דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אתם באמת מכירים את קהל היעד שלכם? 

מאת    [ 14/01/2013 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 2224 פעמים ]

מקווה שהספקת לנוח טוב בסוף השבוע וכעת יש לך מרץ מחודש לשיווק העסק שלך.
כל עסק תלוי בקהלי יעד שונים. לעתים גם עסקים ותיקים מאוד חושבים שהם מכירים בשלמות את הלקוחות שלהם. אם נוותר על ביטחון מופרז זה נאפשר לעצמנו זיהוי פוטנציאל ומימושו לכדי עסקה רווחית יותר. בניוזלטר החדש שלנו, תראו כיצד אתם יכולים להתמקד בקהל היעד של העסק שלכם ולמצות את מלוא הפוטנציאל שגלום בו.
 
כי להכיר את קהל היעד שלכם ולהתמקד בו בצורה נכונה - זו דרך בטוחה להצלחה שיווקית!

האם אתם באמת מכירים את קהל היעד שלכם?
זוהי שאלה שצריך לענות עליה בתשומת לב ולא לזלזל בה. הציבו בפני עצמכם מספר שאלות כמו אלה שמיד אציג כאן, ותבינו עד כמה אתם מכירים או לא מכירים את קהל היעד שלכם ואת דרך ההתנהלות של לקוחותיכם או של האנשים שמתעניינים במוצרי או בשירותי העסק שלכם.

  1. האם כבעלי עסק הצלחתם לזהות העדפות אישיות של לקוחות שהגיעו אליכם? חשוב לדעת שהדבר כולל גם את אנשי המכירות והשירות שלכם, שעליכם לבדוק האם הם השכילו לעשות כך.
  2. עד כמה אתם יודעים לאיזו תגובה עליכם לצפות כשאתם מציעים מוצר או שירות חדשים או כשאתם מעוניינים להגדיל את היקף העסקה שאתם מציעים ללקוחות פוטנציאליים?

אל תתביישו להודות בטעויות או בכך שלא חשבתם על נקודת מבט מסויימת בתהליך המכירה והשיווק שלכם. כך תגלו נקודות חדשות או כאלה שחשוב להתייחס אליהן יותר אם רוצים לבצע מהלך שיווקי מסוים.
 
נסו ליצור קשר אישי עם הלקוחות שלכם
יחד עם הניסיון להכיר את קהל היעד שלכם טוב יותר נסו במקביל לראות איזו פנייה אישית או מכנה משותף יכולים לקשר ביניכם לבין לקוחות קהל היעד. ברגע שמזהים העדפות מסוימות אפשר לפנות אל הלקוח בפעולות השיווק שלכם בצורה המתאימה לו. הדבר אומר הצגה נכונה יותר של מוצרים, הגדלת נפח השירות ללקוחות מסוימים מול הצעה זולה ומצומצמת ללקוחות אחרים, דיבור או דיוור שמתאימים לכל חתך בקהל היעד ועוד.
החשוב מכל הוא הפנייה האישית ללקוח שלכם – שירגיש את האכפתיות שלכם ולכן יוכל לסמוך עליכם.
 
כיצד זה בא לידי ביטוי במהלכים של שיווק ופרסום
אם מדברים על פרסום העסק ושיווקו הרי שהכרת קהל היעד תורמת לכך רבות –

  • נוצר חיסכון כספי משמעותי ברגע שאפשר להתמקד באלמנט הפרסומי המתאים ביותר לקהל היעד או לחתכים מסוימים בו. בפועל מדובר לעתים בהעדפה של פריט קידום ממוקד על ברושור יוקרתי או מכתב אישי .
  • הפנייה הופכת למדויקת, כך שלא צריך לירות לכל הכיוונים וליצור פרסום שלא פונה בצורה רלוונטית לקהל היעד. החסכון במושגים של כסף הוא עצום!
  • הפידבק יכול להיות חיובי ורווחי הרבה יותר בזכות פוטנציאל שזוהה, צורת פנייה נכונה, הכרת מכנה משותף מסוים, והבנה אמיתית של קהל היעד שרואה כי משדרים איתו על אותו גל ומציעים לו את העסקה המשתלמת מבחינתו. 

ישנן כמה שיטות, שאנחנו כיועצי שיווק, עובדים איתם כדי להבין את קהלי היעד השונים. מאוד חשוב להתייעץ עם איש שיווק מקצועי כדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר בהבנת קהל היעד. ברגע שהשלב הזה הושג, חשוב מאוד להתייעץ עם מעצב גרפי מקצועי לביצוע מהלך פרסומי מוצלח וחכם.

אם יש לכם את המזל, לעבוד עם משרד שמספק לכם את כל שירותי השיווק והגרפיקה תחת קורת גג אחת, הדבר יגדיל בצורה ניכרת את היכולת של העסק שלכם למשוך את קהל היעד בצורה נכונה ובכך להגדיל את הפעילות העסקית.

מקווה שעזרתי
                                                                                       

מיכל טלר ממצ'יק-אמנות המיתוג והשיווק www.memchik.com href="mailto:michaltso@gmail.commichaltso@gmail.com">">michaltso@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב