דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על תכשיטים מהודו ושימושם בתור תכשיטים לחינה 

מאת    [ 03/02/2013 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2595 פעמים ]

תכשיטים הודים

תכשיטים הודים מוכרים לכולנו מהסרטים של בוליווד, בהם נראות נשים עונדות טבעות, צמידים ושרשראות בצבעיםעזים ויפים. כמו כן גם בזמן טקסי חינה בסגנון הודי שמתקיימים פה בישראל, הכלה עונדת על עצמה תכשיטים מהודו כגון שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות ולעיתים אף צמיד לזרוע. כל זאת בכדי להשלים את המראה של כלה הודית, בנוסף לבגדי חינה בסגנון הודי שעבורם הותאמו תכשיטים הודים בשילובי צבעים מרהיבי עין. צבעי התכשיטים תואמים באופן מושלם את צבע הבגדים שהכלה לובשת,בכדי ליצור מראה אחיד.

תכשיט מיוחד הנמצא רק בקטגוריה של תכשיטים הודים הוא הטיקה. הטיקה נמרחת על המצח (ויש גם מדבקות שהן טיקה). נקודת הטיקה מונחת בין 2 הגבות- מקום שבו מרכז העצבים של האדם וכן נקודת הריכוז שלו. נשים שמות בהודו את הטיקה כסמל לכך שהן נשואות. בארץ הטיקה משמשת בעיקר כסמל לכך אך ורק בזמן טקס החינה.

טיפים לבחירת תכשיטים

ראוי לבחור תכשיטים הודים באיכות גבוהה, ומעסק אשר מתמחה בתכשיטים הודים לא רק בגלל שהוא מוכר תכשיטים מהודו, אלא שהוא ממש חי את תחום הפקת טקס חינה בסגנון הודי. תוכלו לסמוך עליו שהוא יוכל להגיד לכם אילו שילובי תכשיטים מומלצים לבגדים ההודים שתבחרו, וכן מה לא מומלץ ומה כדאי לדעת.

על ענידת תכשיטים הודיים אפשר לומר שהם משמשים בעיקר לטקס חינה הודי, אך יש להם גם שימושים יומיומיים שבשילובים הנכונים יכולים ללכת יפה למראה יומיומי ואף לאירועי חברה וערבי בילוי.

כאשר אתם בוחרים צמידים הודים, אתם לא חייבים לבחור רק צבע אחד כשאתם מרכיבים סט, אלא אתם יכולים לבחור עוד צבעים ובכך להעשיר את המראה ולהעניק לסט הצמידים שלכם מראה יפה יותר. בעל עסק המציע מגוון רחב של צמידים בכל הגדלים והמידות ובמגוון רחב של צבעים, בעצם יכול להבטיח לכם שלא משנה באיזה גיל אתם, או איזה סגנון צמידים הודים אתם אוהבים, תמיד תוכלו למצוא משהו שתאהבו.

סיכום

לסיכום, תכשיטים מהודו יכולים להוות עבורכם מקור נוסף להתאמת תכשיטים עבורכם. זה לא מחייב שהם ישמשו רק בתור תכשיטים לחינה, או צמיד לזרוע שישמש רק בחינה, אלא לעוד שימושים כאשר עושים התאמה מוצלחת.מומלץ לעשות התאמות בין התכשיטים לבגדים שלכם עם בעל מקצוע שמתמחה בבגדים ותכשיטים בסגנון הודי. ראוי שבעל המקצוע ייתן דעה כנה על המראה שאתם מנסים להשיג, וכן ייתן טיפים מניסיונו האישי על שילובים מוצלחים.

"מהודו באהבה" עוסקים בין היתר גם בייבוא ושיווק של תכשיטים מהודו. ניתן למצוא אצלנו את התכשיטים היפים והאיכותיים ביותר במחירים נוחים. כתובת האתר:


http://india.ilbiz.co.il/index.php?m=ar&artd=6400




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב