דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד התקנת שער חנייה משפיעה על הביטחון האישי? 

מאת    [ 07/01/2013 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1607 פעמים ]

בשנים האחרונות, יותר ויותר דיירים בבתים פרטיים ומשותפים מתקינים שער חנייה. מדוע זה קורה? סיבה אחת לתופעה היא התגברות מעשי הגניבה והוונדליזם ברכבים – גם בחניות פרטיות. סיבה נוספת היא המחסור במקומות חנייה שגורם לרבים להיכנס לחניות פרטיות ולתפוס מקומות שמורים. האם שער לחנייה אכן עומד בציפיות? ואם כן – איזה שער חנייה עדיף?

אילו שערי חניה קיימים בשוק?

מחסום זרוע: אף שאין מדובר בשער, הרי שהתפקיד שלו דומה. מחסום הזרוע נועד לחסום כניסה של גורמים בלתי רצויים ובעיקר לסמן גבולות. הוא מופעל על ידי שלט ונסגר לאחר כחצי דקה. הוא בטיחותי, קל להפעלה וקל יחסית לתחזוקה.

שער נגרר: שער כזה נע על גבי מסילה, שיכולה להיות תחתית או עילית. והיתרונות ברורים – השער אכן ממלא את תפקידו כהלכה ומונע כמעט כליל גניבות או חדירות של גורמים בלתי רצויים. לעומת זאת, שערים חשמליים נגררים ידועים באיטיות שבה הם נפתחים ובשחיקה הגבוהה של המנוע שלהם. בנוסף, ניתן להתקין שער כזה רק בחניונים רחבים מספיק.

שער גרמושקה: שער הבנוי לפי אותו עיקרון של שער נפתח, אך חלקי השער מחוברים ביניהם במפרקים, ונסגרים בדומה לגרמושקה או אקורדיון. שיטה זו חוסכת את הצורך במסילה ארוכה, אך דורשת מיומנות גבוהה בבנייה ובהתקנה.

שער נפתח: שער לחנייה כזה נע על גבי ציר ומורכב מכנף אחת או שתיים. יתרונותיו הם רבים: שער לבית פרטי מסוג זה יכול להיות מאסיבי ויעיל מאד. עצם התנועה על גבי ציר ולא על גבי מסילה מקלה על המנוע ומאריכה באופן משמעותי את חייו. שער זה איננו מתאים לחניות הממוקמות ברחובות או מקומות צפופים. המרחק של הרכב מהשער בזמן הפתיחה צריך להיות גדול יחסית, במיוחד כאשר רדיוס הפתיחה של השער גדל.

שער גלילה: שערים חשמליים מסוג זה נגללים כלפי מעלה. היתרונות בשערים כאלה ברורים – פעולה מהירה יחסית ומתן אפשרויות תמרון טובות יותר לרכה. עם זאת, שערים כאלה מתאימים בדרך כלל לפתחים צרים יחסית. ככל שהפתח של שער נגלל גדול יותר, כך גדלים הסיכויים לתקלות.

שער חנייה: האם הוא מוסיף ביטחון?

שערים חשמליים ממלאים כאמור ייעודים רבים. עובדה היא שכל מערכת אבטחה כוללת גם שערי חניה חשמליים. בצירוף עם אמצעים אחרים יעילותם עולה מאד. מובן מאליו שככל שהשער מאסיבי ומספק סגירה הרמטית יותר, כך גדלה תחושת הביטחון. על מנת לבחור את הפתרון המתאים ביותר עבורכם, כדאי לפנות למפעל המתמחה בהתקנת שערים חשמליים העומדים בתקן הישראלי.

חברת פרופיל עיצובים מתמחה בייצור פתרונות מעוצבים בהזמנה אישית מאלומיניום וברזל: שערי חניה, סורגים לחלונות, מעקות מעוצבים ועוד. המוצרים של פרופיל מעוצבים בהזמנה אישית וידועים באיכותם חסרת פשרות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב