקוד הגבוהה ביותר.

העבר את כדור הטניס
משחק תנועה. המשתתפים מתחלקים לשתי קבוצות. שתי הקבוצות עומדות אחת מול השנייה בשורה (רצוי שהסדר אם אפשר יהיה של גבר, אישה, גבר אישה וכו'. נציג (המשתתף שעומד ראשון בכל קבוצה) מקבל כדור אותו הוא תופס בעזרת הסנטר. המטרה, מרגע הישמע יריית הפתיחה של המשחק להעביר את כדור הטניס בין כל חברי הקבוצה עד לאחרון אבל מבלי להשתמש בידיים. מותר להשתמש בכל חלקי הגוף האחרים.

טריוויה

משחק שדורש קצת הכנה. אם המשתתפים מכירים אחד את השני. מארגן המשחק כותב שאלות על כל חברי הקבוצה, יש לחשוב על שאלות הומורסטיות, שאלות אתגר וכמובן להזהר לא להעליב או לפגוע באף אחד. כל משתתף יוכל ענות על השאלות ולבסוף יוכרז על המנצח - האחד אu האחת שמכירים הכי טוב את כל חברי הקבוצה

 

בהצלחה מ

טריוויה אישית: אתם שואלים האורחים עונים דרך הניידים שלהם.


משחק שיצליח להפתיע את האורחים שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב