דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פנסיון כלבים- איך בוחרים ומה לחפש? 

מאת    [ 09/01/2013 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2895 פעמים ]

כאשר אנו מחפשים פנסיון לכלבים, על מנת לשכן את כלבנו לתקופת זמן קצרה או ארוכה, עומדות בפנינו מספר אופציות:

1. פנסיון כלובים

2. פנסיון בייתי

3. פנסיון פתוח

פנסיון כלובים הוא פנסיון כלבים שבו הכלבים משוכנים בכלובים, לבד, בזוגות או בקבוצות קטנות. לעיתים לכלוב יש גם חצר, ולעיתים לא. ברוב המקומות מוציאים את הכלבים לטיול או התרעננות פעם או פעמיים ביום. ומוגש להם אוכל ומים. חסרון בולט של מקום כזה, הוא תחושת המכלאה, חוסר תשומת הלב האנושית, ולמעשה זהו פתרון שרחוק מאוד מלהזכיר את הבית שבו גדל הכלב, ומזכיר יותר עמותה לחיות נטושות. יתרון של מקום כזה הוא לרוב המחיר הנמוך שעלינו לשלם ליום. עם זאת, יתרון זה לא יחזיק מים כאשר נהיה מודעים להשלכות של השארת כלב בפנסיון שכזה, על תחושותיו ורגשותיו בעת שהותו.

פנסיון בייתי הוא פנסיון כלבים שהוא למעשה בית של אדם שמחזיק בביתו את כלבכם, ומקבל על כך כסף. לעיתים הוא מחזיק מספר כלבים בעת ובעונה אחת, בעוד שבמיקרים אחרים מדובר על כלב אחד בכל פעם. הכלב האורח נמצא בתוך בית, ומקבל תשומת לב, דבר שללא ספק מקל עליו את השהות ללא הבעלים. פנסיון כזה לרוב עולה משמעותית יותר מפנסיון כלובים, עם זאת התנאים בהחלט שווים את התוספת במחיר. שימו לב, ודאגו לבדוק, האם בעל הפנסיון נמצא ברוב שעות היום בבית, כלומר האם החזקת הפנסיון היא עבודתו היחידה, או שיש לו עוד עבודה שמעסיקה אותו רוב שעות היום? במיקרה כזה, אנו משלמים מחיר גבוה, אך כלבנו נישאר שעות רבות לבדו, בבית שאינו מכיר. כמו כן חשוב לבדוק שבמידה ובעל הפנסיון הביתי מחזיק מספר כלבים בעת ובעונה אחת, הוא אדם מקצועי שיודע לעשות חיבור טוב לכלבים, ולא מקבלים כלבים תוקפניים שיכולים לפגוע בכלבכם בעת שהותו. 

פנסיון פתוח- פנסיון לכלבים ללא כלובים. בעל שטח גדול מאוד למשחק בין הכלבים ולפריקת אנרגיות. יתרון גדול טמון במרחב הגדול, שמונע מהכלבים להכנס ללחץ. יתרון גדול נוסף הוא חברת הכלבים האחרים שבהחלט יש בה כדי להקל על הכלבים את השהות ללא הבעלים. 
מה חשוב לוודא? חשוב לבדוק כי לכלבים יש מקום מקורה למנוחה ושינה בלילה. נקודה נוספת שחשוב לבדוק, היא האם יש להם מטפל שמשגיח עליהם 24 שעות ביממה? נקודה זו חשובה במיוחד כאשר הכלבים נמצאים יחד, אינם מופרדים ויכולים להתפתח ביניהם מתחים שיובילו למריבה. בנוסף, חשוב שהמטפלים יעברו הכשרה הולמת לעבודה שלעיתים קרובות כוללת עבודה בסביבה של כלבים רבים. 
יתרונות פנסיון כלבים מסוג כזה הם בולטים, מאידך, חשוב לזכור שלא כל כלב יכול להתקבל לפנסיון כזה. כלב שתוקפן לכלבים אחרים, לא יוכל להתקבל מחשש שיפגע בכלבים אחרים, או יפר את האיזון בין הכלבים החברותיים.

לסיכום, אם אתם מחפשים פנסיון לכלבים- פנסיון פתוח ללא כלובים, אם עומד בתנאים הנ"ל, הינו פתרון נפלא לכלבים חברותיים, שחברת כלבים אחרים ומרחבים גדולים יעזרו להם לעבור את התקופה ללא הבעלים בכיף, ואף להפיק תועלת והנאה מהזמן שהם מבלים בו.

 

גל כתב מנהל בית ספר לאילוף וטיפול התנהגותי בכלבים והפנסיון הפתוח לכלבים מרכז "לאהוב אותם עם כל הלב" 050-7811386 www.DogCat.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב