דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תבחרו צימר לחופשה רומנטית? 

מאת    [ 26/01/2013 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 6535 פעמים ]

כיצד תבחרו צימר לחופשה רומנטית?

החלטתם לקחת פסק זמן ולבלות חופשה זוגית רומנטית בצימר. שריינתם חופש מהעבודה, הזהרתם את כולם שלא יטרידו אתכם בתאריכים המדוברים, והתחלתם לפנטז על השקט והשלווה. עכשיו רק נותר למצוא את הצימר המושלם עבורכם.
איפה מתחילים? איך בוחרים צימר רומנטי מתוך מגוון אינסופי של תמונות ואתרים?

כדי להקל עליכם במשימה ריכזנו עבורכם כמה טיפים לבחירת הצימר המושלם בשבילכם:

קיץ, חורף, סתיו אביב -
אם אתם מתכננים את החופשה הרומנטית שלכם באביב – מומלץ לבחור צימר באחד האזורים הפורחים. צימר בצפון שמציע נוף עוצר נשימה, יהיה אטרקטיבי במיוחד בעונה בה הצפון ירוק, ומצימר שמציע בריכה תוכלו ליהנות במיוחד בעונה החמה. לפני שאתם מתפתים לתיאורים המפתים- זכרו שלכל אזור ולכל צימר יש את העונה המושלמת לביקור.

מערכת קולנוע ביתית או ג'קוזי במרפסת ? 
צימרים כיום מציעים מגוון רחב של אפשרויות וסגנונות – החל מצימרים באווירה מדברית, דרך צימרים מודרניים שמתפארים במערכת קולנוע ביתית עם מסך ענק וספריית סרטים מרשימה, ועד צימר ספא שמציעים סאונה וג'קוזי בגינה פרטית. אתם מכירים את האופי וההעדפות הזוגיות שלכם – האם אתם פריקים של נוף וחשובים לכם במיוחד ההירגעות והשקט או שאתם טיפוסים תזזיתיים שמחפשים אטרקציות? אל תתפתו לבחור בצימר טרנדי שלא מתאים לכם באמת.

הפעילו חושים בלשיים
ודאי שמעתם לא פעם סיפורי זוועה מחברים שראו תמונות של צימר רומנטי וקסום ובפועל, גילו שהצימר הפסטורלי שוכן לצד כביש ראשי ורועש, הצימר המרווח הוא למעשה חדר קטן שראה ימים יפים יותר, הג'קוזי הזוגי מספיק בקושי לשני אנשים רזים במיוחד והנוף המרהיב- פונה הישר למרפסת של השכנים. לא כל הבטחה שמוצגת באינטרנט מתממשת במציאות וכדי להימנע ממצבים כאלה, מומלץ לנקוט בטקטיקות סינון מתוחכמות יותר ולהפעיל מעט את החוש הבלשי - בדקו האם הצימר מפרסם תמונות ממספר זוויות, האם הוא מציע סרטון להתרשמות? האם התמונות נראות אמינות או מרוטשות? אל תסתפקו במפרט הטכני המופיע באתר, ושאלו את בעל הצימר מה הקרבה לכביש ראשי, למפעלים, לעבודות בנייה או רפתות ולולים – כל דבר שעלול להפר את השלווה. נסו לברר את הפרטים באמצעות שאלות מתוחכמות; למשל, במקום לברר האם יש פרטיות בצימר, שאלו כמה הוא מרוחק מהצימר הסמוך ומה רואים מהמרפסת?

הכל בפרטים הקטנים.
בדקו האם בעלי הצימר משקיעים מחשבה בפינוק והאירוח שלכם-  האם המטבח מצויד? האם יש חלוקים ונעלי בית? פינוקים לאמבטיה או פירות במקרר?  כשיש מגוון רחב כל כך של צימרים, מה שעושה את ההבדל בין צימר בינוני לצימר בלתי נשכח הוא הפרטים הקטנים.

בשביל זה יש חברים
בסופו של יום, אין כמו המלצות של אורחים מרוצים. מתכננים חופשה? בדקו עם חברים שלכם באיזה צימרים הם התארחו ומה היתה החוויה שלהם, בדקו המלצות בפורומים וברשתות החברתיות. בעידן הדיגיטלי בכל שקוף יותר ותוכלו למצוא בקלות המלצות וחוות דעת.

יש צימר לכל חלום. בסופו של דבר, מה שהופך צימר למושלם הוא ההתאמה שלו לציפיות שלכם. חשבו מה חשוב לכם במיוחד וחפשו את הצימר שיספק את זה בדיוק!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב