דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגנטיקה של הקמטים 

מאת    [ 21/02/2013 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1961 פעמים ]

כאשר חושבים על פנים יפות וחלקות לרוב חושבים על פנים צעירות ומטופחות. לא רבים יחשבו לפי הגדרה זו על פנים של אישה מבוגרת או אפילו אישה בשנות הארבעים לחייה. הסיבה לזה היא שככל שמתקדמים בגיל אכן יש יותר קמטים על הפנים והמושג "פנים חלקות" נעלם בהדרגה. עם זאת, למרות שהפנים מתכסות קמטים ישנן רמות שונות של קמטים, וגם נשים וגברים מבוגרים, יכולים להציג פנים נקיות יחסית מקמטים ואפילו כאלה אשר יחשבו חלקות ביחס לגיל האדם.

חלק מהאנשים נהנים מגניטיקה טובה אשר אינה מאפשרת לקמטים להשאיר חותם גדול על פניהם גם כאשר הם מתבגרים, וחלק נהנים מגנטיקה טובה פחות ולמעשה מתחילים לקבל את העובדה שעל פניהם יהיו קמטים, ולפעמים לא מעט ככל שהם יתבגרו.

על מנת לטפל בבעיה ניתן לעשות כמה דברים. אחד, לשמור על עור הפנים מנזקים חיצוניים אשר מעודדים היווצרות קמטים והתבגרות של העור, כמו חשיפה מוגזמת לשמש, עישון וכדומה. מי שישמור על פניו יוכל למנוע נזקים עתידיים, לפחות ברמה מסויימת. שתיים, ניתן לנקות את עור הפנים בכל יום, למרוח עליו קרמים אשר ישמרו על לחות ויסייעו לעור לשמור על הנפח שלו והחיוניות, מה שגם יצמצם את הקמטים.

האפשרויות הבאות הן יותר אקטיביות. ניתן לעבור טיפול מתחום האסתטיקה הרפואית המכונה טיפול מילוי קמטים, טיפול במהלכו יוזרק חומר מילוי לקמטי הפנים על מנת למלא אותם ולהוסיף להם את הנפח שנעלם. כמו כן חומרי המילוי מעודדים את העור להיתחדש ולחזור להיות גמיש יותר. בנוסף, עבור מי שאין לו אפשרות אחרת ניתן לעבור ניתוח מתיחת פנים. אפשרות זו מוצעת, כאמור, במידה ועור הפנים חרוש קמטים וכל יתר האפשרויות כבר לא מועילות ולא אפקטיביות.

באופן כללי נוכל להמליץ לכולם לקיים את סעיף מספר אחד - שמירה על עור הפנים מזיהום, שמש ונזקים חיצוניים אחרים, ומי שיכול גם לנקות את העור ולהעניק לו לחות מה טוב. לגבי שני הסעיפים הנוספים הם מיועדים למי שהגנטיקה שלו ושביעות הרצון שלו ממראה פניו אינם מאפשרים לו לקפוא על השמרים. אנשים אלו חשים כי מראה פניהם אינו תואם את תחושתם הפנימית ומעוניינים לשנות זאת באמצעות טיפול.

הטיפול הראשון אליו מומלץ לפנות הוא טיפול מילוי קמטים, שכן הוא עדין יותר ופולשני פחות. רק במידה והטיפול אינו מתאים או שאינו מספק את המטופל ניתן לפנות לטיפול מתיחת פנים שיעניק תוצאה מדהימה ולטווח זמן ארוך ביותר.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב