דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מדבירים מקצועיים? 

מאת    [ 26/02/2013 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1589 פעמים ]

איך בוחרים מדבירים מקצועיים?

אין ספק שפגישה בג'וק המתרוצץ בין פינות הבית היא לא מסוג החוויות הנעימות שהייתם רוצים לחוות. וכעת, לאחר ההיכרות הבלתי נעימה עם הדיירים הבלתי רצויים הלוו, החלטתם כמו רבים שאין מנוס אלא להזמין מדבירים מקצועיים. השאלה הגדולה היא- איך בוחרים מדבירים מקצועיים?

מסקירה שטחית עולה כי קיימים בשוק אלפי מדבירים, אך רק 1,700 מיהם הינם בעלי רישיונות. יחד עם זאת חשוב לדעת כי התואר- "מדביר", אינו בהכרח מהווה הבטחה כי האדם שעומד מאחוריו אכן רכש את ההשכלה המתאימה, אוחז ברישיונות המתאימים ובחומרים המאושרים לשימוש.

על מנת לזכות בתואר- "מדביר מקצועי" על המדבירים לעבור דרך ארוכה ומסודרת. ראשית כל עליהם לעבור קורס הדברה מטעם משרד הבריאות או המשרד להגנת הסביבה. אם הם אכן יעמדו בחובות הקורס, הם יקבל לידיהם את הרישיון של היתר הדברה. כמו כן עליהם להחזיק ברישיון עסק ובביטוחים המתאימים.

חשוב להבין כי ברגע שהמדביר לא עבר הכשרה מסודרת ורכש את הידע בתחום, ישנו חשש ממשי לשימוש לא נכון בחומרי הדברה שהינם רעילים, דבר שעלול להוביל לפגיעה קשה בבני אדם ובבעלי חיים. הדבר נכון בין אם הפגיעה ישירה, ובין אם היא עקיפה על ידי זיהום של מי תהום. לעומת זאת מדביר השייך לקטגוריה של מדבירים מקצועיים הוא כזה שיידע לשים את המינון הנכון של הרעלים בצורה שתביא למיגור סופי של המזיקים מחד, בלא להזיק לסביבה מאידך.

ניתן לבחור במדביר מקצועי משלל המדבירים הקיימים בשוק בעזרת המלצות מקרובים או מידידים. בחירת מדביר בצורה כזו היא הטובה ביותר, שכן אנשים אלה כבר התנסו בתהליך של מיגור המזיקים על ידי המדביר וכך ניתן לקבל מהם את המידע האמין ביותר על המדביר, על טיב השירות שלו ועל התהליך שעשה. ניתן גם לחפש אחר מדביר מקצועי באתרי האינטרנט, אך דרך זו היא בדרך כלל ארוכה ומייגעת וכמעט שלא ניתן באמצעותה לקבל מידע אמין על בעל המקצוע.

אפשרות נוספת היא שאתם תהיו מדבירים בעצמכם. כאן האחריות להדברה ירוקה יותר תהיה מונחת על הכתפיים שלכם. כיום תוכלו למצוא מגוון פתרונות הדברה שהינם ללא רעלים, ידידותיים לסביבה וקלים לשימוש דרך האינטרנט ודרך החנויות השונות. יחד עם זאת במקרה שתופעת המזיקים היא קשה או שיש צורך בשימוש בחומרים כימיים, מוטב להשאיר את העבודה למדבירים במקצועם.

מדביר מקצועי סוקר היטב את השטח הנגוע במזיקים בכדי לוודא מיהו המזיק, מה המקור שלו והיכן הם מקומות המחייה שלו. בשלב זה הוא גם מברר על קיומה של אוכלוסייה רגישה כגון: זקנים, נשים בהריון, תינוקות, ילדים ובעלי חיים. עליכם לעדכן את המדביר בפרטים אלו בכדי שהמדביר ייקח זאת בחשבון. במידה ואכן מדובר באוכלוסייה רגישה המדביר יתייחס בצורה שונה לכל התהליך ויהיו זמנים מוגדרים וארוכים עד הכניסה חזרה למקום.

אלעד ג'ובני בעל חברת ההדברה "אלעד הדברות",עובד שנים בתחום ההדברה ומאחוריו רזומה עשיר של מוסדות,מסעדות ובתי ספר. החברה מפעילה אתר אינטרנט בתחום ההדברה הירוקה, באתר יש אפשרות להתיעץ ולקבל מידע חינם בנושא ההדברה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב