דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו מוצרים ושירותים משתלם לרכוש מאתרים בחוץ לארץ דרך האינטרנט? 

מאת    [ 27/01/2013 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1980 פעמים ]

על פי נתונים שפירסמו מומחים לסחר באינטרנט, למעלה מ – 15 אחוזים מהישראלים קונים מוצרים מסוגים שונים באמצעות הרשת. בארה"ב, המספרים גבוהים בהרבה וגם אצלנו לא רחוק היום שרוב הישראלים יבצעו רכישות בצורה מקוונת (און- ליין). רכישה של מוצרים מחו"ל באמצעות אתרי מכירות ברשת כמו Ebay ואמאזון יכולה לחסוך לנו עשרות אחוזים, לפעמים אפילו מאות אחוזים, בהשוואה למחיר בארץ, גם כשמתחשבים בצורך להשתמש במשלוח בינלאומי. יחד עם זאת, המע"מ, מס הקניה ומיסי המכס הגבוהים שהוטלו על מוצרים בעלות של מעל 185 שקלים הפכו רבות מהעיסקאות ללא כדאיות. לפני כשנה, אישרה הממשלה העלאה של הפטור ממכס על קניה באינטרנט ל – 1200 שקלים – מה שהופך הרבה מוצרים לכדאיים יותר לרכישה ברשת.

אלקטרוניקה

מוצרי האלקטרוניקה הגדולים והיקרים : סמארטפונים מתקדמים, מחשבים ניידים וכדומה – חוצים את עלות הסף הפטורה ממכס ולכן לא כל- כך כדאיים לקניה. יחד עם זאת, כמעט כל מוצר נלווה – סוללות, ציוד הקפי, כיסויי- מגן לאייפון וכדומה עולים פחות מ – 1200 שקל ולכן עשויים להיות משתלמים מאוד. כל מוצרי האלקטרוניקה והמדיה הזולים, במיוחד המתקדמים שבהם – לא חדרו לשוק הישראלי בצורה מספקת, כך שאין תחרות והמחירים גבוהים. בחנויות אינטרנטיות תוכלו למצוא אותם אפילו בחצי מחיר.

אופנה

יש רשתות אופנה בינלאומיות טובות שאין להן נציגויות בארץ. חלקן מוכרות מוצרים ייחודיים ואיכותיים מכל סוג : נעלים, בגדי נשים וגברים ובגדי ילדים. המחירים יכולים להיות קורצים, במיוחד בסיילים מיוחדים כמו ב'סייבר מאנדיי' – יום המבצעים של הרשת שמתקיים בכל נובמבר, יומיים אחרי סוף השבוע של הקניות הפרועות בארצות הברית, הבלאק- פריידי.

מוצרים לתינוקות

כנראה שמשווקי מוצרי התינוקות 'גוזרים קופון' על חשבון הורים צעירים : בהרבה מקרים תמצאו באתרי אינטרנט בינלאומיים עגלות, סל- קלים, בגדים ונעלים ועוד במחירים נמוכים בהרבה מאלו שתמצאו בארץ (על אותו מותג בדיוק). כשמדובר במוצרים היותר זולים, שעולים מתחת ל – 1200 שקלים ועליהם תשלמו רק מע"מ ולפעמים גם מס קניה, שווה לברר ברשת לפני שיוצאים לקניות עבור התינוק החדש.

אביזרים ייחודיים

קטגוריה חשובה נוספת היא של מוצרים ייחודיים ומיוחדים שאותם פשוט לא תמצאו בארץ בכל מקרה. הרשת מלאה בחנויות שמוכרות מוצרים חביביים ומגוונים : חולצות T  עם הדפסים לא שגרתיים, נעלים בעיצוב אישי, שעונים מעוצבים, חוברות קומיקס לחובבי הז'אנר וחנויות שמוכרות גאדג'טים משעשעים, פרי מוחו הקודח של מישהו בקצה השני של העולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב