דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חגורות גב ואביזרים אורטופדיים 

מאת    [ 07/02/2013 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1949 פעמים ]

כאבי גב הם גורם מוביל להפסד ימי עבודה. מבוגרים וצעירים בכל רחבי העולם המערבי סובלים מכאבי גב תחתון, כאבים בצוואר וכאבים בברכיים. העדר פעילות גופנית, משקל עודף וישיבה ממושכת מעודדים את התפתחות הכאב. חגורות גב ואביזרים אורטופדיים מביאות להקלה משמעותית בכאב. האורטופדיה מציעה טכניקות טיפול ואביזרים להקלה בסימפטומים. בכדי להביא לריפוי מלא של הבעיה יש לשנות את אורח החיים.

החלפת הנעליים האופנתיות בנעליים אורטופדיות תהיה צעד נכון לקראת ריפוי כאבי הגב. אלו שסובלים מכאבים בגב התחתון זקוקים לחגורות גב. מדרסים יהיו גם כן פתרון מתאים בעבור מבוגרים וילדים. את ההחלטה אלו חגורות גב ואביזרים אורטופדיים כדאי לרכוש מקבלים בהתאם לעצת הרופא. מיותר יהיה להשקיע מאות שקלים ברכישת אביזרים אורטופדיים ללא התייעצות מוקדמת עם אורטופד. יש לציין כי הביטוחים המשלימים בקופות החולים מציעים הנחות ברכישת חגורות גב ואביזרים רפואיים. אם יש ברשותכם הפנייה של רופא לרכישת האביזרים תוכלו ליהנות מההנחה.

חגורות גב למניעת פגיעה בחוליות

רבים סבורים כי חגורת גב משמשת להגנה על חוליות הגב במהלך עבודה קשה או נשיאת משאות כבדים. מומחים בתחום האורטופדיה לא מסוגלים לספק תשובה חד משמעית. יש שטוענים כי החגורות מספקות הגנה חלקית אל מול אחרים שטוענים כי אין כל משמעות לחגורות הגב. חגורות גב הן אביזר רפואי שמיועד לשיקום לאחר פגיעות גב או הקלה על כאבי גב שנובעים מלחצים על החוליות. אין כל בסיס מחקרי להמלצה להשתמש בחגורות גב להגנה על הגב ממאמצים פיזיים משמעותיים.

סוגים של חגורות גב

במחלקת האביזרים האורטופדיים חגורות הגב זוכות לפופולריות רבה. בכדי לתת מענה לדרישה הרבה מציעות הרשתות מבחר חגורות בטווחי מחירים משתנים. החגורות הפופולריות ביותר עשויות חומרים אלסטיים כאשר את החגורה מהדקים על המותניים מתחת לבגדים. הדגמים המתקדמים יותר משלבים גם רצועות לקיבוע ומניעת תזוזה. גם את החגורות הללו נהוג ללבוש מתחת לבגד. מעטות הן החגורות שיש ללבוש מעל לחולצה.

יתרונות של חגורות גב ואביזרים אורטופדים

היצרנים טוענים כי חגורות גב מאזנות את העומס שמופעל על חוליות הגב במהלך הרמת משאות כבדים ומעניקות לחוליות תמיכה בתהליכי החלמה. הרופאים ממליצים להשתמש בחגורות גב ושאר אביזרים בכפוף להוראות רופא לצד טיפולים רפואיים או טיפולי רפואה משלימה. רכישת אביזרים אורטופדיים ללא אבחון מתאים לא תביא תוצאות.

אביזרים רפואיים איכותיים שמיוצרים בהתאמה אישית בעבור כל מטופל מעניקים לגופו את התמיכה לה הוא זקוק. חשוב לציין כי שימוש באביזרים אורטופדיים אינו מעיד על חולי כלשהו. הגוף זקוק לתמיכה לאחר תקופות של מאמץ ניכר, במהלך הריון או בעיצומה של תקופת הגדילה. כאבי גב, כאבים בכפות הרגליים או נוקשות בצוואר מעידים על בעיה רפואית. התעלמות לא תפתור את הבעיה אלא תביא להחמרתה. בדיקת אורטופד והפנייה לרכישת אביזרים אורטופדים יביאו הקלה משמעותית ושיפור באיכות החיים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב