דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורסי העשרה-מבליטים אותך במסלול למציאת עבודה 

מאת    [ 21/03/2013 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1602 פעמים ]

שוק העבודה המודרני הוא מגוון ומורכב וכולל אינסוף התמחויות ותחומי ידע. אין גבול לדברים שאותם ניתן ללמוד וגם לימודי העשרה יכולים לשדרג את היכולת המקצועית ואת המועמדות שלכם למשרה חדשה. לצד ניסיון תעסוקתי, המעסיקים היום מעריכים אופקים רחבים והעשרות לימודיות, כך שבמקרים רבים קורסי ההעשרה שלקחתם יכולים לתת לכם את הבולטות והאטרקטיביות כמועמדים – שגם תעניק לכם משרה איכותית חדשה.

קורסי העשרה והתמחות מקצועית           

אם בעבר תואר ראשון היה תנאי בסיסי לקבלה למשרה טובה, הרי שהיום לא די בכך. תואר ראשון או לימודי תעודה בסיסיים, מעניקים לאוחז בהם בעיקר ידע מבואי ויסודות בתחום מקצועי מסוים אבל לא מעבר לכך. תארים מתקדמים או קורסי ההעשרה נותנים לכם את ההזדמנות להתמחות בתחום מסוים – ולא משנה מה תחום העיסוק שלכם. אפילו במקצועות יוקרתיים ההעשרה המקצועית פותחת דלתות: דרכו של עורך דין שלמד תואר שני במשפטים בהתמחות בפיננסים לקבלה לעבודה בתחום תהיה פשוטה יותר, לפסיכולוג קליני שלקח קורס בטיפול דיאדי יהיה קל יותר להתקבל לעבודה וכך גם לגבי צלם שסיים קורס העשרה בצילום אוכל. קורסי ההעשרה ולימודים אחרים מגדילים את הרלוונטיות של קורות החיים שלנו ומקרבים אותנו למשרה מתאימה.

תעודה במקום תואר

מגמה נוספת בתחום התעסוקה בארץ, בולטת לאור פתיחתם של אלפי מסלולי לימוד במאות מכללות ובתי ספר בישראל בעשור האחרון. אפשרויות הלימודים רבות ומגוונות מאוד, אך לאו דווקא במסגרת תואר אקדמי. נראה שגם מעסיקים הבינו שתואר מאוניברסיטה הוא לא חזות הכל, גם מי שלא נולד לאקדמיה יכול ללמוד, לפעמים בצורה מעשית וחוויתית (אך למידה לא פחות איכותית) שורה ארוכה של מקצועות ותחומים שיקדמו אותו מקצועית. אינסוף לתחומים שאפשר ללמוד בקורסי העשרה : מגישור וטיפול הוליסטי, לטכנאות, תכנות, עיצוב, יעוץ פיננסי, תיווך נדל"ן ועוד. רוב מסלולי הלימוד נוחים יותר ומאפשרים לשלב עבודה עם לימודי העשרה בערבים. כך מתאפשר לרבים שלא התאימו, מסיבות שונות ללימודים אקדמאים לרכוש השכלה והתמחויות מקצועיות ולהתקדם למשרות טובות יותר.

הרחבת האופקים והיכולות שלכם

לימודי העשרה מקנים לכם הרחבה של היכולת המקצועית והאישית ומעסיקים בהחלט מעריכים עובד שיש לו ידע נרחב גם בתחומים שכנים לתחום העיסוק שלו. אופקים רחבים וידע שלא מצטמצם לגבולות המקצוע בלבד נותן לכם הבנה רחבה יותר של העולם המקצועי שבו אתם פועלים – ומעסיקים ידעו להעריך זאת הן בזמן קריאת קורות החיים העשירים שלכם והן בביטחון ובבקיאות שתפגינו בראיון העבודה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב