דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי סוסים לזוגות 

מאת    [ 07/02/2013 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 5539 פעמים ]

חג האהבה מתקרב ועמו מצב הרוח הרומנטי. אם מתחשק לכם השנה לעשות משהו קצת שונה ולבלות את היום באווירה רומנטית, טיולי סוסים לזוגות הם הפתרון המתאים. חוות סוסים בכל רחבי הארץ מציעות טיולי סוסים על חוף הים, בהרים, השטח החווה ועוד. לרוב נהוג לצאת לטיול יחד עם מדריך שיוכל לסייע בטיפול בסוסים. בעלי ניסיון רב ברכיבה יוכלו לצאת לרכיבה ללא מדריך. יש לציין כי הטיולים מיועדים גם למתחילים שמעולם לא רכבו על סוס. אף פעם לא מאוחר ללמוד לרכב ולהכיר חיה מקסימה ואצילית.

טיול סוסים רומנטי על חוף הים

טיול סוסים לזוגות לאור שקיעה יהיה סיום נהדר ליום מלא באהבה. הטיולים מתקיימים באזור השרון, באזור הגליל המערבי ובאזור גוש דן. זוגות שמעוניינים בפרטיות מלאה יוכלו לצאת לרכב עם הזריחה ולאכול את ארוחת הבוקר על החוף. הטיולים מתחילים בהדרכה בחווה שממוקמת בקרבת החוף והתאמת סוס לכל רוכב. יש להתאים את הסוסים בהתאם למשקל הגוף של הרוכב ויכולת הרכיבה שלו. ניסיון של שנים רבות מאפשר לצוות החווה למצוא סוס מתאים לכל רוכב.

בהמשך יוצאים בני הזוג אל השטח יחד עם המדריך, כאשר הוא מקפיד לשמור מרחק ולאפשר לבני הזוג לבלות יחדיו ללא הפרעות. בנקודה הקסומה ביותר יעצור המדריך את הסוסים, ידליק מדורה, יכין בעבורכם קפה נהדר ויגיש לבני הזוג את סל הפיקניק. טיול סוסים לזוגות הוא הזדמנות נהדרת לשלוף טבעת אירוסין, לבלות את חג האהבה, לחגוג יום הולדת או לפנק את הבן הזוג ללא כל סיבה מיוחדת.

טיולי סוסים לזוגות בגבעות

רכיבה על סוסים בגבעות מתאימה למתחילים ומתקדמים כאחד. צוות החווה מקפיד להתאים לרוכבים המתחילים סוסים עדינים וממושמעים. הסוס ינוע באיטיות ויאפשר לרוכב להתרגל בהדרגה לחוויה ולשמור על יציבות. הטיול בהרים מדהים בכל שעות היום. עם החזרה לחווה או במהלך הטיול יוגשו לבני הזוג פינוקים מתוקים ויין. המרחבים הפתוחים והסוסים האציליים משרים אווירה קסומה, יש אהבה באוויר!

הכנות לקראת הרכיבה

בכדי שתוכלו ליהנות מהחוויה חשוב להקפיד להגיע אל החווה לבושים בבגדים מתאימים. מכנסי ג'ינס נוחים יהיו בחירה אידאלית בעבור נשים וגברים. ניסיונות לרכב על סוסים בחצאית או שמלה יהיו פחות נוחים. באשר לחולצה אין כל הגבלה. בשעות הקרות של הערב כדאי להצטייד במעיל או חולצה חמה ועבה. בשעות החמות נמליץ להצטייד גם בכובע ולמרוח קרם הגנה. הטיולים נמשכים כשעה וחצי עד שעתיים, כדאי להיערך בהתאם.

רגע לפני סיום – טיולי סוסים לאור ירח

רכיבה על סוסים לאור ירח היא אחת החוויות הרומנטיות ביותר. דמיינו לרגע את הרגע בו שניכם עוצרים את הסוסים בדיוק באותו הרגע בכדי להביט בירח המלא. הרגע בו נפגשים המבטים הופך את הערב כולו לבלתי נשכח. טיולי סוסים לזוגות בשעות החשיכה דורשים מדריך שמכיר היטב את השטח. המסלול הפופולרי ביותר לרכיבת לילה נמצא ליד נחל אלכסנדר. המסלול כולל גם עצירה במבצר עתיק למטרת ארוחת ערב בשרית. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב