דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרצאות לניהול נכון 

מאת    [ 27/02/2013 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1275 פעמים ]

קיימת התחושה בימינו כי תחום הניהול רק הולך ומתפתח, מתודות הניהול השתנו רבות וניכרת ההבנה כי על מנת לנהל עסק או חברה יש להמשיך וללמוד את הנושא ולא לקפוא על השמרים. אם בעבר מנהלי עסקים סמכו רק על עצמם ועל הידע שהם צברו בעולם העבודה והלימודים, הרי שכיום נהוג להעסיק יועץ ארגוני, כמו גם ללכת להרצאות שונות מפי יועצים שיווקיים וארגוניים על מנת לקבל תמונת מצב מלאה ולהיות עם היד על הדופק.

ניתן להבין מכך שתחום הניהול הינו תחום דינמי, הולך ומשתנה כל הזמן. מאחר וישנן אסכולות שונות הרואות את גישות הניהול בצורות שונות. ישנן אסכולות המתמקדות בהנעת עובדים, פיתוח מוטיבציה והפן של המשאב האנושי. המשאב האנושי בכל הנוגע לארגון או עסק חיוני לאין שיעור, מאחר ואם נוצר מצב בחברה בו העובדים אינם מרוצים או לחילופין, אינם עובדים ביעילות, הרי שהעסק לא יהיה בצמיחה.

פן נוסף והכרחי בכל הנוגע לניהול ארגון או עסק הינו הפן השיווקי, כיוון שאם הארגון או העסק לא ידאגו להיות "על המפה", הרי שהם שקולים לכמעט ולא קיימים. לכן, על מנת למנף את הארגון או העסק ולהובילם לכדי צמיחה וגדילה, הרי שיש לדאוג לשיווק ופרסום טובים ואיכותיים, המגיעים לקהל לקוחות נרחב ורלוונטי. מאחר וגם תחום השיווק והפרסום הינו תחום דינמי, יש לדאוג להיות מעודכנים בעולם זה. למשל, שינוי נרחב בתחום זה נגרם בעקבות כניסתן של רשתות חברתיות לעולם המדיה, כמו פייסבוק, גוגל ויו-טיוב.

כאמור, על מנת לשמור על הקצב עם העולם ההולך ומתפתח של הניהול, כדי ואף מומלץ להעסיק יועץ ארגוני ושיווקי, אולם, דרך נוספת ללמידה של תחום זה והשתלמויות נוספות הינה הרצאות. ישנן הרצאות רבות בתחום הניהול שהארגון או העסק יכולים להזמין לעצמם, או שכמובן ניתן ללכת להרצאות וימי עיון הפתוחים לקהל הרחב.

חשיבותן של הרצאות אלה הינה קריטית בכל הנוגע ללמידה נוספת והכרחית של תאוריות ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ עסקי וייעוץ שיווקי. לסיכום, ניתן לומר כי על מנת להיות מנהל טוב, אין זה מספיק להיות בעל ניסיון או בעל תואר אקדמי, יש להמשיך וללמוד, להמשיך ולהתפתח בתור מנהל, זאת על מנת להביא את העסק לכדי צמיחה כלכלית ויעילה.

לסיכום, אין ספק שגם עסקים כלכליים מצליחים ומשגשגים תמיד יכולים לשאוף עוד ועוד למעלה, והאחריות על מינוף העסק אחראית בראש ובראשונה על מנהליו. וכדי להיות מעודכנים בכל הנעשה בשוק העבודה על ידי התפתחות מתמדת.

מידע מוגש כשירות לקוראים מטעם חברת orgnx




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב