דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום ביוטיוב והפצת סרטוני וידיאו ביוטיוב 

מאת    [ 11/02/2013 ]

מילים במאמר: 647   [ נצפה 3100 פעמים ]

פרסום ממומן ביוטיוב

המונח פרסום ממומן, כוונתו לפרסום עבור צפייה או לחיצה. פרסום ממומן הפך בשנים האחרונות לאחד האפיקים הרוחיים בעולם קידום האתרים ושיווק באינטרנט. לרבים נדמה שמדובר במונח טכני מעולם האינטרנט אך למעשה זוהי שיטת הפרסום הרלוונטית והמתקדמת ביותר היום בעולם. בעלי אתרים מכל העולם יכולים כיום לפרסם את האתר שלהם – כלומר את השירות שהם מציעים דרך האתר, את המוצרים שלהם או את הרעיונות שלהם דרך פרסום מודעות שהתשלום עליהן הוא לפי צפיות או קליקים. יתרונות השיטה הזו עצומים ויוצרים תחרות בריאה בין עסקים דומים ובעלי אתרים מקבילים. השיטה הזו הופכת את האינטרנט למקום תזזיתי יותר, סוער יותר ובעיקר – משרת את העולם העסקי ואת הצרכנים כאחד.

מהו בעצם פרסום ממומן ביוטיוב וכיצד הוא שונה מפרסום ממומן בADWORDS או בפייסבוק?

קידום ממומן הוא קידום באמצעות מודעות פרסום, שהבולטות ביניהן הן מודעות גוגל אדוורדס. קמפיין פרסומי באמצעות מודעות הפרסום הממומנות של גוגל מופיע תמיד לצד תוצאות החיפוש במנוע החיפוש ובאתרים שונים ברשת. כאשר אדם מקליק מילות מפתח מסוימות בגוגל ומופיעות תוצאות החיפוש, בצד הוא יפגוש מודעות מודגשות, בולטות לעין ומזמינות ללחוץ קליק – אלו הן מודעות האדוורדס. ביוטיוב הסיפור הוא מעט שונה. מי שמשלם ליוטיוב או לחברת קידום עבור פרסום ביוטיוב בעצם משלם לפי צפייה.

שיטת הקידום או פרסום ממומן לפי צפייה היא שיטה זולה יחסית שמאפשרת לבעל האתר לשלוט בהוצאותיו. למעשה, נקבע מראש סכום כלשהו שמשמש לפרסום דרך סרטונים פרסומיים שגולשי יוטיוב יראו כאשר הם צופים בסרטונים האהובים עליהם. מערכת השליטה לה רוכשים גישה דרך יוטיוב מאפשרת לכל אחד לקבוע מה הסכום הפרסומי בו ייעשה שימוש מדי יום וכמה צפיות בדיוק הוא רוצה כל יום. כל צפייה שמתבצעת על ידי לקוח פוטנציאלי שצפה במודעה וצפה בה באמת עד הסוף יורד מאותו סכום שנקבע מראש. היתרון המשמעותי של שיטה זו היא חסכון כספי בפרסום – כאשר אין צפיות "אמיתיות" של צופים אשר ראו את כל הסרטון כולו - אינך משלם דבר.

יתרון נוסף של הפרסום ביוטיוב הוא היכולת לשלוט באופן יומיומי בסרטון שאתם מפרסמים. כל חברה שרוצה לקדם מוצר מסוים, מבצע, חנות וירטואלית חדשה, קמפיין פרסומי או כל דבר אחר יכולה בקלות, תוך דקות ספורות, לקדם את הרעיון הזה. היא יכולה לשלוט בזמן הפרסום של מודעה מסוימת ולהחליט שלא תופיע ביום מסוים או לגולשים מסויימים. השליטה הזו חוסכת הרבה מאד כסף על קמפיינים פרסומיים שאיננו יודעים את תוצאותיהם, מאפשרת בקרה ובדיקה של איכויות המוצר או המשיכה של הקהל אליו – לפי מספר הצפיות אמת.

שיטת שיווק באינטרנט מוצלחת יותר? אכן כן. חשוב לציין שרכישת צפיות ביוטיוב מסייעת לנו להגיע לא רק למי שמשוטט ביוטיוב, אלא גם באתרים מאד פופולריים נוספים אשר שייכים לרשת השותפים של יוטיוב או שמטמיעים באתר שלהם סרטונים - זה גם מאפשר הצגה של הסרטון שלכם באתרים אחרים מרובים.

אחת הפעולות החשובות שקשורות לנושא זה היא בניית דפי נחיתה. דפי הנחיתה מסייעים להעביר מסר שיווקי קולע ללקוח ולהביא אותו להנעה לפעולה. דפים אלו לא מצריכים מהלקוח חיפוש בתוך האתר אחר מידע שבגללו לחץ על המודעה והגיע אל האתר, אלא מוסרים לו בראשי פרקים את מה שיש לאותה חברה בעלת אתר להציע. הגולש אשר יתעניין בסרטון שראה ביוטיוב וילחץ על המודעה יגיע אל עמוד הנחיתה שלכם.

בשנים האחרונות הפכה רשת הוידיאו בשם יוטיוב למקום הסוער ביותר באינטרנט. אינסוף גולשים מגיעים לאתר בצורה יומית. זהו האתר עם נתוני הגלישה בין הגבוהים ביותר בעולם והוא מהווה קרקע פוריה ונוחה להפעלת רעיונות שיווקיים, הן לצורך קידום מוצרים, פרסום חברות וקמפיינים והן לצורך קידום של אתר מסוים. היום ניתן ליצור מודעות פרסום ביוטיוב, על ידי רכישה של צפיות אשר קולעות בול למטרה. צפיות אלה דומות מאד למודעות שמציעה חברת גוגל, אך היתרון הברור של יוטיוב כיום הוא שניתן לפלח בו בצורה נוחה מאד את קהל היעד הרצוי ולשלוט בקמפיין שלכם בצורה מועילה יותר.

קידום אורגני של סרטון יוטיוב

אפשרי בהחלט. כיום ניתן להפיץ סרטונים ברשת של YouTube וגם לבצע בסרטונים SEO עם אופטומיזציה של מילות מפתח ולקדם ככה את הסרטון במנועי החיפוש!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב