דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לרכישת דירה מקבלן 

מאת    [ 02/02/2013 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 1990 פעמים ]

מתכננים לרכוש דירה חדשה מקבלן? הגעתם למקום הנכון. במדריך שלפניכם ריכזתו עבורכם נקודות מהותיות המחייבות אתכם לפעול על פיהן במסגרת רכישת דירה חדשה מקבלן.

תנאי מפתח ראשון להצלחת העסקה:

שכרו את שירותיו של עורך דין מקצועי המתמחה בתחום המקרקעין- חוזה רכישת הדירה הינו חוזה המונפק מצד החברה הקבלנית, וברוב המקרים, מייצג את האינטרסים המשפטיים של החברה. עורך דין פרטי אותו שכרתם לטובת העניין יבדוק ויבחן את החוזה בצורה דקדקנית, וכתוצאה מכך, יגן על זכויותיכם המשפטיות.

תנאי מפתח שני להצלחת העסקה:

עורך הדין ששכרתם לצורך העניין מבצע עבורכם את כל הבדיקות הנדרשות- טרם חתימה על חוזה רכישת הדירה, הקפידו לבצע באמצעות עורך הדין ששכרתם את הבדיקות הבאות: וודאו כי קיימת בעלות על הקרקע מצד חברת הבנייה או הקבלן המבצע, וודאו כי הקרקע איננה מעוקלת או משועבדת, וודאו כי לקבלן יש היתר בנייה מטעם העירייה או הרשות המקומית, בדקו את מספר החלקה והגוש אותו אתם מתעדים לרכוש, בדקו את מסמכי הבעלות על הקרקע המוצגים לכם מטעם הקבלן.

תנאי מפתח שלישי להצלחת העסקה:

גלו מעורבות גבוהה בכל סעיפי החוזה- טרם העברת החוזה לעורך דינכם, הקפידו לעבור על כל סעיפי החוזה, וודאו כי סעיפי החוזה עומדים בדברים שהוצגו בפניכם בעל פה, בדקו את המפרט הטכני המוצג בחוזה וערכו השוואה בנוגע למפרט הטכני שהובטח לכם, וודאו כי המחיר הנדרש מכם לתשלום הינו המחיר הסופי והוא איננו כולל הוצאות נלוות במהלך רכישת הדירה, השתדלו להבין את כל סעיפי החוזה, סמנו לעצמכם בטוש זוהר או מרקר סעיפים בעייתיים מבחינתכם, או לחילופין, סעיפים שאינכם מבינים את משמעותם, ורק לאחר כל אלו העבירו את החוזה לעורך הדין ששכרתם.

תנאי מפתח רביעי להצלחת העסקה

העמידו לרשותכם את הייעוץ והטיפול המשפטי מהשורה הראשונה- רכישת דירה בכלל ורכישת דירה חדשה בפרט, נחשבת לאחת הרכישות המשמעותיות והמרכזיות בחיי כל אחד ואחת מאיתנו, ולצורך העניין מומלץ להעמיד לרשותכם את הייעוץ והליווי המשפטי האיכותי ביותר והמקצועי ביותר. , אל תחסכו בעלויות הכרוכות בהשכרת עורך דין מקרקעין, והבטיחו גם לעצמכם רכישת דירה באופן הבטוח והמקצועי ביותר.

מקרקעין: חוזי מכר ושכירות של דירות/מגרשים/חנויות, תביעות פינוי, כינוס נכסים, הסכמי מכר, העברת זכויות, רכישה ורישום עסקאות בטאבו וכן ייצוג בבתי משפט בענייני מקרקעין.

הוצאה לפועל: כולל פתיחת תיקי הוצאה לפועל או המשך טיפול בתיקי הוצאה לפועל קיימים לרבות נקיטת הליכים בגין פסקי דין למזונות, שיקים חוזרים, צווי מאסר, עיקולים, תביעות פינוי, כינוסי נכסים, איחות תיקים וצווי תשלומים.

 

דיני ארנונה: תקיפת חיובים המוטלים על ידי הרשות המקומית לרבות ארנונה, היטלים קנסות וכדומה.

 

 

בקרו באתר הפל-ים 5, חיפה | href="mailto:splawrina@gmail.comsplawrina@gmail.com">">splawrina@gmail.com | 0545-636388 | 04-8624226 עו"ד יהודה שוורץ בעל ותק של 28 שנים כאשר הוא מתמקצע בדינים האזרחיים הכוללים: -- מקרקעין: חוזי מכר ושכירות של דירות/מגרשים/חנויות, תביעות פינוי, כינוס נכסים, הסכמי מכר, העברת זכויות, רכישה ורישום עסקאות בטאבו וכן ייצוג בבתי משפט בענייני מקרקעין. הוצאה לפועל: כולל פתיחת תיקי הוצאה לפועל או המשך טיפול בתיקי הוצאה לפועל קיימים לרבות נקיטת הליכים בגין פסקי דין למזונות, שיקים חוזרים, צווי מאסר, עיקולים, תביעות פינוי, כינוסי נכסים, איחות תיקים וצווי תשלומים. דיני ארנונה: תקיפת חיובים המוטלים על ידי הרשות המקומית לרבות ארנונה, היטלים קנסות וכדומה. בוגר אוניברסיטת ת"א בעל רשיון עו"ד משנת 1986 .אב לארבעה ילדים חובב שירה שר במקהלה היצוגית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב