דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס סקיפר קורס להגשמת חלומות 

מאת    [ 20/02/2013 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 3550 פעמים ]

יאכטות ככלי המגשים חלומות

הרבה אנשים מרחבי העולם אוהבים את הים ולשוט בו מסיבות רבות, יש אנשים שאוהבים לשוט בים על מנת לדוג, יש אנשים שאוהבים לשוט בים על מנת לטייל ולראות מקומות שונים במדינות שונות, ויש אנשים ששטים בים כחוויה רומנטית  או כבילוי משפחתי, או אפילו כסתם להירגע.

יאכטות הם כלי שייט שמטרתם להגשים את מטרות וחלומות אלו, בעבר יאכטות היו כלי שייט שרק עשירים היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, אך בשנים האחרונות כלי שייט זה הפך יותר ויותר נפוץ בעולם, במיוחד בעולם המערבי, מחירי היאכטות ירדו והיום כמעט כל אדם יכול להרשות לעצמו השכיר יאכטה ולשוט בה.

כאמור יש הרבה אנשים הרוצים לקחת  פסק זמן ולשוט לבד ביאכטה לסוף שבוע ארוך ומפנק, אולם הבעיה העיקרית שהם לא מודעים לה היא שלא מספיק רק לשכור יאכטה כדיי לשוט לבד בים, צריך בנוסף ללמוד כיצד לשוט בה ולהוציא רישיון שמכיר בך כשייט מקצועי בדיוק כמו שעושים שרוצים לעשות רישיון למכונית וכדיי להוציא רישיון זה עלייך ללמוד קורס סקיפר.

מהו קורס סקיפר ובשביל מה הוא חשוב כל כך

קורס סקיפר הוא קורס מקצועי שבו אתה לומד דברים רבים בנוגע לים וליאכטות כמו ימאות, כיצד לנווט במפות ובכלים שונים ודברים נוספים אחרים מאנשי מקצוע מתאימים על מנת ללמוד כיצד להסתדר בים לבד,חשוב להבין כי יאכטה בדיוק כמו מכונית היא כלי תחבורה וחייבים לדעת איך לנהוג בה ואיך להשתמש בה, חוסר ידע בים יכול להיות מסוכן ביותר כי הים כל כך גדול עד שאפשר ללכת לאיבוד בו, בנוסף חשוב ללמוד בקורס סקיפר כי זה נותן ידע שבאמצעותו אתה יכול לתכנן את מסלול הניווט שלך בים, ולהכיר את המכונות השונות ביאכטה כדיי לדעת לתקן אותן במידה והן מתקלקלות.

הקורס בדומה לשיעורי נהיגה הוא גם עיוני וגם מעשי, לומדים אותו על כלי שייט שהותאמו מראש לצרכי לימודים בים הפתוח, בסופו אתה נרשם למבחן עיוני ומעשי ואם עברת אותו תוכל להוציא רישיון מתאים שמוכר על ידי משרד התחבורה והשייט של ישראל ותוכל להשיט בעצמך יאכטה.

לסיכום- הרבה אנשים אוהבים את הים ולשוט בו למטרות שונות, כיום ניתן לשוט ולהגשים מטרות אלו בעזרת יאכטות, אולם על מנת לשוט ביאכטה בדיוק כמו במכונית צריך ידע מסוים שבעזרתו תלמד איך לשוט ולנהוג ביאכטה, ידע זה אתה לומד בקורס סקיפר ובמידה והצלחת ועברת את קורס זה תוכל להוציא רישיון ולשוט בעצמך על יאכטה בים הפתוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב