אם בעבר, אמצעי הפרסום והשיווק האפקטיביים ביותר היו העיתונות והטלוויזיה הרי שבעידן הטכנולוגי של היום, אמצעי השיווק האפקטיבי ביותר הינו האינטרנט. לרוב רובם של העסקים יש אתר אינטרנט או דף עסק בפייסבוק. חלק מבעלי העסקים הללו, רואים בקיום האתר או דף הפייסבוק אמצעי לשיווק באינטרנט. נשאלת השאלה, האם בניית אתרי אינטרנט או לחלופין דפים עסקיים בפייסבוק הינם מקור איכותי לקבלת לידים ?
אתר אינטרנט או דף פייסבוק כמקור לידים ?
הדבר המשותף לאתר ולדף פייסבוק של חברה מסוימת הינו כי שניהם משמשים כפלטפורמות שיווק מצוינות. ובכן, חשוב לדעת כי הקמה וקיום אתר או דף עסק בפייסבוק אינם מספיקים כלל ואינם ממצים את השיווק הפוטנציאלי של העסק. כל תוכן אשר תעלו לרשת האינטרנט הינו חסר תועלת במידה ואיש אינו קורא אותו. על כן, אין ספק כי יש גם לקדם תוכן זה במגוון דרכים.
אז איך מצליחים לקבל לידים איכותיים ?
כל אדם אשר פונה אליכם באמצעות אתר האינטרנט נחשב כליד. אולם במידה ואתם רוצים לקבל לידים איכותיים באמצעות שיווק באינטרנט של אנשים אשר מחפשים באופן ספציפי את השירות שלכם, עליכם יהיה גם לקדם אותו. זאת, כיוון שיש לכם עשרות מתחרים אם לא יותר. והראשון אשר אליו יפנה הלקוח יהיה בעל הסיכוי הגבוה ביותר לסגור את העסקה.
כיצד ניתן לקדם את האתר על מנת לקבל לידים איכותיים ?
ניתן לקדם את אתר האינטרנט שלכם במגוון דרכים אשר יסייעו לכם להופיע במקומות הראשונים בגוגל ולמשוך לידים מתאימים. שתי הדרכים הנפוצות ביותר הינן הקמת קמפיין בגוגל (PPC) וקידום אורגני (SEO). הקמת קמפיין בגוגל דומה להקמת קמפיין בכל אמצעי פרסום אחר. משמע, כל עוד אתם משלמים כסף לגוגל תהיו מקודמים למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, ברגע שאתם מפסיקים את קמפיין הפרסום אתם מוסרים באופן אוטומטי מתוצאות הפרסום שגוגל מציג. קידום אורגני לעומתו הינו קידום האתר במגוון רחב של אמצעים הנוגעים בתוכן האתר, בקוד בו הוא כתוב, כתיבת מאמרים ועוד על מנת לגרום לקידום אותנטי על ידי גוגל. בקידום מסוג זה, אמנם לוקח זמן עד אשר רואים תוצאות (תלוי בתחרותיות על הביטויים) אולם הקידום יתפס כאמיתי וכך גם יראו זאת לקוחות פוטנציאליים.
ולסיום, זכרו כי אין שיווק באינטרנט אחר המתאים לכולם. על כן, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע ולהחליט מהו השיווק הנכון ביותר עבור האתר שלכם אשר יוביל לקבלת לידים איכותיים.
חברת יויומדיה קידום בגוגל