דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העולם המורכב של תהליך מיתוג מוצלח 

מאת    [ 20/02/2013 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1374 פעמים ]

הפיכתו של עסק, חברה או מוצר לאמצעי שניתן לכנותו מותג דורש מלאכת מחשבת בכל הנוגע לעולם של שיווק, פרסום וכמובן – מיתוג. התהליך כולו של מיתוג הוא תהליך מורכב שבגדול לוקח פלטפורמה כלשהי ובעזרת מניפולציות שונות גורמים להטמעתו ולהשתרשותו בזיכרון של קהל הציבור והלקוחות תוך כדי כך שהפלטפורמה, כלומר המוצר או החברה מספקים חוויה כלשהי של שירות, איכות שונה מהרגיל ואמצעים נוספים שמראים על שונות ובדיות של המוצר הזה או החברה הזאת. בהרבה מאוד מקרים הנושא של מיתוג גורם לבעל המוצר או הלקוח של החברה להרגיש במעמד מיוחד ונכסף, שמזוהה מאוד עם אוכלוסייה מסוימת תוך כדי הבטחה למשהו טוב משל אחרים. חשוב מאוד בכל הנושא של מיתוג לדבר בשפה אחידה והדבר הזה מושג בדרך כלל באמצעות שימוש בצבעים מאוד מסוימים שהופכים להיות מזוהים עם המוצר או החברה. כמו כן, בדרך כלל הצבעים הללו ישתלבו עם לוגו של המוצר, שבמהלך התהליך של מיתוג אמור להתנוסס בכל מקום על מנת לחדור לתודעת הלקוחות. כמו למשל על דפים, מודעות, כרזות, מוצרי פרסום שונים וכמעט כל דבר נוסף שעולה ברוחכם. חשוב מאוד לשמור על סגנון עיצובי דומה שנשמר לאורך זמן על מנת ליצור את המיתוג הנכון והמתאים ביותר.

כולם כבר יודעים שבעולם ובעידן בו אנו חיים, עידן בו אנו נראים ונחשבים לצרכנים. זהו מוטיב שמוביל בחברה ובתרבות המערבית, בין אם לטובה או בין אם שלאו דווקא. איך מכיוון שזאת התפיסה הגיעו להכרה שולם השיווק והפרסום בהחלט שייך למותגים. מספיק להיכנס לכל קניון כיום ולראות את החנויות המקיפות אותנו ולשנייה לעצור ולחשוב על התהליך ששל מיתוג שהחברות הללו עשו במשך זמן רב, תוך השקעת מאמת ומשאבים רבים על מנת שייתפסו אותם בציבור כמותגים מובילים. לרוב אנשים שרואים כבר את המותגים הללו, שמוכרים וחדרו לתודעה לא יהססו להיכנס לחנויות הללו, לרכוש את המוצרים ושאר הדברים שהחברות הללו מציעות בלי לפקפק יותר מדי. כל זאת בגלל התהליך המבריק של מיתוג נכון, חכם ויעיל שהחברות הללו בנו לעצמן עם השנים, תוך הפקת לקחים שונים עם הזמן על מנת למצב ולבדל את עצמם מאחרים.

כאשר פונים לתהליך המורכב של מיתוג יש להכין את האסטרטגיה הטובה ביותר עבור כל מוצר וכל עסק. זה לא דבר שיש להקל בו ראש כיוון שלא קל אסטרטגיה שתתאים למקום או למוצר אחד תוכל באותו האופן להתאים את עצמה תחת מיתוג מתאים עבור חברה או מוצר אחר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב