דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה אורגנית לגידולי מזון 

מאת    [ 15/02/2013 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 1512 פעמים ]

לפי ההגדרה המחמירה של "אורגני", כל מספר חומרי הדברה רבים עצמה מבחינה כימי אורגניים ומתויג על ידי הסוכנות להגנת הסביבה לשימוש בגידולי מזון. רבים מהם גם רעילים מאוד לציפור, זוחלים, צפרדעים ואנשים, כך שאתה לא בהכרח רוצה להשתמש בם בחלקה האורגנית שלך. השימוש בתרסיסים על ידי גננים אורגניים הוא שמור בדרך כלל לאוכלוסיות מזיקות שמקבלות מדי מחוץ ליד כדי להיות בשליטה בכל דרך אחרת. כלי הנשק העיקרי בארסנל-הרעילות הנמוכה שלך הם סבוני חרקים ושמנים בוטני גננות. טיפולים כוללים שמן נים, שמן תפוזים ותרכובות פלפל חריפות. עקוב אחר ההוראות בזהירות וליישם באופן שמרני שאתה יכול.

 

בקרות ביולוגיות להדביר חרקים מזיקים במחלות שמזיקים הפוגע הם רגישים ועם טורפים, כגון ציפור, עטלפים, זוחלים, צפרדעים וחרקים אחרים. פשוט משחרר את התרנגולות לאזור הגן לכמה ימים בין גידולים יכולים להפחית באופן משמעותי את האוכלוסיות של חרקים לא רצויים - בעוד לענג את התרנגולות באופן משמעותי. מחלות שימושיות שיכול להתפשט סביב הגינה שלך כוללות חיידקים פתוגנים, נגיפי ופטרייתי. מספר הולך וגדל של חנויות גינון וחנויות מקוונות לשאת פרות משה רבנו, הארינמלים וצרעות טורפות. רוב חומרי הדברה, כוללים אלה אורגניים, להרוג חרקי טורפים באותה קלות כפי שהם עושים מזיקי היעד שלך. פתוגנים מסוימים יהיו יותר מדי, ולכן קוראים את התוויות בזהירות לפני השידור. נסה לבצע ברית ללא ריסוס עם השכנים המיידיים שלך כדי לעודד ולהגן על אוכלוסיות טורפים מקומיות.
טיפולים

 

שיטות הדברה אורגניות באות בדרך כלל לנצל את היתרונות הספציפיים של צמחים ואת החולשות הספציפיות של מזיקים, ולא החלים בכימיקלים כדי שמזיקים יכולים להיות סופו של דבר עמידים. פרקטיקות תרבותיות מוצקות וצמחים עמידים הם מוגברות עם שיטות התקפה מסופקות על ידי הטבע באיזון לפעמים מסוכן שיכול להיות מוטרד על ידי השימוש בכימיקלים של שכן או פקיעה של תשומת לב מצידך. זה עלול להיות קצת ניסוי וטעייה כדי למצוא את השילוב המושלם של טכניקות שעובדות בשבילך. עם זאת, מיושם כהלכה תוצאת שיטות אורגנית ביבול שהוא לטעון בריא יותר, בטוח יותר וטעים יותר מאשר עמיתו עתיר עבודה פחות שלה.

פרקטיקות תרבותיות אחרות כוללות נטיעות נלוות המגבירות את הבריאות של ירקות סמוכים, כגון קטניות חנקן קיבוע, או צמחים כמו החמניות המקומיות המושכות חרקים טורפים. מים בזהירות כדי לשמור על צמחים היטב, אבל לא עד כדי כך שאתה מעודד את הפטרייה. לנקוט בצעדים כדי לשמור על בריאות אדמה טובה ולשמור על כלים נקיים, כדי למנוע העברת מחלות. צמחים בריאים יכולים להתנגד, או לפחות לשרוד, הרבה ממה שהטבע מטיל עליהם.

בקרה מכאנית

שליטה מכאנית היא מכשיר, כגון מחסום או מלכודת, או פעולה, כגון תולעים. ייתכן שתצטרכו לשטוף חרקים מהחלק התחתון של עלים עם מים כדי להסיר מזיקים קטנים או באופן ידני להחיל טיפה של שמן מינרלים למשי לפתח אוזני תירס כדי למנוע תולעי תירס מפולש. הפוך מחסום של אבקת גבישים, כגון חומצה בורה או אדמת diatomaceous, סביב החורים של נמלים המגנים על כנימות וכנימות עש; אבקות גבישים לשחוק את המפרקים של נמלים וחיפושיות, גורמים להם להתייבש ולמות. אתה יכול שקית פרות בודדים על עץ כדי להגן עליהם מפני חרקים רעבים. השתמש ציפור רשת, מסוקים או סרטים וmylar להגן על ציפור מתירס או פרות אוהבים.

אלעד ג'ובני בעל חברת ההדברה "אלעד הדברות",עובד שנים בתחום ההדברה ומאחוריו רזומה עשיר של מוסדות,מסעדות ובתי ספר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב